Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:28

Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
996 gescout 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911/996 C2
Bericht Re: 996 gescout
Zeg....996'jes met bijna 200.000 op teller, mist goed onderhouden, rijden prima hoor ;-)

16 aug 2012 13:52
Profiel
PatrickEngels schreef:
Ik reed deze auto een paar weken geleden, en ik moet zeggen dat rijdt als een auto met 200000 km. De ophanging los is, de motor lekt olie, het interieur is van een nieuwere 996, en de wielen zijn opnieuw geschilderd. Geef uw geld niet verspillen aan een inspectie, kijk maar eens voor een andere auto.
Dit is mijn mening alleen maar, misschien heeft iemand de fout van het kopen van de auto inmiddels gemaakt.

Wielen opnieuw geschilderd? Interieur van een nieuwere 996? Had je misschien last van de hitte? Of misschien geen koffie gehad daaro. Ik heb 'm goed bekeken en kreeg een totaal andere indruk. Mooie strakke velgen zonder stoeprandschade, gewoon nieuw. Bijvoorbeeld.

19 aug 2012 17:33
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Wat is hier nu het probleem, laatste grote beurt bij 84000 en kleine beurt bij 102000 en nu heeft ie 108000 km gelopen dus is weer aan een grote beurt toe. Wat betreft de kilometers niks aparts, alleen zit er wt lang tussen....

Als het een nette auto is, AKK laten doen en grote beurt incalculeren en beslissen. We maken elkaar hier soms helemaal gek ........

20 aug 2012 8:25
Profiel
Man, man, je hoort & leest hier weer één en ander...

Hier een foto van 2 weken geleden:
Afbeelding

Intussen heeft hij er 201.000.
Lekt niet.
Heeft geen "shubby" interieur (vanwaar de klachten komen over minderwaardig leder etc zal me altijd een raadsel blijven)
Wat is er mis met velgen die herspoten zijn om een beetje stoeprandschade te verwijderen? Als Magnus Walker een link op FB zet van hoe hij Fuchs'en herspuit is hij de held van de dag, als een velg herspoten is op een 996... Oelalaaaaa...
Wat is er mis met een herspoten front om steenslagschade te verwijderen?
Een Stinger of Coyote impliceert dat hij afgetrapt is :shock: Dit terwijl in de meeste Porsches (die ik zie op de rondritten) een Stinger of Coyote staat. Dit op een forum waar af en toe al eens afgesproken wordt om effe naar Duitsland te gaan om de paardjes eens los te laten... :scratch:

Als iedereen die nog nooit in een (goed onderhouden) 996 gezeten (gereden) heeft zich al eens onthoudt van commentaar zou de aarde al een veel leukere plek zijn ;)

20 aug 2012 12:04
Profiel
981 Boxster GTS
Tilt! schreef:
Als iedereen die nog nooit in een (goed onderhouden) 996 gezeten (gereden) heeft zich al eens onthoudt van commentaar zou de aarde al een veel leukere plek zijn ;)

En als een vos de passie preekt . . . jij hebt zeker een 996 . . .

:D :lol: :D :lol: :D

geintje

20 aug 2012 17:32
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Tilt! schreef:
Als Magnus Walker een link op FB zet van hoe hij Fuchs'en herspuit is hij de held van de dag ..

:res: . voor de man die het verschil nog ziet - in 'hypes' en realiteit. Mss moeten we Magnus ook maar eens iets met een 996 laten doen - of moeten de 996 rijders met dreadlocks, een baard en een baseball cap gaan lopen :mrgreen:

Ik weet niet wat het budget van TS is, Tilt! - maar wellicht is jouw 996 4S voor hem interessant :idea: :wink:

Ik ben (zoals de meeste hier wel weten) geen 996 idool, maar anders had ik die van jou toch niet (te koop) laten staan :wink:

20 aug 2012 17:50
Profiel WWW Facebook 
Cayman S 2009, 924 1977
Olaf schreef:
Ik weet niet wat het budget van TS is, Tilt! - maar wellicht is jouw 996 4S voor hem interessant :idea: :wink:
Ik ben (zoals de meeste hier wel weten) geen 996 idool, maar anders had ik die van jou toch niet (te koop) laten staan :wink:

Nee deze van Tilt! heeft teveel emotie voor TS, dan koopt ie liever een BMW :roll:

20 aug 2012 21:38
Profiel
Nine-eleven schreef:
Tilt! schreef:

En als een vos de passie preekt . . . jij hebt zeker een 996 . . .

Hoe raad je het? ;)
Thx for proving my point eigenlijk...
Als er denigrerende commentaar over een 996 geschreven wordt, en je kijkt naar het onderschrift bij de avatar zie je daar gegarandeerd "964" of "993" staan.

@Olaf: een maand of 3 geleden ben ik beginnen rondhoren om hem te verkopen. Interesse 0,0
Ik heb ondertussen (as we speak) de garage een beetje uitgebreid en de 4S blijft lekker hier. Zo'n kont heeft zelfs de 991 niet! ;)
Ziet iemand 'm per ongeluk staan en is er interesse kan er nog altijd gepraat worden, maar hij staat eigenlijk nergens te koop ofzo. Ik ga niet leuren met mijn dame, daarvoor heeft ze veel teveel klasse ;)
Enneuh, voor dreadlocks is't te laat voor mij ;) Maar misschien moeten we eens iets vinden om de 996 te hypen, is het niet nu dan binnen een jaar of 5, of 10 ;)

20 aug 2012 22:00
Profiel
PorscheForum Rookie
PatrickEngels schreef:
Ik reed deze auto een paar weken geleden, en ik moet zeggen dat rijdt als een auto met 200000 km. De ophanging los is, de motor lekt olie, het interieur is van een nieuwere 996, en de wielen zijn opnieuw geschilderd. Geef uw geld niet verspillen aan een inspectie, kijk maar eens voor een andere auto.
Dit is mijn mening alleen maar, misschien heeft iemand de fout van het kopen van de auto inmiddels gemaakt.

+1, ik had hetzelfde impressie. Wel de schoonst auto ooit maar!...
Een AKK kost geld, zoek voor een andere...
Als U een AKK doen, vraag hoeveel uuren op de computer zijn, misschien het klopt niet met de km op de teller met een redelijke gemiddelde snelheid
/AD

23 aug 2012 11:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Een Violet Chromaflaire 996 Carrera 4 Millennium Edition. Nummer 752/911
Alles aan dit verhaal stinkt toch, ook voor onder de 20K. doorzoeken!

11 sep 2012 14:00
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2