Auteur |
Bericht |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: Even geen Porsche (Volvo-adepten onder elkaar)
... heb ook onlangs zitten kijken naar een Volvo V70 en dan zijn de sport-edition's wel de mooiste exemplaren... heb mijzelf even ingelezen destijds in de techniek ed.. en wij hebben diverse auto's bekeken.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
01 sep 2012 23:56 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Heb jij destijds ook die 2.0T motor bekeken en wat denk jij daarvan Het rijden viel mij niks tegen die 180 Pk met automaat in zo'n zware bak (1530 Kg)
|
02 sep 2012 0:03 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Snotver.....staat hier alweer gepost wat ik binnenkort wellicht op m'n pad zet. Wat nou familieauto Dat is toch de Porsche.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 sep 2012 0:05 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Wij hebben gekeken naar een D5 ... maar die is het uiteindelijk niet geworden, ook mede omdat wij toch een 'grotere' caravan willen gaan aanschaffen (tandemasser met kinderkamer) zijn wij toch genoodzaakt een SUV te blijven rijden en dan bevalt de Touareg super.
|
02 sep 2012 0:11 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
OK Bedankt
|
02 sep 2012 0:18 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Die stoelen van volvo zitten wel errug lekker...
|
02 sep 2012 0:20 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Weet je wel dat je op heel veel campings niet welkom bent met zo'n caravan
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 sep 2012 0:29 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Weten wij maar ruimte is wel noodzakelijk voor de toekomst.
|
02 sep 2012 0:39 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Was je van plan om flink aan te komen dan?
|
02 sep 2012 8:34 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik denk dan eerder Michelle tijdelijk.
|
02 sep 2012 9:04 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Wat een verhaal Harald. Maar goed weg is weg. Dat een Porsche 964 veel geld kost elk jaar is wel duidelijk maar dan heb je ook wat. Je keuze voor een cabrio is m.i. de juiste. Heb zelf ook het probleem gekend en opgelost. Ik kocht eerst een 911 3.2, een 964C4. Toen wilde mijn vrouw graag eens een BMW Z3. Dus Z3 1.8 daarna Z3 2.8. Porsche hart bleef kloppen dus Z3 verkocht weer een 964C2. En na een paar maanden begon weer het cabrio gevoel te knagen. Toen maar de VW Polo eruit en een Z3 terug. Nu iedereen blij. Jouw C70 is een plaatje. Hier kun je veel plezier mee hebben.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
02 sep 2012 9:43 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Willem, heb zelf geen ervaring met de 2 liter. Kan wel zeggen dat de v70 een top auto is (zie post hierboven). Zou alleen de automaat (geartronic) zelf niet (meer) doen, dat ding is echt ouderwets. Lekker zelf schakelen.
|
02 sep 2012 9:47 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
@Enguess, Bedankt voor je reactie. Tijdens de proefrit is mij de automaat niet tegen gevallen vandaar mijn twijfel (heb nooit automaat gereden) Ga nog eens verder e.e.a. afwegen. Heb toch maar eens op het Volvo V70 forum gepost, eens kijken wat daar uit komt....
|
02 sep 2012 11:36 |
|
|
Ewout
|
Is een XC90 niets voor jullie, Willem?
|
02 sep 2012 11:37 |
|
|
horn
PF #57
|
kijk naar de 2.5T - is de motor die ook in de S-Max lag, wat een heerlijke motor!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 sep 2012 11:52 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
@Ewout, ik heb wel mijn D rijbewijs maar S. niet Nee serieus, we hebben in eerste instantie wel naar XC90 zitten kijken, maar die dingen zijn echt groot Gaandeweg door de showroom lopend, en onze wensen afstrepend, kwamen we toch bij een V70 uit @Horn, ik ga weer even googlen Ik had in de tussentijd ook nog DEZE gevonden, aardig vergelijkbaar qua uitrusting, jaartje ouder maar wel handbak. Dat spreekt mijzelf toch iets meer aan, maar 't is S der auto dus.....
|
02 sep 2012 13:04 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
De 2.5 is een uitstekende motor. Met low pressure turbo (de 2.5 T) zondermeer vlot, bakken koppel. Beresterk en een mooi geluid. Lust wel een slokkie.
|
02 sep 2012 13:22 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Er worden niet veel Km's mee gereden op jaarbasis, maar met de huidige pompprijzen Ga toch nog eens kijken naar 2,5T's bedankt
|
02 sep 2012 13:28 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Automaat is mijn grootste twijfel, maar aangezien ik veel in de file sta kan ik er nu ook de voordelen van zien. Helaas is het wel minder "autorijden" gevoel. Schakel liever zelf. Momenteel meer + dan - punten en toch nog moeilijk om een besluit te nemen. Die zwarte wordt het in ieder geval niet die W nog doorgeeft met een linkje.
|
02 sep 2012 16:13 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Je hebt toch een P voor het autorijden gevoel Juist bij veel rijden is een automaat heerlijk. Dit niks voor jullie http://link.marktplaats.nl/590975576Cross country is een mooie tijdloze auto
_________________________________________ Nie janken.
|
02 sep 2012 19:52 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Jurgen, het kleurtje van het interieur geeft mij reden tot hard weglopen.
|
02 sep 2012 20:24 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Sigrid en Willem, bij mij moet de P ook handgeschakeld zijn, maar die automaat in m'n DD (nou ja, eerder WD, met 7500 km/jr) is wel erg lekker, zeker als je vaker in de file rijdt. Rijden in de handgeschakelde P is dan extra 'anders'.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
02 sep 2012 21:12 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Deal! Volgende week m'n "nieuwe" DD halen.
|
05 sep 2012 20:44 |
|
|
Ewout
|
Foto's!
|
05 sep 2012 22:01 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Heb alleen nog maar deze, maar ik heb een vermoeden dat dat er wel meer gaan worden
|
05 sep 2012 22:10 |
|
|