Auteur |
Bericht |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
08 mei 2012 20:08 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
09 mei 2012 18:49 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
09 mei 2012 21:03 |
|
|
horn
PF #57
|
jezus, wat flauw. moest hard lachen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 mei 2012 21:28 |
|
|
944{asd}
ex 944 type 1, ex 944 type 2,
ex 944 turbo, nu 996 4sassendelft
|
Een man staat voor de rechter omdat hij zijn vrouw heeft doodgeslagen. Rechter: “Dat is een zwaar misdrijf, als u verzachtende omstandigheden kunt aantonen wordt de straf niet zo hoog.” De man: “Ze was dom, ik moest ze gewoon doodslaan.” De Rechter: “Dat is niet echt een verzachtende verklaring van u, als u echt niet levenslang achter de tralies wilt zult u met iets beters moeten komen.” Waarop de man verklaart: “We woonden in een flat. Op de 12e verdieping woonde een gezin met 2 kinderen, het was gewoon zielig. Ze waren heel klein. De zoon van 12 was maar 90 cm en die van 19 was maar 85 cm . Op een dag zei ik tegen mijn vrouw ‘dat is toch zielig hè, die kinderen van die mensen.” “Ja”, zegt mijn vrouw, “dat zijn pyreneeën.” Ik zeg: “je bedoelt pygmeeën.” “Nee”, zegt ze, “pygmeeën dat is dat wat onder de huid zit waar je sproeten van krijgt.” Ik zeg: “dat is pigment.” “Nee”, zegt ze, “pigment dat is waar de oude romeinen op schreven.” Ik zeg: “dat is perkament.” “Nee”, zegt ze, “perkament is als een dichter iets begint en niet afmaakt.” “Edelachtbare U kunt zich voorstellen dat ik niet van plan was te zeggen dat het fragment is. Ik ging dus in mijn stoel zitten en las mijn krantje. Plotseling komt mijn vrouw met de volgende zin en ik denk: ze is rijp voor het gesticht…” “Schat kijk eens”, ze maakt een boek open en laat een stuk tekst zien. “Het zonnedak van de handtas was de lerares van pooier 15.” Ik neem het boek en zeg: “Maar schat, dat is frans daar staat: ‘La Marquise de Pompadour est la Maitresse de Louis XV.’ Dat betekent: De Markiezin van Pompadour was de minnares van Lodewijk de 15e.” “Nee”, zegt mijn vrouw, “dat moet je letterlijk vertalen. ‘La marquise- het zonnedak, Pompadour – de handtas, la maitresse- de lerares, Louis XV – de pooier.’ Ik moet dat toch weten, ik heb extra voor mijn franse les een legionair in dienst gehad.” Ik zeg: “je bedoelt een lector.” “Nee”, zegt ze, “Lector is een griekse held.” Ik zeg: “dat was Hector en dat was een trojaan.” “Nee”, zegt ze, “Hector is een oppervlaktevlaktemaat.” Ik zeg: “dat is een hectare.” “Nee”, zegt ze, “hectare is een godendrank.” Ik zeg: “Dat is nektar.” “Nee”, zegt ze, “dat is een rivier in zuid-Duitsland.” Ik zeg: “dat is de Neckar.” Mijn vrouw: “Ken jij dat lied niet ‘Gauw graas ik aan de Nektar, gauw graas ik aan de rijn’, dat heb ik pas nog met mijn vriendin in duo gezongen.” Ik zeg: “in duet.” “Nee”, zegt ze, “duet is als twee mannen met een sabel vechten.” Ik zeg: “dat is een duel.” “Nee”, zegt ze, “duel is als een trein uit een donker berggat naar buiten komt.” “Edelachtbare…toen heb ik de hamer genomen en haar doodgeslagen.” Even stilte…Dan zegt de rechter: “Vrijspraak! Ik had haar bij Hector al doodgeslagen!”
|
10 mei 2012 23:09 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
10 mei 2012 23:57 |
|
|
944{asd}
ex 944 type 1, ex 944 type 2,
ex 944 turbo, nu 996 4sassendelft
|
Ik weet niet of de mods deze laten staan Zit een man sip voor zich uit te kijken in het café als één van zijn vrienden binnenkomt en naast hem gaat zitten. “Wat is er met jou?” vraagt die vriend. “Mijn vriendin heeft het uitgemaakt en is weg…” “Wat is er dan gebeurd?” vraagt die vriend. “Nou, we zaten gisteravond op de bank en toen zei mijn vriendin: “Schat, laten we het eens doen zoals in de film…” “Nou, toen heb ik haar de kleren van haar lijf gerukt, ik heb haar handen vastgebonden aan de bank, ik heb haar verschrikkelijk in d’r arie genomen en daarna haar gezicht volgekwieterd. Maar ik denk dat zij andere films kijkt dan ik.”
|
11 mei 2012 0:54 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 mei 2012 5:47 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Vandaag gelezen Nu.nl
Navigatiesysteem nekt inbrekers
LEIDSCHENDAM - Een navigatiesysteem heeft de politie donderdag in Leidschendam geholpen bij het aantonen van diefstal van het apparaat.
Een 18-jarige Litouwer, die vroeg in de ochtend samen met een 21-jarige landgenoot werd aangehouden op het Oosteinde, zei dat het navigatiesysteem dat hij bij zich had van hem was. Eén van de agenten kwam op het idee om het woord 'thuis' in te tikken op het apparaat. Het navigatiesysteem leidde de politie naar de Buitenruststraat, waar een opengebroken auto voor de deur stond.
De eigenaar van de auto gaf aan, naast de navigatie, ook de accu van het voertuig kwijt te zijn. Die hadden de twee Litouwers ook bij zich. Beide mannen moeten vrijdag voor de rechter verschijnen.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
11 mei 2012 6:45 |
|
|
horn
PF #57
|
blijft toch een megaprobleem, al die rovende oostblokkers.
|
11 mei 2012 7:20 |
|
|
bully
|
Tja Lee Towers he drknauf
|
11 mei 2012 12:35 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
12 mei 2012 14:01 |
|
|
Pepijn
2x 964 C4 en 911 2.4 EWaalre
|
@Erik997S: Komt die foto van de vorige pagina (graver) van Imec
|
13 mei 2012 11:09 |
|
|
ironpatje
|
BOERDERIJ TE KOOP !!
Een geslaagde zakenman gaat op het platte land op zoek naar een leuke vrijstaande boerderij om zijn verdiende kapitaal te kunnen investeren. Als hij een leuke boerderij gevonden heeft, komt hij erachter dat de boer tevens imker is en dat er een hoop bijenkorven achter de boerderij staan. "De koop gaat niet door !" roept hij tegen de boer, "die bijen zijn hartstikke gevaarlijk !" "Ach, welnee zegt de boer. Ik zal het je bewijzen. Ik bind je compleet naakt aan een boom vast tussen de korven en kom na een dag terug. Als één bij je steekt of heeft gestoken mag je mijn boerderij GRATIS hebben !" Nou, de zakenman denkt natuurlijk "deze kans moet ik pakken." De man laat zich vastbinden en de boer vertrekt. Na een dag komt de boer terug en ziet de zakenman ineengestort aan de boom hangen, jammerend en uitgeput. "Mijn god !" zegt de boer, "ze hebben je toch niet gestoken ?" "Nee, dat niet," zegt de zakenman, "maar de kalfjes zijn al 20 keer komen drinken!!! "
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
13 mei 2012 13:17 |
|
|
Erik997S
|
@pepijn
lol, zou best kunnen, maar er zijn zoveel bedrijven die deze structuur blijven aanhouden.
_________________________________________ 997S
|
13 mei 2012 20:16 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Advertentie van een onderbroekenmerk (voor mannen ): 'Because Men don't want to look at naked men'
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
16 mei 2012 22:54 |
|
|
ironpatje
|
da's misschien nog een idee .......
|
23 mei 2012 12:13 |
|
|
Erik997S
|
_________________________________________ 997S
|
24 mei 2012 12:37 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Haha die grap van die euro gaat er hier in als koek! +1
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
26 mei 2012 18:10 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
28 mei 2012 20:07 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
AUW! was ook niet echt handig. wegslepen zonder bestuurder...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
29 mei 2012 8:03 |
|
|
ironpatje
|
moest direct aan Horn denken opschrift op aangereden auto: one life: live it
|
29 mei 2012 9:04 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
tjongejonge... die zag je aankomen, de mensen daar blijkbaar niet
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
29 mei 2012 20:30 |
|
|
horn
PF #57
|
belgische barbeque...
|
31 mei 2012 20:04 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
@Horn: +10!!! Hahahaha ik huil! Erg komisch dit, feitelijk zouden er rokende worstjes op moeten liggen dan was het áf geweest
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
31 mei 2012 20:29 |
|
|