Auteur |
Bericht |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
 Re: Porsche en golf: goeie combi?
+1= vreselijke sport.Schiet niet op...duurt veel te lang en je loopt(oja die karretjes zijn er voor de niet meer zo mobiele?of voor de snoevers?) je de pleuris om niks. Ga tzt wel jeu de boule spelen in een warm land met een paar vrienden op een dorpsbankje,flessen wijn etc 
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
05 okt 2012 12:29 |
|
 |
Carrera80
Carrera 3.2 uit 84
|
Ik snap de link met Porsche nog niet helemaal geloof ik.. Ik ga iig nooit golfen met de P, omdat daar gewoon niks in past.
@Pascal: is dat (die foto) bij Albatros? (in dat geval is er veel veranderd sinds mijn laatste keer daar..)
Laatst bijgewerkt door Carrera80 op 05 okt 2012 16:35, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 okt 2012 15:29 |
|
 |
porscheboy
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold
boxstercuijk
|
mij mag je ook wel wakker maken voor geitenkaas........zal ik er een topic over openen op het porscheforum het lijkt hier wel het viva forum 
_________________________________________ 944 s2 sold 968 sold 911(964) sold 986 http://spaces.msn.com/john944s2
|
05 okt 2012 16:15 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
05 okt 2012 16:28 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
De goeie combi-vraag was meer een figuurlijke, retorische vraag. Niet allemaal letterlijk nemen dus, jullie lijken wel juristen! 
|
05 okt 2012 16:37 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik ontken alles...
|
05 okt 2012 17:09 |
|
 |
Blaserlou
jain de Krimpenerwaard
|
Golf wel Porsche helaas nog steeds niet. Ik ben gek op al die types die hard afgeven op golfen, die zien we tenminste ook niet in de baan Ik heb een jaar of 15 heel fanatiek gespeeld, inmiddels al een jaar of 4 niet meer ivm te weinig tijd 
_________________________________________ --Disturbing the peace since 1975--
|
05 okt 2012 19:18 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Welke hcp?
|
05 okt 2012 19:25 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Strak plan, ik ben er bij! 
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
05 okt 2012 19:32 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Hey Rob, is dat een versie van onze "oude" foto?  En golfen...tja ; 
|
05 okt 2012 19:42 |
|
 |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Nee die ene heeft teveel haar 
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
05 okt 2012 20:57 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Nou deze zijn wel wat vrolijker 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
05 okt 2012 21:19 |
|
 |
912
|
Op de eerste hole van St. Andrews. De stokken liggen natuurlijk op de achterbank.... 
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
05 okt 2012 22:11 |
|
 |
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Dat vond ik ook al toen de link naar Golf werd gelegd... Ik had ook over Baklava kunnen beginnen want dat vind ik ook zooo lekker. Daarna een ritje in de 911, of ervoor kan ook. Sorry mannen ... ga maar even verder on topic, ik lees wel mee ...
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
05 okt 2012 22:16 |
|
 |
horn
PF #57
|
inderdaad...  (gestolen van het web. vorig jaar zelf meegemaakt maar geen camera bij me)Oja, haalde altijd even de driver eruit en de tas paste dan prima op de achterbank van de 911. 2 tassen ook.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 okt 2012 23:30 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Vroeger, toen je bij ons in Hilversum nog 30.000 gulden in moest leggen om lid te worden van de golfvereniging, toen je er nog heerlijk met zijn allen op het terras kon ouwehoeren onder het genot van een glaasje Taittinger en grapjes kon maken over de zwoegende terreinknecht die de zwaar gecultiveerde "natuur" in het wandelpark nog verder cultiveerde, toen je je caddy nog minachtende schouderklopjes kon geven en hem en plein public voor paal kon zetten als je hem maar een extra fooi gaf... Toen je nog met diepe bewondering werd nagestaard als je met je tas met clubs naar je auto liep. Toen was golf nog echt een sport. Tegenwoordig doet iedere flatbewoner met een golfje voor de deur aan golf. Geef mij één goede reden om deze wandelvierdaagse voor mensen die te veel vrije tijd hebben nog serieus te nemen als sport? Golfen is niets anders dan wandelen in een kunstmatig aangelegd park. Niets meer en niets minder. Verder helemaal prima, maar noem de woorden "zwaar" en "uitdagend" alsjeblieft niet in combinatie met dit spelletje. Hier staat sinds kort een Golf op de oprit. Zonder clubs. Soms staat daar een Porsche achter. Gaat best goed samen. Vind ik.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
06 okt 2012 0:12 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Ik heb me nu diverse malen laten overhalen om mee te gaan golfen en iedere keer denk ik wat zonde van de tijd. Totaal niet mijn ding. Kort en hevig is meer aan mij besteed. Klimmen, Mountainbiken en jiu jitsu bijvoorbeeld is meer mijn ding.
Sorry, vind golf helemaal niks.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
06 okt 2012 8:05 |
|
 |
Blaserlou
jain de Krimpenerwaard
|
Heb ooit rond de 12 gezeten, nu nog 18,6 op het kaartje M'n pa zit nog op 12 en m' n broertje op 5 of 6
_________________________________________ --Disturbing the peace since 1975--
|
06 okt 2012 8:10 |
|
 |
horn
PF #57
|
gesproken als een echte Ollander....  wat een bs verhaal man. ik weet er niks van, ik kan het niet, heb er geen ervaring mee, maar dat betekent uiteraard niet dat ik er geen uitgesproken mening over heb.de eeuwige discussie; wel een sport of geen sport? who gives a f*ck? Als er nou mensen zijn die er lol in hebben om met een setje stalen hockeysticks tegen zo'n bal aan te meppen, laat ze dan lekker. Ik golf nu een jaar of 20 en ben heel bekakte vervelende mensen tegengekomen op de golfbaan. En hele platte onbeschofte tokkies. Maar ik heb veel leuke rondjes gelopen waar het goed of slecht ging, maar met leuke mensen waar ik gezellig mee kon OH'en. En daarna op het terras een biertje mee kon drinken. Heb momenten gehad nadat ik 6 uur met 15 kilo clubs op mijn nek (ik gebruik geen karretje) 27 holes in een bergachtige omgeving in Portugal had gelopen, dat ik echt kapot was. Of het dan een sport is, ik weet het niet (als ik zie wat de toppers ervoor doen qua training etc, weet ik het eigenlijk wel). Maakt me ook niet zoveel uit. Het is voor mij zeker wel een uitdaging en ik kan er erg van genieten. En te veel vrije tijd? Geen tijd is geen prioriteit. Ik ken ook mensen die 5x per week op een mountainbike door een bos racen, 4x per week 10 kilometer rennen en 3x per week een dagdeel gaan varen. Wie heeft er nou te veel vrije tijd 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 okt 2012 8:11 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
LOL! Goed visweer met deze regen Harald Hap! Overigens heb ik meerdere keren gegolfd... En vond het best een leuk spelletje.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
06 okt 2012 8:34 |
|
 |
horn
PF #57
|
Het is een sport.... 
|
06 okt 2012 8:56 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
"You can make a lot of money in this game. Just ask my ex-wives. Both of them are so rich neither of their husbands work." - Lee Trevino.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
06 okt 2012 9:05 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
|
06 okt 2012 9:25 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
|
06 okt 2012 15:09 |
|
 |
horn
PF #57
|
En schaken. En bridgen...?
|
06 okt 2012 15:57 |
|
|