Auteur |
Bericht |
PieterZ
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 NachtblauwUtrecht
|
Re: Wat een geweldige vraag. (serieuze antwoord aub bvd ).
Waar een wil is een weg!
Heb 3jr in Parijs gewerkt... Coca Cola??? C'est pour les enfants. Heel af en toe een demi pression bij de lunch, c'est ca.
Jij werken ikkuh vakantie! Tel ook geen vierkantjes meer. Een keer tellen was genoeg: 41
Werk ze?
_________________________________________ ......
|
06 okt 2012 5:46 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
40! slotje?
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
06 okt 2012 6:15 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Wilde de uitslag al niet verklappen, was een grote hit op facebook!
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
06 okt 2012 7:43 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Klopt niet. Volgens mijn vrouw minimaal 46 en die heeft altijd gelijk
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
06 okt 2012 7:44 |
|
|
horn
PF #57
|
"I don't need Google, the wife knows everything...."40 vierkantjes. Heb ik zo'n hekel aan (ook op FB): iemand post een raadsel en dan is er altijd iemand die niet 'zijn antwoord' post maar (een link naar) de oplossing. En bedankt....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 okt 2012 7:51 |
|
|
Blaserlou
jain de Krimpenerwaard
|
Ben wel blij met de oplossing! Ik kom al een week of 2 niet verder dan 40 (zoals op tekening)
_________________________________________ --Disturbing the peace since 1975--
|
06 okt 2012 8:06 |
|
|
Delnoy
|
De input van mevrouw Delnoy. Iedere omtrek is ook een vierkantje. De oplossing klopt dus niet.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
06 okt 2012 8:10 |
|
|
Blaserlou
jain de Krimpenerwaard
|
Dan tel je elk vierkantje dus dubbel?
_________________________________________ --Disturbing the peace since 1975--
|
06 okt 2012 8:12 |
|
|
Delnoy
|
Ze zegt ja...... Zelf begin ik me langzaam af te vragen of ik met een Autist getrouwd ben.
|
06 okt 2012 8:22 |
|
|
Maba44
|
Delnoy, vraag haar maar niet tijdens een ritje in je 997 hoeveel vierkantjes er aanwezig zijn in de auto ....
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
06 okt 2012 8:30 |
|
|
Erik997S
|
Ik zie er veel meer... en heb gisteren niet gedronken. De mooie illustratie van Ivo was ook mijn eerste vaststelling, maar: - De zwarte omtrekken (40) - De witte vlakken (25) (neen sommigen vlakken worden doorlopen door zwarte lijnen) - Rond de witte vlakken heb je nog een zeer lichte blauwe omlijsting.(16) - Bij de kruisingen heb je, lijkt er nochtans op, kruisingsvierkanten, ook lichtblauw. (het zou ook kunnen dat dit gewoon hoeken zijn) (6x8+4x4=80) =40+25+16+80=161 voor diegene die twijfelen mijn ogen staan nu ongeveer
_________________________________________ 997S
|
06 okt 2012 8:42 |
|
|
Delnoy
|
Gaan we katten
|
06 okt 2012 8:49 |
|
|
Delnoy
|
| | | | Erik997S schreef: Ik zie er veel meer... en heb gisteren niet gedronken. De mooie illustratie van Ivo was ook mijn eerste vaststelling, maar: - De zwarte omtrekken (40) - De witte vlakken (25) (neen sommigen vlakken worden doorlopen door zwarte lijnen) - Rond de witte vlakken heb je nog een zeer lichte blauwe omlijsting.(16) - Bij de kruisingen heb je, lijkt er nochtans op, kruisingsvierkanten, ook lichtblauw. (het zou ook kunnen dat dit gewoon hoeken zijn) (6x8+4x4=80) =40+25+16+80=161 voor diegene die twijfelen mijn ogen staan nu ongeveer | | | | |
Leuk, nog een Autist
|
06 okt 2012 9:00 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 okt 2012 9:29 |
|
|
Delnoy
|
|
06 okt 2012 9:38 |
|
|
Maba44
|
Ales we nu allemaal € 1000 ,00 inleggen speelt de vrouw van Delnoy een forum 991 bij elkaar !
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
06 okt 2012 11:03 |
|
|
Delnoy
|
Goed plan, ik PB je mijn rekening nummer
|
06 okt 2012 11:19 |
|
|
drknauf
|
sorry Harald maar ik link hem niet ik tel zelf ! ik kwam zelf al op 91 en google pas op 40 ! daarom was ik nieuwsgierig hoeveel jullie er zagen ! google is leuk maar ik dacht zelf toch nog iets verder te komen dan klakkeloos alles over te nemen van google | | | | Erik997S schreef: Ik zie er veel meer... en heb gisteren niet gedronken. De mooie illustratie van Ivo was ook mijn eerste vaststelling, maar: - De zwarte omtrekken (40) - De witte vlakken (25) (neen sommigen vlakken worden doorlopen door zwarte lijnen) - Rond de witte vlakken heb je nog een zeer lichte blauwe omlijsting.(16) - Bij de kruisingen heb je, lijkt er nochtans op, kruisingsvierkanten, ook lichtblauw. (het zou ook kunnen dat dit gewoon hoeken zijn) (6x8+4x4=80) =40+25+16+80=161 voor diegene die twijfelen mijn ogen staan nu ongeveer | | | | |
kunjij deze onderleggen ? oftewel laten zien ? mag ook eventueel per pb ! ik kom namelijk tot nu toe nog niet verder dan 91 ! die ene oneven die jij ziet zie ik ook grtjs knauf good luck guys !
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
06 okt 2012 11:35 |
|
|
Clemento
|
Heel simpel: Gewoon 16 formele vierkantjes waar geen andere lijnen doorheen lopen. Als je vlakken gaat samenvoegen kom je hoger uit maar ik hou het graag simpel.
|
06 okt 2012 11:37 |
|
|
Erik997S
|
|
06 okt 2012 11:43 |
|
|
Erik997S
|
@drknauf Ik weet eigenlijk niet welke je niet ziet. Die lichte blauwe zijn bijna niet zichtbaar. Die oneven is inderdaad even zoeken. Als je lang genoeg blijft kijken zie je er nog meer. (en ze beginnen dan af en toe ook nog eens te roteren)
|
06 okt 2012 11:48 |
|
|
drknauf
|
kheb net effe met de TU gebeld ! de inconsistentie ontstaat door de verkeerde vraagstelling! goed moet er eigenlijk staan hoeveel zwarte vierkantjes zie je ! krijg de hik, en ik maar tellen en zoeken, ook naar die lichtblauwuh kzag op een gegeven moment enkelt die donkerblauwe wat een tegenvaller weer zeg .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
06 okt 2012 12:09 |
|
|