Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 16:54

Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
eindwerk HELP! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht eindwerk HELP!
volgende maand moet ik weten wat ik als eindwerk wil en ga doen, maar heb geen flauw idee wat ik zou doen.
Zo, heeft iemand een idee voor mijn?
Het moet niet aan de motor zelf zijn, het mag ook bv. airco, elektronica,... zijn.
een revisie wil ik zeker niet doen want ik wil mijn bankrekening niet plunderen?
Alvast bedankt :)

13 okt 2012 14:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
Bericht Re: eindwerk HELP!
Eindwerk :roll:
Vertel :?

13 okt 2012 14:50
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik begrijp ook niet helemaal waar je op doelt :wink:

13 okt 2012 14:51
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Echte student ... ... heeft al zo lang de tijd gehad - en dan nu op de valreep om hulp gaan schreeuwen :popcorn:

13 okt 2012 14:58
Profiel WWW Facebook 
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
Kijk, dat wij een archivaris hebben had hij ff vergeten.

13 okt 2012 15:05
Profiel
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ah, een soort van afstudeeropdracht begrijp ik.

13 okt 2012 15:06
Profiel
Moderator
PF #57
ik zou het achterruitenwisserblad vervangen. is niet heel moeilijk (lukte mij in twee keer) en het is een lekker lang woord dus sneller je afstudeerscriptie vol.

13 okt 2012 16:22
Profiel
Moderator
911 Carrera S
:mrgreen: :mrgreen:

13 okt 2012 16:33
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ik zit in mijn laatste jaar automechanica en moet tegen het einde van het schooljaar een opdracht maken inverband met automechanica.
wij weten dit pas sinds 2 weken (+niemand weet al wat hij gaat doen dus ben niet de enige)
;)

13 okt 2012 20:35
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Heb een heleboel bedrijfskunde gerelateerde zaken voor je, Security zaken en als je echt je leraar op de kast wil krijgen ontzettend veel over hoe je shit moet opblazen (ex Genist :mrgreen: ) maar wat jij zoekt kan ik je helaas niet aan helpen.

Succes :thumleft:

13 okt 2012 21:00
Profiel
Moderator
PF #57
GT997 schreef:
wij weten dit pas sinds 2 weken ;)

en als je dan op de oranje lettertjes van Olaf klikt hierboven. wat wist je op 15 mei jl. dan? :scratch:

13 okt 2012 21:28
Profiel
Nieuwerkerk a/d IJssel
Aan de andere kant is het wel een beetje herkenbaar.
Als student begon ik ook steevast een tikje te laat met de voorbereiding van tentamens etc.
Moest af en toe een nachtje doorhalen en haalde vervogens uitstekende cijfers.
Zo bleef er nog wat tijd over om te genieten van de mooie dingen in het leven :wink:

13 okt 2012 21:37
Profiel
PorscheForum Rakker
horn schreef:
GT997 schreef:

en als je dan op de oranje lettertjes van Olaf klikt hierboven. wat wist je op 15 mei jl. dan? :scratch:

toen wist ik wel dat ik een eindwerk zou moeten maken, maar wist er nog helemaal niets over.

13 okt 2012 21:53
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Onze zoon Bob zit op het HAN in Arnhem en had als project een motorblok van een Honda CB 750.
Dit lag nog steeds in mijn garage en ooit gekocht in onderdelen.
Veel nieuwe delen waren gekocht, pakkingen, zuigerveren etc. op kosten van de school en wilde hem weer opbouwen met meerdere leerlingen.
Hij kwam terug van vakantie en begon aan een nieuw schooljaar en had een of andere "schoonmaker" het blok in de oud ijzer bak gegooid en was weg :oops: :cry:
Ze wilde ons schadeloos stellen maar wat moet je daar nu mee en ze beginnen aan wat anders :scratch:

13 okt 2012 22:49
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
horn schreef:
GT997 schreef:

Kom op zeg, wij deden dat toch ook allemaal? nu zijn we inmiddels zo oud dat we dat ons niet meer kunnen herinneren maar wij waren geen haar beter

dat van de achterruitewisser vind ik wel een briljant idee trouwens :mrgreen: :cheers:

14 okt 2012 10:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Welk niveau volg je van automechanica?

Vering lijkt me een héél interresant onderwerp, het zou leuk zijn mocht je hier je bevindingen kunnen posten.

Onafgeveerd gewicht, voorspanning,demping, wat eigenlijk de bedoeling is van vering, waarom de vering van een race-auto niet aangeraden is voor op de openbare weg, etc.

Ik geef toe dat van die achteruitwisser iets éénvoudiger tenminste op vlak van automechanica :mrgreen: , bij vele Porsche puristen behoort dit nl. bij overbodige.

Succes,

14 okt 2012 11:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Erik997S schreef:
Welk niveau volg je van automechanica?

Vering lijkt me een héél interresant onderwerp, het zou leuk zijn mocht je hier je bevindingen kunnen posten.

Onafgeveerd gewicht, voorspanning,demping, wat eigenlijk de bedoeling is van vering, waarom de vering van een race-auto niet aangeraden is voor op de openbare weg, etc.

Ik geef toe dat van die achteruitwisser iets éénvoudiger tenminste op vlak van automechanica :mrgreen: , bij vele Porsche puristen behoort dit nl. bij overbodige.

Succes,

Zelf ben ik een Belg dus weet niet of de richtingen in Nederland hetzelfde zijn als bij ons, maar ik volg automechanica op technische niveau (niveau lager is beroeps). heb 12 uur praktijk en 9 uur theorie per week.

Dit lijkt me wel een intressant onderwerp! Ga dit zeker aan mijn leerkracht vragen of ik dit mag doen als onderwerp.

Waar zou ik meer informatie over dit onderwerp kunnen krijgen? (bv. Internet, personen,...)

14 okt 2012 15:05
Profiel
PorscheForum Rakker
mbembe schreef:
horn schreef:
GT997 schreef:

Kom op zeg, wij deden dat toch ook allemaal? nu zijn we inmiddels zo oud dat we dat ons niet meer kunnen herinneren maar wij waren geen haar beter

dat van de achterruitewisser vind ik wel een briljant idee trouwens :mrgreen: :cheers:

Toch nog iemand die iets van zijn studententijd weet :)

14 okt 2012 15:06
Profiel
Moderator
PF #57
ik heb de kroeg-rekeningen nog. telt dat ook? :twisted:

mbembe schreef:

maar ik ging er geen mensen op een of ander forum mee lastig vallen. besprak dat gewoon in de kroeg met vrienden die hetzelfde deden... :lol:

14 okt 2012 17:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Als ik het hier niet moet vragen? Kunnen jullie het forum toch direct sluiten?!?!
Voor wat dient een forum??

14 okt 2012 17:55
Profiel
Moderator
PF #57
zag je de :lol: achter mijn zin? je vraagt maar een eind weg. dit forum dient inderdaad voornamelijk voor studenten die zelf niet kunnen bedenken waarin ze willen afstuderen. ik zeg: achterruitenwisserblad vervangen.

14 okt 2012 18:04
Profiel
PorscheForum Junkie
horn schreef:
maar ik ging er geen mensen op een of ander forum mee lastig vallen. besprak dat gewoon in de kroeg met vrienden die hetzelfde deden... :lol:

In de eighties was er ook nog geen internet, laat staan een forum :mrgreen:

14 okt 2012 18:05
Profiel
Moderator
PF #57
arjan schreef:
In de eighties was er ook nog geen internet

hohoho...
mijn vriend Google schreef:
In de oorspronkelijke specificatie van TCP/ IP, het basis-internetprotocol, uit 1974 is deze term al te vinden.[1] Men had het bijvoorbeeld over internet-mail en internet-verkeer. Hier betekende internet: werkend met TCP/IP, en het was een voorziening waar op sommige computernetwerken voor specifieke doeleinden bij tijd en wijle gebruik van werd gemaakt, als aanvulling op de faciliteiten van het computernetwerk zelf.

Overigens had ik idd tijdens mijn studie nog geen internet. Wel Lotus 1-2-3 overigens. En Wordperfect.... :mrgreen:

14 okt 2012 18:08
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Aaaahhh... Word Perfect. Toen kon ik het ook nog: Shift F7 to print, het beroemde "onderwaterscherm".... Jajajajaja, dat waren nog 's tijden.
Lotus 1-2-3- ging toen al boven mij pet.

14 okt 2012 18:13
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Enguess schreef:
het beroemde "onderwaterscherm"

.. dat is er nog steeds :wink:

Net als het overbekende "blue screen of death" waar de windows based computers (nog steeds) last van hebben :|

14 okt 2012 19:28
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende