Helemaal mee eens, maar als je denkt wat die 100 Porsche's een troep eruit gooien Die Tesla zal toch wel de toekomst worden
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
18 sep 2012 14:08
Boxster2010
Re: Tesla Roadster
thedutchguy schreef:
Boxster2010 schreef:
Er staan ook nog 2x een tesla model s in bestelling
ik hoop dat je wel een beetje levertijd vertraging kunt hebben! ik heb begrepen dat de produktie verre van soepel verloopt.
Geen haast wordt wel volgend jaar
18 sep 2012 19:01
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
molen934 schreef:
Helemaal mee eens, maar als je denkt wat die 100 Porsche's een troep eruit gooien
En dat 3 a 4 keer per jaar
18 sep 2012 19:42
Jous
987 Boxster S
070
Olaf schreef:
... een deel van de emotie is voor mij het geluid - ook tijdens het voorbij rijden
+1; hoe vaker ik bij een meeting of rit ben, hoe meer ik juist het geluid ervaar en hoe meer dat kippenvel oplevert... (maar ik ben wel benieuwd hoe het voelt om in die Tesla te rijden)
18 sep 2012 21:33
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
en dan is er nog de Rimac Concept-One: 1088 pk, 0-100 km/u in 2.8 sec, max snelheid:305 km/u, actieradius: 600 km
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum