Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 apr 2025 22:55

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayman S
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
C64 was ook mijn eerste computer.
Alleen speelde ik Yie are Kung FU

Afbeelding

René

25 sep 2012 20:29
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
marino schreef:
Ik heb de nieuwe iphone 5 binnen! wel lekker snel apparaat. ook het iets grotere scherm is best fijn, verder natuurlijk weer gewoon alles hetzelfde. Ben benieuwd naar de batterij.....

Ik liep er vandaag ook tegenaan. Moest sowieso mijn abbo weer verlengen, dus kwam het wel goed uit. Eerste indruk is goed. :thumleft:

En dan te bedenken dat er malloten zijn die hier een nacht voor bivakkeren in Amsterdam...

29 sep 2012 18:22
Profiel
Moderator
PF #57
het feit dat hij niet op mijn autoladers, bose box en alle laders in huis past schrikt me wel een beetje af...

30 sep 2012 7:45
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Mja, ze hebben hem een nieuwe Docking connector gegeven. Niet handig van Apple. Geen zin om ook meteen alle apparatuur in mijn huis te gaan vervangen dus wacht nog even. Daarnaast hoor ik dingen over problemen met WiFi, camera en het snel krassen van de alu achterkant.

Toch nog even wachten denk ik zo.

30 sep 2012 8:02
Profiel
Moderator
PF #57
Delnoy schreef:
Niet handig van Apple.

geen idee of het technisch kan maar ik vind het vreemd dat ze bij het eerste product met een nieuwe connector niet een verloopstukje/kabeltje meeleveren...

30 sep 2012 8:28
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
horn schreef:
het feit dat hij niet op mijn autoladers, bose box en alle laders in huis past schrikt me wel een beetje af...

Heb je een mooie reden om je huidige auto, speakerset en stulpje in te ruilen toch? :wink:

Met een Iphone 4 kun je je echt niet meer vertonen nu de 5 gearriveerd is :idea:

30 sep 2012 8:31
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
horn schreef:
Delnoy schreef:
Niet handig van Apple.

geen idee of het technisch kan maar ik vind het vreemd dat ze bij het eerste product met een nieuwe connector niet een verloopstukje/kabeltje meeleveren...

Ach, het kan nog vreemder. Ik kocht voor mijn dochtertje een Nintendo 3DS XL en daar zat geeneens een adapter bij.

Drie weken terug de dealer-infodag van Bose bezocht en zoals het er nu voorstaat gaat men zich bij Bose helemaal richten op draadloos muziek streamen.

30 sep 2012 9:19
Profiel
3.2S
010
Vincent Evers is echt enthousiast over de nieuwe Eifeun.

30 sep 2012 9:19
Profiel WWW
‘64 Kever
Het zit je echt wel heel erg dwars he Edwin.... pfff.... Wees blij dat Apple het voor mekaar krijgt om de economie op gang te houden met die verkopen :cheesy:

30 sep 2012 21:27
Profiel Facebook 
3.2S
010
Ik ben blij met de Apples. Maar het echte nieuws brengt Android....

30 sep 2012 21:55
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Dan moet je dat ook nog willen hé, de galaxy note zou ik echt nooit moeten hebben. Veel te groot, of net veel te klein. Het is maar vanuit welk standpunt je het ziet.

30 sep 2012 23:58
Profiel
Noord-Brabant
Dat het topic over de Samsung Note II op het forum van Tweakers nog maar bestaat uit vier pagina's zegt eigenlijk al genoeg. :wink: Maar ik wacht nog steeds op de opening van de eerste Samsung-store waar lange rijen mensen staan te wachten om de nieuwe Samsung telefoon te bemachtigen. :mrgreen:

01 okt 2012 1:18
Profiel
3.2S
010
Samsung verkoop meer smartfeuns dan Apple. Zij hebben de zaken goed voor elkaar. Ben zelf meer een HTC aanhanger. Het filmpje van de Pablet is natuurlijk het echte nieuws. Een tussenvorm van smartfeun en mini tablet. Een collega van mij heeft zo'n ding en is daar enthousiast over. ik vind hem zelf ook iets te groot, maar wie weet in de toekomst, ga ik een keer zo'n ding halen. Er wordt steeds minder getelefoneerd en meer geinternet. in de auto gaat alles met bluetooth en hangt tie in de lader en wordt gebruikt voor navigatie en dan is een groter scherm weer prettiger. Ik voorspel je nu al dat binnenkort het Porscheforum massaal overgaat op Android.

01 okt 2012 11:47
Profiel WWW
Moderator
PF #57
blijft een levendige discussie. Ik heb een Apple omdat het werkt, het doet wat ik wil en ik het Apple concept (simpel en doordacht) leuk vind. Had jaren eerder (dan 3 jaar geleden) mijn Windows bak het raam uit moeten kieperen en een Imac kopen. Ipodjes werken prima en doordacht. Ipads? Handige apparaten, zowel voor mij als voor de kids. Itunes, sinds ik het gebruik zoals het hoort nooit meer ellende mee gehad. Iphone doet wat hij moet doen.

Als ik zie hoe blij totmbo is met haar HTC, zal Android ook vast prima werken. Maar zolang mijn Apple doet wat ik wil, zal ik niet overgaan. Tenzij Android met iets komt dat ik graag wil hebben en Apple me niet kan bieden.

Tot dat moment: geniet van je eigen keuze! :thumleft:

01 okt 2012 12:45
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
barolo schreef:
Samsung verkoop meer smartfeuns dan Apple. Zij hebben de zaken goed voor elkaar.

Is maar hoe je het bekijkt, persoonlijk vind ik dat Apple het stukken beter doet dan Samsung :). En de aandeelhouders gaan hoogstwaarschijnlijk ook akkoord met mij.

En android heeft nog veel te veel bloatware om echt iOS te kunnen onderuithalen.
Het is makkelijk op te lossen, maar niet iedereen heeft daar de kennis voor. Zelfde bij iOS, jailbreak het en ik zie 0,0 redenen om ooit over te stappen naar Android. Maar niet iedereen heeft hier de kennis of het lef ervoor om zomaar te prutsen met de software van je peperdure gsm.

01 okt 2012 17:46
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Tja...

Ik had met heel veel plezier een Galaxy S+, maar die is inmiddels ter ziele (zelfs een Galaxy kan er niet goed tegen als je erop gaat zitten :bang: ).

Een half jaar geleden had de telefoon wat kuurtjes en issie gerepareerd (onder garantie; al duurde dat wel 6 weken) en als vervangend toestel kreeg ik een Galaxy S2 en dat vond ik een heerlijk toestel.

Mijn vriendin heeft sinds een maandje of 5 een Galaxy Note (1) en ook dat is een formidabel toestel. Het gemak en de snelheid waarmee dat apparaat werkt, is echt indrukwekkend.

Ik ben op zich een voorstander van een open source en ik vind Android een heerlijk systeem. Bij Iphone staat me tegen dat je voor bijna elk wissewasje en/of leuke app moet betalen, je alleen nummers kunt 'kopen' via Itunes, dat de standby-tijd echt sucks en dat je geen flash kunt afspelen. Dat laatste wordt vaak afgedaan als een 'slechts kleine onvolkomenheid', maar via m'n werk moet ik vaak filmpjes kijken die aangeleverd worden door overheden en die zijn heel vaak in flash: nu kan/kon ik ze op m'n Galaxy bekijken....

Mijn werkgever heeft nu een 'beleidsverandering' doorgevoerd en heeft ervoor gekozen dat de mensen met een zakelijke telefoon een Iphone krijgen. Ik had voor de Iphone 5 kunnen gaan, maar de 'eigen bijdrage' vond ik te gortig. Een Iphone 4S was/is 'gratis' en dus heb ik voor de 4S gekozen.

Ik vrees dat ik straks naar een Android-toestel zal smachten: ik vind de Iphone een mooi apparaat (om te zien zeker fraaier dan een Android toestel), maar ik denk/vrees dat de hype om de Iphone toch wel 'overdone' is en dat een Android-toestel uit de hogere prijsklasse (een HTC One of een Galaxy S2 bijvoorbeeld) op zowat alle vlakken beter zal presteren dan een Iphone.

We zullen zien.

Ik kan straks m'n Iphone vergelijken met de Galaxy S2 van een directe collega (die z'n nieuwe Galaxy S2 nog net kon/mocht aanschaffen voor de 'beleidsomslag') en de Note van m'n vriendin.

Ik ben benieuwd of ik -als iemand die geforceerd aan de Iphone moet- straks ook zo enthousiast over de Iphone zal zijn als al die anderen die de Iphone 'the best thing since peanut butter' vinden...

02 okt 2012 16:37
Profiel
PorscheForum Rakker
De kracht van Apple zit voor mij vooral in het besturingssysteem en de manier waarop alle apparaten samenwerken. Voor de hele experience moet je toch eigenlijk alles met een Apple doen. Het begon met een MacBook, toen een timecapsule. Toen een MacBook pro en wat was het migreren daarvan een appeltje eitje. Toen was ik eigenlijk om. Ik heb diverse PC's gehad waarbij het moederboard kapot ging. Wat een ellende om alles weer op orde te krijgen. Bij de Mac is dat beter geregeld. Met de telefoons hetzelfde, het werkt super samen en ook de cloud werkt eindelijk.
Wil je zelf veel grip op je toestel, en ben je handig met computers, geen IPhone (of jailbreaken)! Zelf erger ik me ook nog steeds aan sommige features die mijn iPhone 4 niet heeft, die wel al op mijn Htc titan 2 zaten (lang geleden). De nadelen wegen echter niet op tegen de voordelen, dus hij is nog niet gejailbreaked.
iPhone 5 gaat er zeker komen, ten opzichte van de 4 een verbetering. Weet alleen nog niet hoeveel Gig, aangezien erg veel via de cloud gaat.

02 okt 2012 17:19
Profiel
Noord-Brabant
Speedy356 schreef:
Bij Iphone staat me tegen dat je voor bijna elk wissewasje en/of leuke app moet betalen, je alleen nummers kunt 'kopen' via Itunes, dat de standby-tijd echt sucks en dat je geen flash kunt afspelen. Dat laatste wordt vaak afgedaan als een 'slechts kleine onvolkomenheid', maar via m'n werk moet ik vaak filmpjes kijken die aangeleverd worden door overheden en die zijn heel vaak in flash: nu kan/kon ik ze op m'n Galaxy bekijken....

Er zijn voldoende goede gratis Apps en/of gratis lite-versies van betaalde Apps te downloaden zodat deze eerst uitgeprobeerd kunnen worden. Ik begrijp ook niet het probleem waarom gebruikers niet willen betalen voor een goede App? Nummers hoef je niet alleen maar te kopen via iTunes, je kan ook heel makkelijk je eigen muziekcollectie op je iPhone zetten. En wat Flash betreft....dat wordt sinds 2011 niet meer door Adobe ondersteund voor nieuwe mobiele browsers en OS'en omdat Flash vertraagd, batterij slurpt en een onbetrouwbaar stukje software is.

02 okt 2012 17:45
Profiel
‘64 Kever
Tja, Franz, je hebt gelijk, maar IK WIL HET WEL (ik niet hoor, maar het is zo leuk om te roepen dat het niet op een Apple iPhone ondersteund wordt en dat daarom Apple slecht is).... We zien het in de VDI (Virtual Desktop) wereld ook. "Ik wil een filmpje kunnen kijken via mijn Virtual Desktop... Waarom dan? "Omdat dat gewoon moet kunnen".... (iets met een concept, niet begrijpen en dat soort dingen (*))..... Altijd handig om iets te vinden om iets af te kraken. Of het nu terecht is of niet, gewoon op blijven bashen ;)

(*) = Citrix VDI werkt overigens tegenwoordig inderdaad prima met 720p video's op "smalle" bandbreedte, zonder HDX, voordat ik dat te horen krijgen ;)....

02 okt 2012 19:00
Profiel Facebook 
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Had ik maar voor de Note 2 kunnen gaan...

Dát lijkt me echt een fantastisch toestel!

02 okt 2012 21:17
Profiel
Noord-Brabant
Ik vind er niks aan, heel die Nissan Note niet.

02 okt 2012 21:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Nope note +1

02 okt 2012 21:57
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Waar steken jullie die note dan? Een vrouw kan dat nog in haar handtas steken, maar als man?

02 okt 2012 23:21
Profiel
Moderator
PF #57
Note? liggen bij ons gewoon op een schaal in de keuken. met zo'n knijper erbij.

03 okt 2012 0:52
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
NOOT, NOTE, NOT ...

03 okt 2012 9:42
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 100  Volgende