Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 20:32

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Teller 964 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht Teller 964
Heeft iemand al ooit eens een teller uit het dash gehaald bij een 911'je (964,993,...) Wil ik mijne verkopen ... heeft de toerenteller het nog net begeven ... maar weet niet of je die er zomaar kan uitflurken :?: Liever ff informeren voor ik schade aanricht

tnx

Dirk
:wink:

20 feb 2004 22:05
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
:shock: ..... Dirkie ......
dirkie schreef:
Heren,

Ik heb Adrian's boek aangekregen...

Morgan is de bijbel voor de Porschist ... awel ... dit is het Nieuwe Testament voor de 964 rijder :!: :!: Elke stuiver dubbel waard ... prachtig ... een "must have" voor de 964'er ...

Greetz
Dirkie

Toch niet :?: :mrgreen:

De tellers kun je er met een grote platte schroevendraaier uitwippen. Deze goed tussen de rand van de teller en het dashboard zetten en behoorlijke kracht zetten. LET WEL OP DAT JE NIET UITSCHIET :!: (handen genezen vanzelf, maar ..... ;)). Om de teller zit een rubber ring waarmee die aansluit op het dashboard. :idea: :arrow: Bij het plaatsen van de teller even deze rubber-ring insmeren met afwasmiddel om opstropen te voorkomen.

Easy job for you :!: :res:

20 feb 2004 22:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Tnx :!: ... kheb m ff uitgeleend ... daarom ... kon het dus niet ff opzoeken ... :wink:

20 feb 2004 23:17
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Rubber 'afwas'handschoenen geven je een hoop extra grip op de rand van je teller.

Je weet toch wel zeker dat je je toerenteller eruit gaat trekken en niet je km teller?
crazy dirkie schreef:
Heeft iemand al ooit eens een teller uit het dash gehaald bij een 911'je (964,993,...) Wil ik mijne verkopen ...

Te koop; zilvergrijze 964 van liefhebber, als nieuw, pas 1134 km gereden :twisted:

21 feb 2004 8:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
horn schreef:
Rubber 'afwas'handschoenen geven je een hoop extra grip op de rand van je teller.

Je weet toch wel zeker dat je je toerenteller eruit gaat trekken en niet je km teller?
crazy dirkie schreef:
Heeft iemand al ooit eens een teller uit het dash gehaald bij een 911'je (964,993,...) Wil ik mijne verkopen ...

Te koop; zilvergrijze 964 van liefhebber, als nieuw, pas 1134 km gereden :twisted:

:D :D :D :D :D :D nee nee hoor ... kan niet hé ... op de onderhoudsfakturen staat de km stand .... nee ... is werkelijk de toerenteller die de pijp aan Maarten heeft gegeven ...

21 feb 2004 12:02
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
dirkie schreef:
.... nee ... is werkelijk de toerenteller die de pijp aan Maarten heeft gegeven ...

Tja :? ..... dat krijg je hè :roll: ..... en je was nog wel gewaarschuwd :mrgreen: .....

Jeroen914 schreef:
Dirk, 't is tijd om te schakelen hoor!
:D

gr.

Jeroen

:^:

21 feb 2004 22:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]