Voor m'n iPad en MBP heb ik inmiddels zo'n Incase Terra sleeve gekocht. Mijn andere MBP zit in zo'n hardshell case maar die gebruik ik alleen maar thuis om te internetten en Photoshop. De MBP en iPad gaan mee op locatie en gebruik ik puur alleen icm Logic. Eén schoudertas waar beide apparaten in mee kunnen en m'n Apogee Duet 2 zou dus ideaal zijn. En het moet ook goed zijn dus mag het best rond die prijs zitten. Zit er ook zo'n schouderband bij?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
29 aug 2012 17:56
MY00
Cayman S
Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
En wat vinden de heren van de iPhone 5? Als ik eerlijk ben (ik heb een HTC en geen iPhone) vind ik de spec's erg tegenvallen. Maar misschien heb ik het verkeerd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
_________________________________________ Mvg,
René
13 sep 2012 7:40
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ik vind 'm gaaf. Direct halen als hij uitkomt. iPhone 4 is al verkocht
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
13 sep 2012 7:58
ChrisGT
MY00 schreef:
En wat vinden de heren van de iPhone 5? Als ik eerlijk ben (ik heb een HTC en geen iPhone) vind ik de spec's erg tegenvallen. Maar misschien heb ik het verkeerd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
iPhone's lopen qua techniek altijd achter op de samsungs en htc's. Enige grote voordeel wat ze hadden was het aanraakscherm, gebruiksgemak en het merk. Moet zeggen dat de 5 wel een duidelijke verbetering is tov 4s, terwijl dat met de 4s tov de 4 toch wel heel beperkt was.
Zelf wil ik even kijken wat de prijzen doen, als ik met weinig verlies kan overstappen naar een 5 doe ik dat wel, anders hou ik mijn 4s. En nu ik gewend ben aan de apple ellende is het wat mij betreft teveel moeite om over te stappen naar een ander merk.
13 sep 2012 8:10
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
ChrisGT schreef:
Moet zeggen dat de 5 wel een duidelijke verbetering is tov 4s, terwijl dat met de 4s tov de 4 toch wel heel beperkt was.
Ik dacht het wel, maar als je het zeker wilt weten moet je even contact opnemen met de leverancier.
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
13 sep 2012 9:41
ChrisGT
EriC4C schreef:
ChrisGT schreef:
Moet zeggen dat de 5 wel een duidelijke verbetering is tov 4s, terwijl dat met de 4s tov de 4 toch wel heel beperkt was.
De 5 is wel iets minder dik (1,7 mm), minder zwaar (28 gram) en heeft een groter scherm, maar is daardoor ook groter en dat vind ik géén verbetering
ik doelde op het grotere scherm
13 sep 2012 10:44
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Apple begint het te verliezen imo. Op zich is het een goede verbetering, maar ook een zo logische verbetering die iedereen had verwacht.
De bedoeling is dat apple ons net verrast met gadgets die er bij komen, waardoor de massa weer gehyped is op de nieuwe iphone. Maar hier, wat is er van onverwachte gadgets bijgekomen? Naar mijn weten niets?
Ik hou mijn 3GS nog een jaartje bij (iOS 6 ondersteunt het nog steeds, anders ging ik nu wel een nieuwe kopen), maar als de iphone 5S of 6 geen nieuwe gadgets heeft, denk ik niet dat ik nog bij apple blijf.
13 sep 2012 11:00
rob964.c4
964.c4
assendelft
MY00 schreef:
Ik ga ook de 5 halen indien verkrijgbaar, Al is het maar omdat ik het eerste model nog gebruik, die van voordat ze hier verkocht werden, Voor mij word het zowiezo en verbetering
_________________________________________ remmen is angst
13 sep 2012 11:02
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
@fiscalist. Ik zal ze eens mailen
dobbelsteen schreef:
Apple begint het te verliezen imo. Op zich is het een goede verbetering, maar ook een zo logische verbetering die iedereen had verwacht.
De bedoeling is dat apple ons net verrast met gadgets die er bij komen, waardoor de massa weer gehyped is op de nieuwe iphone. Maar hier, wat is er van onverwachte gadgets bijgekomen? Naar mijn weten niets?
Ik hou mijn 3GS nog een jaartje bij (iOS 6 ondersteunt het nog steeds, anders ging ik nu wel een nieuwe kopen), maar als de iphone 5S of 6 geen nieuwe gadgets heeft, denk ik niet dat ik nog bij apple blijf.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik als extra's nog op m'n iPhone zou willen hebben. Groter scherm had voor mij niet gehoeven maar was aan de andere kant onvermijdelijk. Het fijne van dit nieuwe scherm vind ik wel dat je het nog steeds met je duim kunt bedienen. Iets wat ik bij de GalaxyIII niet praktisch vind imho. Maar dat Siri gaat straks wel heel erg leuk worden hoor.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
13 sep 2012 11:52
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Er zit gewoon geen meerwaarde voor mij om meer te gaan betalen voor een 5, moest mijn 3GS nu kapot gaan, zou ik voor de 4S gaan.
13 sep 2012 12:17
horn
PF #57
heb een 4. bevalt prima. als die kapot gaat komt er een 5. niet eerder.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
13 sep 2012 21:15
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Tja, revolutionair of niet, ik vind het een gaaf ding. Maar de vanaf prijs van 679 is niet bepaald een koopje te noemen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
14 sep 2012 8:08
barolo
3.2S
010
Wat is het toch stil hier. Zijn jullie niet enthousiast over de nieuwe iOs6? Lukt het navigeren nog een beetje?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
22 sep 2012 15:20
944{asd}
ex 944 type 1, ex 944 type 2,
ex 944 turbo, nu 996 4s
assendelft
Navigeren met mijn ipad, nu ga je toch echt te ver Barolo, je lijkt met je posts wel een gemiddelde nujij.nl reageerder. Heb van mijn werk een htc met android, ben elke keer weer blij als ik thuis op ios zit. Wat is die htc een waardeloos android toestel.
22 sep 2012 17:30
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
nou..............okay dan.... Mijn Ipad werkt niet meer na de update (iphone geen problemen)
22 sep 2012 17:58
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
barolo schreef:
Wat is het toch stil hier. Zijn jullie niet enthousiast over de nieuwe iOs6? Lukt het navigeren nog een beetje?
Gaat Samsoen nu ook al de commercials van Apple, Mac vs Windows, kopiëren?
Maar ik vind 'm wel geinig al lijkt het een gerecyclede reclame van vorig jaar.
22 sep 2012 18:41
944{asd}
ex 944 turbo, nu 996 4s
assendelft
@ master ken, via i- tunes herstellen en dan kopie uit de cloud terugzetten, maar misschien had je dat al geprobeerd
22 sep 2012 20:58
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Geen YouTube meer
23 sep 2012 8:31
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
944{asd} schreef:
@ master ken, via i- tunes herstellen en dan kopie uit de cloud terugzetten, maar misschien had je dat al geprobeerd
Het wil helaas niet lukken.....
23 sep 2012 9:16
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Delnoy schreef:
Geen YouTube meer
Moet je zelf installeren, komt doordat apple wil breken met google. En youtube + google maps moeten er daarom uit. De youtube app zal waarschijnlijk stukken beter zijn dan origineel. En de ios map zal het nooit worden, domme zet van apple imo. Hoe kan je nu iets overtreffen dat met auto en camera de hele wereld heeft bekeken.
Ik wacht nog met iOS6 tot de eerste update uitkomt.
23 sep 2012 10:17
944{asd}
ex 944 turbo, nu 996 4s
assendelft
Vreemd dat je de ipad niet naar fabrieksinstellingen kunt terugzetten Master Ken, bij mij bleef de update ook hangen, fabrieksinstellingen moet volgens mij altijd lukken, als je een kopie in de cloud hebt, dan bij herstellen niet kiezen om en reservekopie te maken.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum