Auteur |
Bericht |
Apolo2
Boxster Spyder '10
|
Re: Limburgers actief op het forum
Er is er meer één die meer glimt dan JP's 928 en dat is hij zelf als hij weer eens dwars kan gaan
|
05 aug 2012 20:14 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
06 aug 2012 20:13 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Top toer met de PC Maasland gehad. Schitterende route, leuke sfeer. Helemaal top Tempo mocht wel wat hoger dus toen de navigator het routeboek door had zijn we een beetje het tempo gaan opvoeren. Samen met een 993 turbo en een 996 turbo als eersten weer terug
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
11 aug 2012 1:32 |
|
|
Apolo2
Boxster Spyder '10
|
+1, was een geslaagde rit. Als jij met beide turbo's bent meegereden geloof ik meteen dat je als een van de eersten daar was, de mannen hadden nogal haast Volgens mij waren ze ook nog als laatste vertrokken.
|
11 aug 2012 9:54 |
|
|
Delnoy
|
Ja, we zaten al even op het terras voordat de rest kwam. Prachtige route ook, die ga ik zeker nog eens rijden maar dan wat rustiger. Lekker terrasje pakken onderweg of een hapje eten. Helemaal goed.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
11 aug 2012 12:48 |
|
|
Paulh
997 4 GTS
Lotus Elise MKI (ex)Ook uit het zuiden
|
Ik was gisteren voor de eerste keer mee Met PC Maasland. Het was een prachtige route, waarvan ik het eerste deel goed kende via fietstochten in het heuvelland. Maar met de Porsche is het een minder vermoeiende maar unieke ervaring . Bij gebrek aan een navigator was ik in een treintje meegereden. De snelheid was ok voor mij.
Laatst bijgewerkt door Paulh op 11 aug 2012 22:51, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 aug 2012 13:10 |
|
|
Apolo2
Boxster Spyder '10
|
Paul, mooie aparte auto zo'n GTS had hem nog even willen bekijken maar is er niet meer van gekomen, herkansing op 30 september als ik me niet vergis.
|
11 aug 2012 13:33 |
|
|
Delnoy
|
Heb nog een paar kiekjes genomen van die prachtige GTS, zag alleen de eigenaar niet anders was ik me even komen voorstellen.
|
11 aug 2012 13:36 |
|
|
Paulh
997 4 GTS
|
Helaas heb ik een aantal forummers gisteren gemist. Ik zal jullie wel gezien hebben, maar wie is wie.... Ik reed gisteren in een van de laatste treintjes, dus de meesten zaten al binnen denk ik. Ik heb me ingeschreven bij de toutrtocht van Manuel Pelzer, dus daar zie ik een aantal van jullie weer.
|
11 aug 2012 14:40 |
|
|
Apolo2
Boxster Spyder '10
|
Je zat idd in één van de laatste treintjes met een antal auto's voor je een knalgele 981 en zwarte Spyder En Rob, wil jij voortaan ook even voor je auto met een naambord gaan staan dan ben jij ook een stuk herkenbaarder, weet ik tenminste van wie ik hier die vele berichten lees
|
11 aug 2012 19:45 |
|
|
Paulh
997 4 GTS
|
De Spyder en de gele Porsche (Ik dacht dat het een 991 was) heb ik inderdaad voor me gezien. Je zag de mensen aan de kant verbaasd kijken toen de trein voorbij kwam (vooral bij het optrekken ). Zo vaak zie je dat niet.
|
11 aug 2012 21:35 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
paulh, ik kwam je gisteren tegen om 1615 op de rotonde, zwaaide, ma jij reed richting amerikaanse school.
|
11 aug 2012 22:29 |
|
|
Paulh
997 4 GTS
|
Ed. Dat klopt. Ik was vroeg klaar met werk en ging tanken als voorbereiding voor de toertocht. Ik denk niet dat ik je gezien heb (ligt aan mij ).
|
11 aug 2012 22:45 |
|
|
Delnoy
|
Driver sticker met mijn naam en een vette Porscheforum sticker op het raam Misschien moeten we nog PF shirts laten maken
|
12 aug 2012 0:31 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Ik neem een watervaste stift mee volgende rit, op Robs voorhoofd plaats genoeg
|
12 aug 2012 1:40 |
|
|
Delnoy
|
En bedankt ouwe Zo'n dikke kop heb ik nou ook weer niet.
|
12 aug 2012 8:34 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Was inderdaad een mooie tocht. Tempo was wat laag dus hier en daar toch even wat ingehaald. Met name de bochten bergop zijn zo lekker (dwars)
Grappig, ben nu bijna 5 jaar lid maar gezien de opkomst en vele nieuwe gezichten leek het voor mij ook de eerste keer!
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
12 aug 2012 11:54 |
|
|
Apolo2
Boxster Spyder '10
|
@Paulh: natuurlijk een 991 @Edd: bedankt voor de tip, ik zal gewoon op de dikste kop aanwezig letten Heb eigenlijk geen tijd gehad en genomen om eens alles goed te bekijken dus ook geen stickers gezien, was wat laat aanwezig. En eigenlijk was ik nog het meest nieuwsgierig naar die Toyota 86 GT
|
12 aug 2012 13:30 |
|
|
Raymond911
Porsche carrera 911 3,2l '87Maastricht
|
Was idd. een leuke tocht vrijdag en een dito opkomst. Veel mooie nieuwere Porsches en wat mij betreft helaas wat minder oudere Porsches...zoals 2.4, 2.7, 3.0 en 3.2. 3.0 sc en 3.2 waren er wel, maar minimaal. Het tempo kon het tweede gedeelte vaan de rit voor mij ook wel iets hoger, maar verder was het best een aardige tocht. Helaas ben ik na de tochtgelijk door naar huis moeten gaan, want ik had mijn dochtertje van 4 bij me. Tot de volgende keer mannen
|
12 aug 2012 16:29 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Hee, dat is toevallig, ik heb paul ook gespot (vandaag), maar had je mij ook gezien?
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
12 aug 2012 17:50 |
|
|
Paulh
997 4 GTS
|
Er zat gisteren een rode Porsche achter me op de Emmaweg. Bij de rotonde draaide ik naar links en de andere ging rechtdoor. Was jij dat?
|
13 aug 2012 11:18 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Yep, toch gezien dus!
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
13 aug 2012 12:49 |
|
|
Paulh
997 4 GTS
|
Ik zal volgende keer zwaaien. Ook naar Ed als hij in zijn Porsche rijdt, anders herken ik hem niet .
|
13 aug 2012 13:45 |
|
|
Delnoy
|
Wie gaat er naar de 1001 Kurven Tour? Ik helaas niet want dan is PF Camp maar het programma ziet er wel tof uit: Beste Porsche fanaten, Deze mail geld voor iedereen die zich heeft opgegeven. Ik stuur hem echter naar iedereen van de club zodat jullie zien wat je gaat missen!!! Bijna is het zover, de 1001 Kurven tour. Wat gaan we doen. Zaterdag 8 september. We verzamelen om 9.30 uur op onze vaste verzamelplaats bij Hotel van de valk in Urmond. Vandaar uit vertrekken we om 10.00 uur richting de Nordschleife Nurburgring. Hier zullen we rond 12.30 uur aankomen. Je kunt hier lekker rondkijken, wellicht een lunch nuttigen, en voor diegene die het niet kunnen weerstaan wellicht een rondje ring rijden, dit laatste uiteraard op eigen risico. Om 15.00 uur verzamelen we weer op de parkeerplaats bij de hoofdingang van de Ring waar we uiterlijk 15.30 uur vertrekken richting Bat Bertrich, het hotel. Parkhotel**** Bad Bertrich / Mosel Familie Becker Kurfürstenstrasse 34 56864 Bad Bertrich Deutschland Tel.: +49 (0)2674 944-0 Fax: +49 (0)2674 944-122 Email: info@parkhotel-badbertrich.deInternet: www.parkhotel-badbertrich.de Hier kunnen we lekker relaxen, genieten van een drankje en lekker dineren. Tevens zal dan een korte briefing zijn over de zondag als de daadwerkelijke toer wordt gereden. Gezien de omstandigheden vraag ik jullie allemaal indien uiteraard aanwezig een navigatiesysteem mee te nemen. We proberen zo veel mogelijk gezamenlijk te rijden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat dit soms niet mogelijk is. Wij zien jullie allemaal op 8 september bij van de Valk. We zullen Piet vragen voor een goed weer voorspelling!!
|
16 aug 2012 8:03 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Ik ga, zal wel moeten want ik heb hem georganiseerd.
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
16 aug 2012 8:17 |
|
|