Auteur |
Bericht |
HansA
1989 911 Carrera 2 (964)Baarn, NL
|
The Outlaw - Magnus Walker
Video trailer van een film over Magnus Walker. Behoeft verder geen introductie denk ik. http://www.youtube.com/watch?v=q0lPa_9it2cHans
_________________________________________ Life's too short to drive boring cars.....
|
12 okt 2012 15:54 |
|
|
HansA
1989 911 Carrera 2 (964)Baarn, NL
|
Re: The Outlaw - Magnus Walker
hier zijn site; over 4 dagen komt de volledige film online. http://www.magnuswalker911.com/Hans
_________________________________________ Life's too short to drive boring cars.....
|
12 okt 2012 15:56 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ja die baard heeft al een draadje geloof ik.
_________________________________________ oud is beter
|
12 okt 2012 16:26 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Nou die struisvogel nog.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
12 okt 2012 17:20 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Pech, ik plak deze er nog even aan.... http://www.youtube.com/watch?v=YQEkFMfH ... re=relatedHet ziet er lekker zonnig uit daar in Duitsland.... ....daar moet ie haast wel rijden! Waarschijnlijk is dit dan weer te snel voor de cowboysherriffs...
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
12 okt 2012 19:47 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Niet misselijk voor een 2.4 S in een 911T. Toch meen ik de hele tijd het gefluit van een Turbo te horen en bij de Honda duidelijk NOZ. Maar wat een gek om zo te rijden in het dagelijks verkeer. Keep your lane duidelijk niet voor vaders bestemd.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
12 okt 2012 20:17 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Lijkt op de Ghost Rider.......duurt niet lang, lezen we vanzelf wel wat over. Maar gelukkig zitten die Amerikanen nog erger te suffen dan bij ons: die blijven gewoon links rijden.......bij ons blijven ze links rijden en gaan ineens onverwacht naar rechts.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
12 okt 2012 21:50 |
|
|
DutchmanPhotos
|
Geen Turbo op Magnus z'n 71er.... Dat was die Honda met die Latino's..... Kan idd ook geluid van een NOS installatie zijn.. Bochten maken zat er niet echt in bij die gasten, maar rechtdoor was ding echt rap! Ze kwamen plotseling achterop rijden met die paarse Jap.. En geloof me, baardmans heeft al genoeg bekeuringen voor snelheidsovertredingen gehad. Rijdt wel erg lekker die 2.4S moet 'k zeggen.. Onderin gebeurt er niet veel, maar op toeren dan gaat ie lekker vooruit. Ding stuurt ook als een skelter. Zoals het er naar uit ziet zet 'k morgenavond of maandagochtend de 32 minuten durende docu online op Magnus z'n blog.
|
13 okt 2012 17:46 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Filmpje bekeken maar zijn rijstijl vind ik maar niks....dat geskelter door het verkeer....wegen in de binnenlanden zijn veel mooier.... Maar ik heb op 10min veel betere wegen.....duitsland..... Ik bedoel niet de a31 want planken kan iedereen.......
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
13 okt 2012 18:43 |
|
|
DutchmanPhotos
|
Duitsland is inderdaad erg leuk... Vind ik ook.... Frankrijk nog mooier. Maar vriend Magnus heeft op een half uur rijden de bergen boven LA (en ten westen de bergen boven Malibu, ook niet ver weg)... Erg, erg dun bevolkt en je komt er soms wel een half uur geen auto tegen.... Check dat andere filmpje van me maar eens.. Hier zit nog "wat verkeer", maar dieper de bergen in zie je geen mens meer.... Best apart omdat het naast zo'n gigantische stad ligt. http://www.youtube.com/watch?v=blAWjBG5V9M
|
13 okt 2012 18:55 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Begin van het filmpje zie je zijn banden dat zijn slicks. Zoals ze zijn versleten !
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
14 okt 2012 13:19 |
|
|
DutchmanPhotos
|
Als je 't filmpje verder kijkt hoor je 'm op 2:32 zeggen "This is when I wish I had some more fresh rubber".......
|
14 okt 2012 16:07 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
15 okt 2012 10:04 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Top movie! Vooral dat stukje dat hij het elfje neerzet tussen de bikers is gaaf. Veranderd meteen je stereotype gedachten over bikers (dit waren volgens mij wel de wat nettere).
|
15 okt 2012 13:55 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Mooie korte film, echter hij zegt het zelf ook al: hij blijft een buitenstaander met zijn homeless-look met dreadlocks en tattoo's. Maar zijn Porsche hart klopt als geen ander! Prachtige opnames vooral met die klassieke 911R, mooi hoor.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
15 okt 2012 14:45 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Prachtig, gave docu, super camerawerk, super muziek eronder, waanzinnige beelden. Kunnen ze bij NatGeo nog veel van leren. Oh ja en het onderwerp was ook wel aardig... (understatement van de dag) wordt altijd jaloers op mensen die hun leven op zo'n manier inrichten. Geweldig.
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
15 okt 2012 16:27 |
|
|
Appie64
Ex 968, nu BMW, toekomst..9??
|
Wat een BAAS die Magnus, prachtige film
_________________________________________ Banden - Velgen - Onderhoud, tegen een zeer goede prijs kwaliteit. http://www.bandenenautoserviceassen.nl
|
15 okt 2012 16:53 |
|
|
hilmp2
|
Yep. Geweldig! Had korter gekund (7 sec vanaf 23:39) maar dan hadden we een hoop ander moois gemist. I was grinnin' too ... de hele film lang
|
15 okt 2012 21:10 |
|
|
drknauf
|
for the movie A + that guy is living the dream and i love this GREAT shot :
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 okt 2012 0:03 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Geweldig wat een mooie Film. Wat heeft die man een passie voor porsches zeg. Ik moet zeggen dat die oudjes wel een super gave sound hebben. Zou er bijna ook een kopen !!
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
16 okt 2012 18:00 |
|
|
P-Track
Haarlem
|
Dit zou zomaar een vintage 911 hype kunnen veroorzaken. In ieder geval bij mij, wat een vette wagens!!!
|
16 okt 2012 20:39 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Weg met het zwart/ zwart Heel de film(pje) met een smile gekeken
_________________________________________ Nie janken.
|
16 okt 2012 22:18 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Zwart / zwart is voor taxi's....
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
16 okt 2012 22:37 |
|
|
sebastian
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994
Hiervoor: 968 en 944bij Eindhoven
|
mooi en inspirerend filmpje!! bijzonder serieuze vent moet ik zeggen...met zoveel Porsches moet er toch een lachje af kunnen?
_________________________________________ kaufen, behalten, genießen...
|
17 okt 2012 11:13 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Toch kleine kritische noot, werd in vorige post al beetje gedaan, erg serieus allemaal en vond het wat traag en had wel wat meer 911 geweld willen zien , of iets van de technische / motorische aanpassingen. Zat beetje te kijken van, wanneer begint het nou echt.
|
17 okt 2012 12:04 |
|
|