Auteur |
Bericht |
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Koopjes van het ogenblik - Deel VII
Hey Mike, waar wacht je op? Tis een witte! (vindt m zelf ook wel aardig, en een koopje, juiste koplampen, enz....). Hoeveel BPM komt hier nog bij?
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
28 aug 2012 11:28 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
28 aug 2012 11:34 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
28 aug 2012 11:39 |
|
|
ppua
964C2 '91 AmethistRegio Arnhem
|
@felix
Als je zo'n kentekenplaat online bestelt kun je dan aangeven per wanneer die moet ingaan ? Heb ff op de site zitten kijken maar ik kan niet erg veel info vinden. Neem ook aan dat je bijv VIN nummer moet doorgeven ? Of kan ik het kenteken op elke willekeurige auto hangen ?
|
28 aug 2012 12:55 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgië
|
Ja, is mij ook niet helemaal duidelijk. Ik neem aan dat je wel deze moet hebben: Deckungskarte/ Versicherungskarte mit aktivierter eVB-Nummer und grüner Versicherungskarte für Kurzzeitkennzeichen (nur Haftpflichtversicherung!) Überführungskennzeichen (5-Tage-Kennzeichen) Laufzeit 5 Tage,für die Überführung eines beliebigen Kfz (PKW, LKW, Krad, Anhänger etc.) http://deckungskarten.eu/shop/article_1 ... id%3D16%26
|
28 aug 2012 13:06 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
@ Olaf en anderen Ik had hem hier besteld.Ingangsdatum etc kan je uiteraard allemaal zelf bepalen en van te voren regelen scheelt je zwz eventuele wachtijd en stress bij zo'n strassenambt (vooral op zaterdag) http://www.kurzzeitkennzeichen-versand.de/kundenmeinungen.htmlff terugklikken naar de homepage
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
28 aug 2012 15:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Thanks! voor de linkjes, heren Ben me (nu) aan het verdiepen in zo'n export/import kenteken dat 365 dagen geldig kan zijn ....
|
28 aug 2012 15:10 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
@Olaf; gewoon telkens een nieuwe aanvragen?
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
28 aug 2012 15:23 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Ze bestaan wel met een langere looptijd, ik ken iemand in Belgie die met een Duits exportkenteken 3 maanden heeft gereden.
VIN hoef je niet van te voren op te geven, heb ze vaak meegenomen terwijl ik nog niet wist welke auto terugkwam uit Italie.
Er zit een set papieren bij die je wel bij ingebruikname moet invullen. Als je aangehouden wordt moeten deze ingevuld zijn.
Laatste keer is wel een jaar geleden, weet niet of dit ondertussen veranderd is!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
28 aug 2012 15:30 |
|
|
Olaf
|
Vorige jaar was het ook nog zo - kreeg je "gewoon" blanco papieren. En inderdaad - die 365 dagen plaat bestaat ... maar moet me er alleen nog even verder in verdiepen - over hoe en wat
|
28 aug 2012 15:48 |
|
|
thelmers
Winschoten
|
Gewoon zonder platen rijden. Dat deed Steve Jobs ook altijd. Als hij dan voor de Californische wet na een half jaar verplicht was om platen te gaan voeren, dan kocht hij weer een nieuwe SL 55 AMG. Fantastisch toch!
|
28 aug 2012 16:18 |
|
|
Tilt!
|
Als je 't vindt hou ik me aanbevolen voor de info...
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
28 aug 2012 17:25 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
dit forum is de ultieme manier om je wijsheid te delen Olaf over een tijdje rijdt iedereen van dit forum rond met een duits 365-dagen kenteken
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
28 aug 2012 21:19 |
|
|
Olaf
|
Op voorwaarde dat ze bij het verkeersambt van Pforzheim zijn uitgegeven
|
28 aug 2012 21:40 |
|
|
FreudeamFahren
Gezinscontainer: 10 pits e61
Van A naar B via C en D: '87er 911 3,2 + '89er 964 C2Rozzydale
|
_________________________________________ Hubraum statt Spoiler
|
29 aug 2012 22:13 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Staat een mooie 997 cabrio 3.6 turbo bij de Domeinen. Bouwjaar 2008, met een km-stand van 27.709 km. Duitse auto; Certificaat van Overeenstemming (CvO) en kentekenbewijs ontbreken, maar dit hoeft geen probleem te zijn. Kan een koopje zijn. Alles relatief gezien natuurlijk... Bij het bieden, wel denken aan het opgeld!
|
30 aug 2012 16:02 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
|
30 aug 2012 16:06 |
|
|
mfh1968
|
EERGGGG MOOOIIII !!!
Beide 997's
|
30 aug 2012 19:57 |
|
|
Blaserlou
jain de Krimpenerwaard
|
_________________________________________ --Disturbing the peace since 1975--
|
31 aug 2012 11:15 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Wat denk je zelf http://nl.wikipedia.org/wiki/Porsche_911Is een Kelly maar op het oog wel een nette.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
31 aug 2012 11:23 |
|
|
Blaserlou
jain de Krimpenerwaard
|
aha, een heele vroege 993 datum was me niet opgevallen
_________________________________________ --Disturbing the peace since 1975--
|
31 aug 2012 11:55 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgië
|
Inderdaad netjes, en kan koopje zijn. Alleen hoe krijg je zoiets op kenteken als er geen CVO + papieren bij zijn ?
|
31 aug 2012 12:27 |
|
|
Hartwiek
|
@ delnoy, ik denk eerder een "katje"..........die wil ik nog niet voor niets!!!
|
31 aug 2012 12:54 |
|
|
Olaf
|
Mogen de domeinen 'katjes' verkopen dan?
|
31 aug 2012 12:55 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Ik heb dat ''katje'' net doorgemaild na een kennis!!! Niet die witte van domeinen!
|
31 aug 2012 13:03 |
|
|