Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Italie is massaal dure auto's aan het lozen
Iets met belastingen (artikel: klik )
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
23 aug 2012 12:49 |
|
|
FIOD
|
Re: Italie is massaal dure auto's aan het lozen
In navolging van onze gewaardeerde italiaanse collegae zijn wij hier in NL ook een dergelijke actie aan het voorbereiden. Alhoewel menig forummer hier zijn auto reeds van de hand gedaan heeft betekent dit niet dat zij aan onze aandacht ontsnappen. Wij spreken elkaar binnenkort....
_________________________________________ Al zijn de boefjes nog zo snel, de FIOD achterhaalt ze wel!
|
23 aug 2012 12:59 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Familie van VM020?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
23 aug 2012 14:12 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Dat is alleen maar jaloerse praat!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
23 aug 2012 14:49 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Ah, daar is de wat minder actieve trol broeder van VM020
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
23 aug 2012 15:34 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Ook je dertiende bijdrage is weer bemoedigend!
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
23 aug 2012 16:49 |
|
|
FIOD
|
Neen, ook in onze administratie komt hij niet voor. Wij zijn met name geïnteresseerd in de bezitters van Porsches gebouwd voor 1989 en na 1993. U bezit een 993, een snelle 6-cilinder stationcar van VAG en uw zoon heeft van u dit jaar een 997 GT3 cadeau gehad. U begrijpt dat wij ons, met uw beroep in het achterhoofd, al gauw afvragen of u geen "Brammetje" aan het doen bent Uiteraard zijn wij voor een kop koffie bij een volgende meeting bereid af te zien van verdere stappen
_________________________________________ Al zijn de boefjes nog zo snel, de FIOD achterhaalt ze wel!
|
23 aug 2012 17:23 |
|
|
Carrera80
Carrera 3.2 uit 84
|
Wat is dit voor joker???
|
23 aug 2012 17:26 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Negeren lijkt mij het beste
|
23 aug 2012 17:29 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
woont nog thuis bij papa en mama, kwaad omdat de ketting van z'n brommer is afgelopen (al 3 jaar geen onderhoud) en zijn zakgeld op is. Repareren zit er ondertussen niet in en rijdt nu op de roze oma fiets van zijn zusje door het dorp. Je wilt niet weten wat ze allemaal tegen hem roepen. Tja, wat moet je dan... Juist, je kijkt nog een keer op het Porscheforum en kletst "gezellig" mee.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
23 aug 2012 17:51 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
De 964 valt er dus buiten Wel heel toevallig
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
23 aug 2012 19:15 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
nog zo'n malloot erbij er is nog een ander forum ga het daar lekker proberen
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
23 aug 2012 20:06 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ik neem aan dat je niet mij bedoelt
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
23 aug 2012 20:22 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Neuh, jou zijn we al lang aan gewend. En we weten in welk land je zit dus dat scheelt ook EDIT: Net pas het artikel gelezen , de auto's verwisselen dus echt van eigenaar als ik het stuk goed begrijp, ik dacht eerst even dat het een belasting vlucht was. Dit zal de gebruikt prijzen wel onder druk zetten in de aangrenzende landen.
Laatst bijgewerkt door WillemB op 23 aug 2012 20:56, in totaal 1 keer bewerkt.
|
23 aug 2012 20:50 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Jullie laten je opfokken. Lees eens goed Is gewoon Rob herfst ofzo
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
23 aug 2012 20:55 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
tuurlijk niet, zou niet durven @2000 gtv: nee Rob is het volgens mij niet, maar wel een andere bekende van dit forum....
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
23 aug 2012 21:34 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Dit is nu humor.
|
23 aug 2012 21:50 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Ik gok op Horn, net als die maffe sjeik die hier soms post als het over Strosek of Jet Cars gaat
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
23 aug 2012 22:15 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hmmm, on-topic, als mensen voor 3 en zelfs 8 miljoen de belasting "tillen", mogen ze wat mij betreft best aangepakt worden... En als dat eenvoudig kan door op een Ferrari-club-dag te gaan kijken, lijkt me dat een doeltreffende manier... Of dat hier in NL ook op gaat, vraag ik me af, maar wie weet
|
23 aug 2012 23:11 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Ja, ik ben daar belazerd. En dan wordt m'n auto zeker aan de ketting gelegd. Mij niet gezien. Als de FIOD dit forum nu ook al gaat gebruiken voor controle, ben ik hier snel vertrokken Mij zie je voorlopig niet bij meetings
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
24 aug 2012 11:03 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Vind FIOD wel grappig, en VM020 is het in ieder geval niet, let op de correcte spelling/schrijfstijl.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
24 aug 2012 12:49 |
|
|
FIOD
|
Ik vrees dat u daarmee te laat bent. Wij hebben ons 13 juli jongstleden een aardig beeld kunnen vormen van een aantal mensen binnen uw gelederen en ik kan u melden dat wij een hoop hebben geleerd. Er was bijvoorbeeld een man van middelbare leeftijd, wij noemen in verband met de wet op de privacy uiteraard geen namen, met een Boxster en een vriendin, een mobiele telefoon met een fout besturingssysteem en een voorliefde voor zeer dure wijnen die volgens ons niet geheel zuiver op de graat is. Ook viel ons een kale man op die van de ene op de andere dag zijn oude 3.2 zomaar ingeruild had voor een groene 964 met zwarte velgen. Dit soort financiële uitspattingen kan men zich normaalgesproken niet zomaar permitteren. Wij vervolgen ons onderzoek op de 14e september, u bent dus gewaarschuwd
|
24 aug 2012 13:12 |
|
|
mfh1968
|
Volgens mij is dit niet zo nieuw en verdienen bedrijven zoals witmerodijk hier een leuke boterham door, en ik moet zeggen de auto's die ik bij hun gezien heb zien er erg mooi uit !
|
24 aug 2012 13:26 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
+1. Als men in italië gewoon zijn belastingen had betaald hadden wij nu minder problemen gehad. Het voordeel is wel dat wij nu voor relatief weinig geld een leuke auto kunnen scoren
|
24 aug 2012 13:33 |
|
|
mfh1968
|
En het nadeel is dat je de prijzen voor de 996 naar beneden ziet kelderen !
|
24 aug 2012 13:35 |
|
|