|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
 |
996 motor, niet meer de eerste
Auteur |
Bericht |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
 Re: 996 motor, niet meer de eerste
DAT had iedereen je wel van te voren kunnen vertellen....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
23 aug 2012 12:21 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Da's vals  Welkom terug Jeroen!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
23 aug 2012 12:37 |
|
 |
Aircooler
|
Kan wel wezen, maar als je dit http://auto.marktplaats.nl/porsche/5884 ... &df=1&fs=1ziet, denk je toch: waar gaat dit over??? Heb trouwens een leuke Boxster uit 1997 - te koop voor nog geen 10k - uitgeprobeerd. Vormgeving niet briljant maar de wegligging met de midscheeps maakt veel goed.
|
24 aug 2012 10:19 |
|
 |
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Al die bahama gele oudjes zijn veel geld waard.....omdat de eigenaren er moeilijk afstand van willen doen!! 
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
24 aug 2012 11:37 |
|
 |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Ik heb de ijdele hoop dat er nog meer "gele oudjes" veel waard gaan worden... 
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
24 aug 2012 14:22 |
|
|