[img]Goedendag,
Mijn naam is Ferry Hachmang en ben al enige tijd lid van deze club, heb er alleen weinig mee gedaan vanwege veel te veel kinderen en twee bedrijven, dus druk druk druk.
Maar naast mijn drukke bestaan heb ik toch al enkele Porsche gehad in de jaren, nu ben ik al sinds 4 jaar eigenaar van een 996 carerra 2 Cabriolet.
Deze kwam uit de USA en zag er ondanks de winig kilometers heel slecht uit was al eens gespoten hier en daar niet vanwege grote schade bleek later maar ik denk een kras of deukje. Blijkbaar plakken ze tijdens het spuiten in USA niks af want alle rubbers en in de sponingen en instaptredes van de deuren zat het vol met nevel.
ik heb dus niet zoveel tijd en ben daarom een jaar of drie bezig geweest deze wagen helemaal kaal te maken en heb hem opnieuw gespoten, hij is nu zo goed als klaar alleen laat mijn raampje los van mijn cabriokap.
Mijn vraag is daarom bestaat er een handleiding van hoe de cabriokap te demonteren zodat ik het raampje kan laten stikken, de kap ziet er nog heel goed uit maar ik denk door de warmte van de afgelopen zomer en daarboven op de warmte van de motor met mijn europa tour, is het raampje dus onderaan losgelaten.
wat vinden jullie van mijn kenteken
groetjes Ferry