Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:40

Antwoord op onderwerp  [ 168 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nederlandse Porsche Club 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
EriC4C schreef:
:lol: en ja, gezien :shock: deze Afbeelding ..... 968 ;)

:shock: :shock: :shock: ..... advertentie is gisteravond verwijderd :!: ..... zou er een relatie zijn :?: :?

Laatst bijgewerkt door EriC4C op 12 jan 2004 14:00, in totaal 1 keer bewerkt.

12 jan 2004 11:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
horn schreef:
horn schreef:
PS ook dat verhaal is me onbekend evenals de achtergronden. Maar als medeforist stonden wij, niet gehinderd door kennis van zaken, uiteraard aan jouw kant!

Nu het verhaal me (enigszins) bekend is, staan we nog steeds aan jouw kant.

Ik zou de site gewoon hernoemen in Jeroens 914 site en hem weer op
het Web knallen! Anders is het zonde van al je werk!

Ander topic: lijkt me handig om een mail naar het bestuur (NIET via het bulletinboard, maar rechtstreeks naar het bestuur!!! Toch, Robinson? :wink: ) te sturen waar je aanmelding is. Bij mij was het in twee weken gepiept (naar het verkeerde adres, maar dat is inmiddels voldoende besproken :D :twisted: ).

Ja,ja. :oops:
Persona non grata tegen wil en dank. :roll:

12 jan 2004 13:32
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Ja, hij is verkocht!!!!!
Dit is de nieuwe eigenaar....Afbeelding

Wij zijn gisteren getuige geweest van de overdracht... :wink:

12 jan 2004 13:43
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Afbeelding

Wie gaat er (ook ;) ) naar de ALV op 15 februari :?:

Laatst bijgewerkt door EriC4C op 04 feb 2004 20:35, in totaal 1 keer bewerkt.

04 feb 2004 17:48
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
:?: :?: :?:

04 feb 2004 20:01
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
john radder schreef:
:?: :?: :?:

:shock: :shock: :shock: ..... AlgemeneLedenVergadering ..... binnen het topic NPC .... :bang:

04 feb 2004 20:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
horn schreef:
RS-R schreef:
Nee, kookclub.
Toch iets leuker :lol:

Je zou toch komen, had je zo rond de nieuwjaarsborrel gezegd?

Enfin, on topic:
a. waar is het?
b. heb je er wat aan? als aspirantlid?
c. ervaringen?

Is er achteraf nog een leuk feestje? Afbeelding

"Kookclubjes" gaat hier verder:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=527

(en maak nou eens een nieuw topic aan zeg :!: Is dat nou echt te veel moeite :roll: )

04 feb 2004 22:57
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
SharkS4 schreef:
"Kookclubjes" gaat hier verder:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=527

(en maak nou eens een nieuw topic aan zeg :!: Is dat nou echt te veel moeite :roll: )

OK, Shark Afbeelding, nog een keer proberen:

Enfin, on topic:
a. waar is het? DE NPC ALV
b. heb je er wat aan? AAN DE NPC ALV als aspirantlid? VAN DE NPC
c. ervaringen? MET DE ALV VAN DE NPC DOOR NPC LEDEN

Is er achteraf nog een leuk feestje? NA DE ALV VAN DE NPC Afbeelding

Ik HEB Jeroen begrepen Afbeelding en blijf dan ook ON TOPIC!
Mij zal je niet meer slap horen oh'en (vandaag dan). Een beetje vertrouwen please!

04 feb 2004 23:08
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Hé Horn ..... :shock: ..... nog steeds geen post van de NPC :?:

De ALV is 15 februari in Nieuwegein. Inschrijven (i.v.m. zaalreservering) verplicht, via fax of post en uiterlijk 6 februari.

Wat heb je eraan :?: ..... :? ..... erachter komen wat er speelt en waar je deel van uit maakt :?: :!: :?:
Overigens: "Aspirant-leden hebben in de vergadering volledige inbreng, maar geen stemrecht".

Wat betreft het feestje achteraf ..... daar zou ik niet voor gaan ;).

Laatst bijgewerkt door EriC4C op 05 feb 2004 10:20, in totaal 1 keer bewerkt.

05 feb 2004 0:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Eric,

15 december de ALV en de inschrijving sluit op 6 feb? Volgens mij zitten hier wat maandjes niet goed.

Paskal

05 feb 2004 1:01
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
15 feb, sluiting 6 feb. weet het al weer, ben de 15e een beetje skien. dat was het! Dus ik kom wel als ik mag stemmen... :wink:

05 feb 2004 9:06
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
EriC4C schreef:
Wie gaat er (ook ;) ) naar de ALV op 15 februari :?:

Afbeelding

Niemand (anders) dus :?:

09 feb 2004 17:43
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
druk... druk... druk...
datum komt gewoon slecht uit
anders was ik wel gegaan

gr.

Jeroen

09 feb 2004 19:05
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
718 Boxster na 997 cabrio 987 S 986 S 993 coupe en 964 coupe
Den Haag
Bericht 
Ik ga ook wel even naar de ALV, zeker na het lezen van het verslag van 2003 :( Het lijkt wel Goede tijden Slechte tijden. Ook al mag ik dan nog niet stemmen ik wil er wel bij zijn. :ba:
Ik kan mij niet voorstellen dat er maar zo weinig van het forum gaan. :?:

Greetings,
Marcel.

09 feb 2004 23:50
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ALV Afbeelding of Afbeelding

Ik denk er nog even een weekje over na.... :twisted:

10 feb 2004 11:06
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
John4S schreef:
Er zijn zo rond de 650 leden, waarvan 200 harde kern en de rest komt heel af en toe, uiteraard wisselen er veel.

Vandaag de ALV bezocht:
per 1-1-2004 heeft de NPC 683 (aspirant-)leden, maar ..... :shock: :roll: :? ..... 212 leden & 471 aspirant-leden :!:

15 feb 2004 22:47
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Werd er nog wat bijzonders besproken?

gr.

Jeroen

15 feb 2004 22:52
Profiel WWW
Moderator
PF #18
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Werd er nog wat bijzonders besproken?

gr.

Jeroen

Tja ..... :? ..... daarbij is natuurlijk de vraag wat "bijzonder" is :?: ..... en "bijzonder voor jou" :mrgreen::mrgreen::mrgreen:.

"Opvallend" was de discussie met betrekking tot een ere-lid dat zich duidelijk niet als zodanig gedraagt. Vraag van een aantal leden was of de betreffende persoon ere-lid moet blijven en hoe hem het ere-lidmaatschap te ontnemen. Antwoord op de tweede vraag was "door een geldig aantal stemmen uit de ALV". Ieder verzoek en dus ook het verzoek hiertoe moet minstens twee weken voor de ALV schriftelijk worden ingediend. Het verzoek om hierover te discussiëren en stemmen zou dan dus op de agenda van de ALV volgend jaar kunnen worden gezet ..... maar of dit moest gebeuren :? ..... leverde al een erg lang(dradig)e discussie op :shock: .

Ander "interessant" punt was wel/geen officiële Porsche-club status: binnenkort volgt een gesprek tussen het NPC-bestuur en Pon na de "evaluatieperiode" :? van een jaar .....

Groet,
Eric

Laatst bijgewerkt door EriC4C op 18 feb 2004 10:19, in totaal 2 keer bewerkt.

16 feb 2004 10:54
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Boxster na 997 cabrio 987 S 986 S 993 coupe en 964 coupe
Den Haag
Bericht 
Ook ik was bij de ALV, en ben het in grote lijnen met Eric eens dat er wijnig spannends te beleven viel. Wat mij wel op viel, is dat nu, het overgrote deel van de bezoekers met de Posche was :ba: , dit in tegenstelling tot de nieuwjaarbijeenkoms waar het misschien de helf was. Maar dat zal wel met het mooie weer te maken hebben. :) De Auto's stonden jammer genoeg wel erg verdeeld over het grote parkeerterrein.
We gaan zoals verwacht ook wat meer contributie betalen, maar dit is niet meer dan een inflatiecorrectie van 5 Euro. :?

De koffie was goed alleen wel te snel op. :roll:

greetings,
Marcel.

16 feb 2004 19:40
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Marcel C2C schreef:
dat er wijnig spannends te beleven viel.

Marcel, is bij deze verschrijving de wens de vader van de gedachte of 'bleef het nog lang onrustig' na de vergadering?

Enfin, wintersport was dus de goede keuze... Ik lees het wel weer volgend jaar.

De ledenverdeling verbaast me overigens. ben wel benieuwd hoeveel leden er volgend jaar nog zijn.

21 feb 2004 9:56
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
horn schreef:
De ledenverdeling verbaast me overigens. ben wel benieuwd hoeveel leden er volgend jaar nog zijn.

Aspirant lid had toch niks te maken met hoe lang je lid was? Dat werd toch besloten door het bestuur, of je misschien volledig (of hoe noem je dat) lid mag worden.

Heeft te maken met dingen als:
- meedoen met evenementen
- schrijven van stukjes
- ????

Toch?

21 feb 2004 11:14
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
paSCal schreef:
horn schreef:

Aspirant lid had toch niks te maken met hoe lang je lid was? Dat werd toch besloten door het bestuur, of je misschien volledig (of hoe noem je dat) lid mag worden.

- schrijven van stukjes
- ????

Toch?

Ja, klopt. Maar je kan volgens mij geen 10 jaar aspirant zijn. Ik krijg zelf een beetje uitslag van aspirantgedoe. ben lid, betaal je contributie en hij die wel betaalt en niet komt naait zichzelf (of sponsort degenen die wel komen). Zo werkt dat volgens mij. Ik bepaal zelf graag waar en wanneer ik wel en niet bij ben en wat de prio's in mijn eigen leven zijn. Want waarom kan ik niet meedoen met het voordeel dat de NPC (waar ik ook contributie aan betaal en hoe!) inz bijv. 911 & Porsche World?

Ik geef het een jaar en kijk dan wel.

21 feb 2004 16:51
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
horn schreef:
paSCal schreef:
horn schreef:

- schrijven van stukjes
- ????

Toch?

Ja, klopt. Maar je kan volgens mij geen 10 jaar aspirant zijn. Ik krijg zelf een beetje uitslag van aspirantgedoe. ben lid, betaal je contributie en hij die wel betaalt en niet komt naait zichzelf (of sponsort degenen die wel komen). Zo werkt dat volgens mij. Ik bepaal zelf graag waar en wanneer ik wel en niet bij ben en wat de prio's in mijn eigen leven zijn. Want waarom kan ik niet meedoen met het voordeel dat de NPC (waar ik ook contributie aan betaal en hoe!) inz bijv. 911 & Porsche World?

Tja, ben het wel met je eens. Zat die statuten ofzo te lezen... *kippevel*... Had mij een te hoog "koor"-gehalte...

Maarja, sluit me bij je aan, "geef het een jaar en we zien wel".
De evenementen lijken me wel leuk!

21 feb 2004 17:13
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
paSCal schreef:
Had mij een te hoog "koor"-gehalte...

Ik moet zeggen dat ik dat zo rond mijn 18 tot 21e hartstikke leuk vond en me vrolijk uitgeleefd heb. Maar ik voel me daar nu zo langzamerhand wel een beetje te oud voor. Invechten in de NPC? hmmmmmm...

Het gaat mij om de gezelligheid en de grootste gemene deler. Niet dat geforceerde. Tot op heden komt het op mij allemaal nogal geforceerd over. Ik ben lid geworden voor de activiteiten. Had natuurlijk nog nooit van het forum gehoord maar moet zeggen dat ik, tot op heden, me een stuk beter thuis voel bij het forum dan bij de NPC. Maar goed, we'll see!

21 feb 2004 20:23
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
horn schreef:

"Gratis" 911 & Porsche world stond ook (weer) ter discussie. :roll:

Er is overigens "hoop" voor aspirant-leden om als "vol" te worden behandeld: Paul van Engelen ;)

21 feb 2004 22:56
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 168 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende