Re: Lek bij linker voorwiel (boxster)
Lijkt me niet meer dan logisch, wanneer ik geholpen wordt is het minstens zo netjes om de afloop even te laten weten.
Er zat gigantisch veel troep. Zelfs een pen, sigaretten en heel veel bladertroep. Ik ga het morgen allemaal in een keertje doen, dan is alles weer gereed.
Mocht iemand zijn voorbumper eraf willen halen, dit is echt heel eenvoudig bij een boxster, namelijk als volgt:- Knipperlicht aan beide zijde even loshalen (is een eenvoudig klik systeem dat met beleid er zo af is);
- Vervolgens de schoefjes achter het lichtje en aan de onderzijde even loshalen;
- Kofferdeksel open en het plastic plaatje (waar je vergrendeling doorheen loopt) even weghalen (dit zijn 4 draaibare plastic schroefjes);
- Dan vervolgens de schroefjes van de bumper aan het chasis (die onder het plastic plaatje zitten) losschroeven;
- Vervolgens van de onderzijde de schroefjes los;
En klaar is kees. Heel eenvoudig en super goed te doen. Ik denk dat ik het zelf eens per half jaar ga doen, om de troep eruit te halen.
Even nog een andere vraag. Ik denk erover om een soort van racegaas aan de binnenzijde van de bumper te plaatsen, zodat die troep er niet meer inkomt. Heeft iemand er ervaring mee en heeft dit zin of lost dit niet super veel op?
Alvast dank tot op heden. Ik zal anders morgen even wat foto's maken om het bumper proces te laten zien.
Heb ik ook weer mijn bijdrage gedaan.