Re: Mio Turbo: even voorstellen....
Bedankt voor alle complimenten. Ik waardeer het zeer.
Ik begin ondertussen al aardig te wennen aan de auto. En zoals je zegt, Ghostrider, die sportknop is inderdaad behoorlijk verslavend.
Gelukkig is de auto ook zeer geschikt om mee te toeren en dan is het maar goed dat die knop ook uit kan. Wat dat betreft is dit voor mij de ideale sportauto, pittig en sportief als ik daar zin in heb en heerlijk comfortabel wanneer ik gewoon lekker wil toeren. Het is echt een genot om in de auto te rijden.
Ik merk echter wel dat andere weggebruikers soms een beetje vreemd reageren bij het zien van een Porsche (of andere exclusieve auto). Ik heb normaal nooit last van bumperklevers (doe het zelf ook niet), maar als ik met de P ben, kan ik in m'n achteruitkijkspiegel soms zien wat voor kleur ogen de bestuurder heeft.....en dan zit ik niet eens op de linkerbaan en rij ik ook niet te langzaam.
Maar dat zal er denk ik wel bij horen en zal ik maar aan moeten wennen...
Eigenlijk mag ik natuurlijk niet klagen en is het ergens wel grappig. Ik kijk zelf ook graag en uitgebreid naar andere mooie sportwagens (alleen hou ik dan zelf graag wat meer afstand).
En daarnaast is de extra aandacht van de andere sexe natuurlijk ook niet vervelend....