Leuke foto's en wat een MOOIE straat hebben ze daar he en vooral die inrit die net nieuw is en speciaal laag gemaakt is om de porsche het terrein op te kunnen laten rijden
_________________________________________ Het leven gaat door..
Ik heb ook een hele leuke avond gehad en het was weer een top rit , volgende keer ben ik er zeker weer bij! Na de eerste stop zat ik in een leuke "kopgroep" met oa een 996, 997 turbo S en 996 GT2 . Ik zag ook al dat filmpje voorbij komen waar ik in de tunnel die pizzakoerier voorbij reed en die ik vervolgens aan het einde van de tunnel bijna onder mijn voorwiel had, wat een idioot en die ook nog eens zonder achterlicht reed . Ben benieuwd naar de rest van de foto's en filmpjes!
Leuke foto's en wat een MOOIE straat hebben ze daar he en vooral die inrit die net nieuw is en speciaal laag gemaakt is om de porsche het terrein op te kunnen laten rijden
......en, mag je nu vaker langskomen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
15 sep 2012 16:30
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
jaja die tunnel is bijna 2 km lang en dat dan heen en weer is dikke 3.5 km lang brul plzr
dan al die tunnels bij elkaar alleen op die weg al zijn zeker bijelkaar wel goed voor zo,n 5 a 6 km
dus haal je oordoppen maar weer uit het vet
Uitstapje erbij via A44 naar Leiden? Stationstunnel + Willem de Zwijgerlaan met tunneltjes. Via Roelofarendsveen naar A4 (2 tunnels) weer richting Den Haag...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
Ook ik heb ervan genoten! waren overigens niet bij de eindlocatie omdat van de 993 van mijn maatje de ruitewisserarm los was gekomen. Zijn onderweg bij zijn huis afgehaakt.
Iedereen bedankt voor de organisatie!
_________________________________________ "Shoot for the moon, even if you miss you'll land among the stars
mn eerste La Targa Passaggio en hopelijk niet mn laatste!!!
Dank aan de organisatie. top rit!!
Was helaas alleen (mn bijrijder brak zijn been) maar heb me uitstekend vermaakt. Gelukkig een thuiswedstrijd, wel handig als je weet waar je rijd (en waar je parallel in kan halen ). Leuk om te zien dat ook dames op de driverseat plaats namen en ons zonder moeite bij konden houden na de eerste stop, de vaart zat er toch lekker in.
@ Rogier: top filmpje!! leuk om op 3min26 Larssie? te zien filmen. Bijna een fataal ongeluk met die pizzakoerier, ik dacht al dat het voor mn achtervolgers problemen op kon gaan leveren toen ik hem nog even in haalde in de tunnel . Ik ben benieuwd of hij licht zag aan het einde van de tunnel.
@ Rogier: top filmpje!! leuk om op 3min26 Larssie? te zien filmen. Bijna een fataal ongeluk met die pizzakoerier, ik dacht al dat het voor mn achtervolgers problemen op kon gaan leveren toen ik hem nog even in haalde in de tunnel . Ik ben benieuwd of hij licht zag aan het einde van de tunnel.
Haha, wat zou hij zich doodgeschrokken zijn zeg! Begon ook helemaal te slingeren Ik zie nu inderdaad pas dat daar nog mensen aan het filmen zijn haha! Was mij tijdens het filmen helemaal niet opgevallen.
_________________________________________ Porsche 997 Turbo S
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum