Auteur |
Bericht |
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: NL-B-L-D-CH-I-A-D-NL
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
12 sep 2012 21:30 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Vandaag flinke rit achter de rug, waaronder ook de Col Di Joux. Prachtige omgeving en weinig verkeer, in totaal 8,5 uur gereden naar Lecco. Wilde alleen binnendoor maar de route welke ik uitgestippeld had was niet geheel correct en na 4,5 uur rijden kwam ik op een veldweg uit lol. De tt aangepast maar nu reed ik me vast in de dorpjes met de smalle straatjes. Uit frustratie na meerdere pogingen een heel stuk weer terug en de snelweg maar genomen. Nu lekker aan Lago di Como uitrusten en de omgeving morgen verkennen.
|
14 sep 2012 2:38 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Tis ff wennen, limburgs landschap is al mooi, maar deze view vanuit mijn nieuwe voordeur, kon me wel eens bevallen... We gaan de omgeving eens onveilig maken. We hebben mooi weer hiero Morgen de gaviapass en de stelviopass En vervolgens de timmelsjoch en de slivrettapass (bielerhohe pass) Dan kijken hoe het weer is en plannen verder. arrivederci
|
14 sep 2012 12:23 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Errug vervelend allemaal, het is wel behelpen met zo`n uitzicht. Wel een kleine deur trouwens daar past die Porke van jou toch niet doorheen??? veel plezier kerel daar en doe iedereen daar maar de groeten van ons, wij kennen ze toch niet.
_________________________________________ Picasa album
|
14 sep 2012 13:18 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Was je nog van plan om naar huis te komen of ga je daar overwinteren
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
14 sep 2012 14:15 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
hij organiseerd waarschijnlijk de volgende LTP aldaar voor de komende weken.
_________________________________________ Picasa album
|
14 sep 2012 14:18 |
|
|
arjan
|
@Ed, uitzicht ziet er meer dan goed uit. Zie in de opening nog een bekende barbecue staan, die ik eerdaags over het hoofd heb gezien
|
14 sep 2012 15:04 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Inderdaad hij komt bekend voor Tja Arjan die drank ook Hoe zijn de nachten Ed, erg koud of valt het mee Nog genoeg limonade bij je
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 sep 2012 16:30 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
@Rob, vroeg de vrouw ook al, heb ma gezegd dat ik terug kom als et regent @arjan, ja beetje buigen en ie doet et nog. Je was niet de enige die er door struikelde... @hans, heb 1 nacht de kachel van een buur mogen lenen, de rest van de dagen goed te doen. Ranja bijna op. Maar et bier niet
|
14 sep 2012 21:59 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Ik heb er ook nog een voet afdruk in staan Prachtige foto Ed kan zo op de cover van de Porsche scene
_________________________________________ Nie janken.
|
15 sep 2012 1:56 |
|
|
Danny
|
He Ed het gaat prima met je zo te zien , ik ben best wel jalours op je . Als je ranja moet hebben , zou ik bij lidl gaan kijken in oostenrijk . daar hebben ze zeker iets , italie weet ik niet zeker .
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
en hier voor de foto`s
|
15 sep 2012 8:40 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ziet er goed uit Ed... en lekker weer zo te zien
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
15 sep 2012 8:42 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Het is op dit moment 22 gr en we staan op het punt richting de Gaviapass/Stelviopass te rijden, we doen het vanaf nu ietsjes minder snel anders kom ik op de maandag in Stuttgart aan en dan is het musea dicht. Zal strakjes een fotootje plaatsen van de rit. Gisteren een scheasberger en heerlernaar gesproken hier op de camping, de heren waren onder begeleiding van een camper in 7 dagen afgereden....op de fiets! Zo kan het ook.
|
15 sep 2012 12:01 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
|
16 sep 2012 0:40 |
|
|
Danny
|
Ed de gavia is super maar erg smal . Als je boven op de stelvio staat richting noorden is echt het uitzicht en verloopp van de weg indrukwekkend . als je terug bent moet je me eens zeggen hoe je gereden bent . volgend jaar wil ik weer met de P richting italie . Leuke routes zijn dan altijd welkom
en hier voor de foto`s
|
16 sep 2012 3:32 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Mooi hoe je over WE praat = jij en je Porsche
_________________________________________ Nie janken.
|
16 sep 2012 6:43 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
We = Edd en zijn 997? Of heeft Edd per ongeluk verklapt dat hij met een vers vriendinnetje op stap is...
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
16 sep 2012 9:01 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
ssttttt, ben weer in zwitserland JP, zal ik ff bij je knappe zuster langs gaan.........
|
16 sep 2012 11:21 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Haha Edd! Gisteren hadden we hier familie reünie dus ze is in NL!! Maar als je nog een dag kunt wachten: morgenvroeg rijdt ze weer terug naar Geneve en dan is ze tegen de avond weer thuis. Hou je het nog zolang vol? En anders zwaai je onderweg maar als jullie elkaar tegenkomen, ze is niet te missen met dat blonde haar met die zonnebril er in gestoken (je kent de types wel haha)
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
16 sep 2012 19:49 |
|
|
Patrick D
718 Cayman GTS-4.0
993 Carrera (ex)
WRX-STi TD05-18G
|
Man, man wat mooi allemaal weer! Fantastisch! Ben daar voor het laatst in 2010 een weekje rond gereden. Veeel te lang geleden al weer
_________________________________________ Life is a carrera Am besten fährt man Porsche
|
16 sep 2012 20:13 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Potverdrie JP, zij weer in ch ik weer bijna in nl. Wat hebben we vandaag gedaan...de umbrail, de stelvio, de timmelsjoch en de silvretta.... Stelvio is zeer mooi, indrukwekkend ook, alleen erg druk, maar de timmelsjoch achter een paar motoren aan en flink gassen, zelfs motoren daar lieten me voorbij en de silvretta welke ik zowat alleen reed, man wat heb ik daar lekker kunnen gassen.
|
16 sep 2012 21:28 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Hoe zijn de bandjes Ed, gaan ze al aardig slijten Weet uit ervaring dat de achterbanden zéér snel slijten Keek ook al op bij je berichten, je had het steeds over wij en dacht ook aan een pittige blonde Hou je haaks maat
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 sep 2012 21:39 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
|
16 sep 2012 23:26 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Hey Ed... verzorg je de dame zo af en toe nog wel.. beetje poetsen ed.? Slaap je nog steeds in je tentje op een camping? ik vind het wel een indruk wekkende route die jij rijdt, helemaal omdat je alles solo doet
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
16 sep 2012 23:33 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Let op Ed Van Stefan geleend
|
16 sep 2012 23:34 |
|
|