Iemand interesse in een goede garagbox in een keurige buurt ? Ik vind m te duur om aan te houden voor de winter omdat ik een prima alternatieve winterstalling heb. Kosten zijn EUR 130 per maand ( betaal ik momenteel ).
Permanente overname van mijn huurcontract alsook tijdelijk gebruik is bespreekbaar. Mag nadrukkelijk niet in gesleuteld worden.
Garage is droog, goed geventileerd, nieuw dak en kanteldeur met goed slot. Met elektriek voor bv druppellader.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
Laatst bijgewerkt door lindemans op 26 sep 2012 0:19, in totaal 1 keer bewerkt.
06 sep 2012 20:52
Heinz
911 T Targa 1970
Re: Goede winterstalling in Heemstede aangeboden
Is dat waar die van mij ook staat? Ik sleutel er stiekum wel aan hoor.
13 sep 2012 11:37
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Re: Goede winterstalling in Heemstede aangeboden
Haha, ja schuin tegenover Heinz, weet ik sinds gisteren
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
17 sep 2012 17:32
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
OP SLOT - Goede winterstalling in Heemstede aangeboden
Mag een slotje op, thanks Heinz. Voorlopig tehuis voor een Amazone (een Volvo bedoel ik, om misverstanden te voorkomen... )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum