Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 11:54

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Blanke of witte knipperlichten in koplampen boxster 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche 968
Noord Brabant
Bericht Blanke of witte knipperlichten in koplampen boxster
Bij veel boxsters zie je tegenwoordig blanke of witte knipperlichten maar tot mijn verbazing zie ik dat deze units tussen de 700 en 1200 euro per stuk zijn(ebay). Zijn dit normale prijzen of kijk ik niet goed?

13 okt 2012 22:24
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Bericht Re: Blanke of witte knipperlichten in koplampen boxster
De Boxsters van type 986 zijn zonder de witte knippers geleverd (dus oranje), maar ook standaard met. Dit ligt aan het bouwjaar van de Boxster. Wanneer je koplampen (en eventueel de andere lampen) wilt vervangen door units zonder oranje, zul je moeten kiezen tussen halogeen en xenon varianten. Deze verschillen uiteraard in prijs.

Op Ebay weet ik niet of je hebt gekeken naar nieuwe of tweedehands lichten. Maar ook op Marktplaats zal een gebruikte set met halogeen zo rond de 600 euro kosten. Voor een set met xenon loopt de prijs op.

14 okt 2012 8:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 968
Noord Brabant
Ik heb idd op eBay in Duitsland gekeken. Aanbod is erg beperkt wat ik me wel kan voorstellen en dacht daarom dat er nog wel alternatieven zouden zijn in de vorm van een modificatie van de unit zelf

14 okt 2012 9:25
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Nee, modificaties aan de units zelf (zowel voor als achter) is niet mogelijk. De oranje film ligt echt als een tussenlaag tussen de plastic delen.

Wanneer je wel witte units hebt aangeschaft, bevinden zich nog wel steeds oranje reflectoren in de witte koplamp, met een normale transparante lichtbulb erachter. Deze oranje gedeelten zou je eventueel nog kunnen verwijderen met een soldeerbout. Daarna heb je natuurlijk wel weer oranjekleurige lichtbulbs nodig (zoals de Philips Silvervision).

14 okt 2012 9:48
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]