Hallo , ik zoek nog groen getinte zijruitjes voor een porsche 911 targa , links en rechts . De zijruit en het driehoekvenstertje. Indien iemand nog zo iets heeft liggen , graag een PB met vraagprijs. Ik had ook erover nagedacht om als ik ze niet zou vinden om de huidige te laten coaten in deze lichte tint, bij een glascoating bedrijf in Someren , heeft iemand daar ervaring mee en houd dit wel als je de zijramen op en af draait? Binnen kort weer foto's van de restauratie werken , alles is perfect gespoten in signal yellow en nu ben ik met de opbouw werken bezig , het fijne werk. PS: zoek ook nog het rubberhandvatje van de ruitenwisser. gtjs
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum