mijn naam is Wouter de Boer, sinds ongeveer een week ben ik eigenaar van een witte 924 Targa uit 1982. De buitenkant heeft wat werk nodig maar inmiddels is alles besteld. Motorisch is de auto in zeer goede staat, al gaat hij iets moeilijk in de 2e versnelling. Verder heb ik me vanuit hobby altijd bezig gehouden met het opknappen en restaureren van old en youngtimers. Zo heb ik reeds gedaan: BMW 2800CS, BMW 3.0CS (race), BMW 3.23i Baur TC anniversary edt., Peugeot 205 1.9GTi (show).
En nu dus beginnen aan een Porsche, als iemand hints en tips heeft hoor ik het graag, want zoals U ziet, het is de eerste Porsche.
29 aug 2012 10:07
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Re: Nieuw nieuw nieuw
Welkom Wouter uit Munstergeleen.
Altijd leuk een opknap projectje. Wel foto's plaatsen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
29 aug 2012 10:19
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
welkom hier! veel succes met je project!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
29 aug 2012 12:18
FirstClassPower
Technisch adviseur @ Apple
Munstergeleen
Delnoy schreef:
Welkom Wouter uit Munstergeleen.
Altijd leuk een opknap projectje. Wel foto's plaatsen.
Veel opknap werk heeft hij gelukkig niet, het is wat lichte plaatschade, paar ontbrekende delen.
Het interieur is in principe perfect in orde. Voorstoelen zijn zelfs als nieuw. Alleen zitten er wat scheuren in het dashboard.
29 aug 2012 12:22
bully
Welkom Wouter Je kan je het beste hier ook even aanmelden. klikhierop
29 aug 2012 12:57
FirstClassPower
Technisch adviseur @ Apple
Munstergeleen
bully schreef:
Welkom Wouter Je kan je het beste hier ook even aanmelden. klikhierop
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum