hey,
Ik ben belg en rijd ondertussen bijna een jaar rond met de PSS10 van bilstein. De auto ligt erg goed op de weg als je ze naar mijn gevoel maar hard genoeg instelt.
Verstelbare onderstellen zijn wel toegestaan in belgie, maar je moet er nog eens extra mee naar de keuring. Namelijk een ongevallenkeuring waar ze dan je uitlijning nakijken.
Ik ben hiervoor 3 keer moeten gaan omwille van belachelijke verschillen. De wagen reed telkens super en was elke keer goed uitgelijnd. Het is gewoon de belgsiche keuring ....
Dit hoef je gelukkig maar een keer te doen
Wel een tip, leg de wagen initieel niet te laag want dan kom je volgens verschillende personen niet aan de juist uitlijnwaardes, die natuurlijk standaar porsche moeten zijn.
Volgens mij kan je in principe na een maal goedkeuring doen wat je wil. Dit heb ik toch gedaan ... In januarie moet ik terug en zal ik wel zien wat ervan komt ... Zolang hij over het "balkje" komt moet het goed zijn, als ze dit al doen....
gewoon doen zou ik zo zeggen
en wacht in ieder geval tot ze je op je eerstvolgende keuring zeggen dat je een speciale ongevallen keuring moet laten doen. Met wat geluk merken ze het niet eens
matti993