Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Boete bij te late schorsing...
Ik laat het uit principe voorkomen. Heeft Jeroen914 ook gedaan en die hoefde in hoger beroep geen boete te betalen. Maakt me niet uit als dat meer kost dan de boete.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 sep 2012 16:47 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
|
12 sep 2012 17:04 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Nou, dat had hij misschien wel gelezen...
|
12 sep 2012 17:05 |
|
|
Devils son
|
BPM? Dan kom je er wel mee weg lijkt mij. Belastingcollege's zijn doorgaans zeer correct met toepassing van het recht.
|
12 sep 2012 17:07 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Tja inmiddels al 2x 316,00 boete gekregen voor een Solex die totaal in onderdelen in de garage ligt! Het 1e bezwaarschrift was afgewezen en de tweede boete (lees: pijldatum) viel precies één week vóór de definitieve schorsing bij de RDW!!! Duhhh op mijn 2e bezwaarschrift werd doodleuk geantwoord dat een schorsing nooit met terugwerkende kracht kan zijn! Ik moest gewoon betalen En dus heb ik inmiddels 632,00 euries afgetikt voor een kapotte SOLEX tjonge wat was ik boos!
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
12 sep 2012 17:34 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Leuker konden ze het niet maken, waarschijnlijk
|
12 sep 2012 17:38 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Nee, houderschapsbelasting. De dealer wordt aangeslagen wegens het niet voeren van correcte garageplaten. Hij wordt nu aangeslagen voor 1 jaar houderschapsbelasting op de groene platen plus 100%. Zowel hij als ik zijn er niet vanuit gegaan dat op het moment dat hij zijn zakelijke prive auto op Duits kenteken aanbood voor keuring, en ik direct de tenaamstelling betaal de auto in de tussentijd automatisch in zijn voorraad zou belanden. Feitelijk heb ik de auto gekocht op Duits kenteken en heeft hij voor mij de keuring geregeld.
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
12 sep 2012 21:02 |
|
|
Devils son
|
Mits e.e.a. goed gedocumenteerd lijkt mij dat op zijn minst de boete eraf zal gaan. Zeker niet kansloos, dus: in bezwaar!
|
13 sep 2012 9:50 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
Ik heb keurig een herinnering gekregen van de RDW (via papieren post) dat de schorsing over 4 weken zou aflopen, heb'm al een aantal maal via internet geschorst, ben ook wel wat laks in dit soort dingen maar keurige herinneringen zorgen dat ik dan uiteindelijk m'n burgerplicht doe Vond het antwoord van Devils Son wel hi-la-risch overigens met die mooie foto erbij
|
14 sep 2012 20:30 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Ik leef met je mee.... ken het gevoel wan ik heb eenzelfde schikking op de deurmat gehad..... Eentje voor 126 euro en eentje van 390 euro....... gebrek aan APK en verzekering na verlopen schorsing..... 522 euro-tjes..!! Ze kunnen beter de schorsing door laten lopen tot jij aangeeft dat deze verlopen is...... maar dat levert natuurlijk te weinig geld op voor de schatkist..... verdrietig wordt je ervan......
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
17 sep 2012 9:38 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Alles aantoonbaar en geducumenteerd. Goed contact inmiddels met de behadelaar. Ik heb goede hoop. Alles minder dan 830€ is meegenomen!
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
17 sep 2012 12:35 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Heb zelf afgelopen maand bezwaar gemaakt. Vandaag een brief op de mat gekregen van de RDW. ....."Hierbij deel ik u mee dat de zaak, met controle datum 19 september 2012, is ingetrokken"..... That's it..!! Geen boete meer van 390 euro..!! Dus het is niet onmogelijk..!!
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
08 nov 2012 19:27 |
|
|
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.Regio Den Haag
|
Ook het verschijnsel schorsing wordt door de overheid kennelijk gebruikt om geld te genereren. Waarom kun je niet gewoon schorsen totdat je zelf aangeeft dat je dat niet meer wilt.
waarom zit daar een termijn van een jaar op? ik kan niets bedenken.......behalve dat je jaarlijks een vergoeding moet betalen om het gemis aan houderschapsbelasting te verzachten....
|
08 nov 2012 20:29 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Zoals het hoort
|
08 nov 2012 20:32 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Ik heb hetzelfde gehad. Wilde de auto schorsen netjes binnen de periode maar volgens RDW kon het niet en moest ik contact opnemen met RDW. Contact opgenomen en ze vertelde me dat er niets aan de hand was en ik me gewoon kon uitschrijven/afmelden. Week daarop gedaan maar viel buiten 'de periode' van uitschrijving en een boete gekregen van 90€. Toen bezwaarschrift ingediend niks te horen gekregen. Daarna verhoging naar 170€ en wederom bezwaarschrift ingediend. Heb gewoon alles moeten betalen inclusief verhoging. Zo oneerlijk
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
10 nov 2012 11:18 |
|
|