Vraag me wel af of het verstandig is om voor een oudere Porsche te gaan als je de brandstof prijzen te hoog vindt.
Laat ik het anders zeggen. De kans dat je de 2.5k euro die je spaart (bij 450km week 23400 km / jaar delen door 9 is 2600 euro sparen als prijs 1 euro minder is) moet uitgeven aan onderhoud is redelijk aanwezig. DUS: als het puur is omdat je het zonde vindt om meer uit te geven dan nodig, dan lijkt het me een leuk experiment. Als het is omdat je bang bent dat de brandstof anders te duur wordt dan zou ik niet aan dit avontuur beginnen.
Verder zou ik me nog eens goed afvragen of het handig is om met alleen een 911 rond te gaan rijden naar je klanten: bedenk wat voor reacties je gaat krijgen als je met 'n 911 komt voorrijden ook al is het een oud gebakje - veel mensen hebben geen idee! En wat ga je doen als het sneeuwt? Zon ding is meer sneeuwhapper/schuiver dan dat je eroverheen kan rijden....
Nouja goed. Ik wil niet negatief overkomen want ik vind je idee super en hoe meer porsches op de weg hoe beter he! Dus als je hier zelf ook over nagedacht hebt en de cijfers een goed bekeken dan zou ik er zeker voor gaan! En ook het gas uitproberen - met moderne (g3 heet dat geloof ik?) installatie moet dat prima te doen zijn.
In ieder geval hier meteen foto's posten en ons mee laten zoeken want dat is altijd leuk