Auteur |
Bericht |
Patrick911SC
Automotive FotograafTilburg
|
Gezocht! Porsche voor (gratis) fotoshoot.
Beste Porsche eigenaren/Liefhebbers, Ik houdt mij nu al een tijdje bezig met automotive fotografie. Ik fotografeer meestal exclusieve wagens in het wild (Zie mijn profiel op AG>> http://www.autogespot.nl/spots?spotter=LemmensFotografie ). Ik doe dit met veel plezier en passie, maar ik wil mij nu meer gaan richten op fotoshoots. En nu ben ik op zoek naar een Porsche, waarmee ik een fotoshoot wil doen. uiterraard kost het niks Ik heb al een aantal fotoshoots gedaan met gewone auto's, maar het verlangen om een keer fotoshoots te doen met exclusieve wagens heb ik al heel lang. Zie hieronder wat foto's van een Shoot: Heeft u dus interesse om een keer een fotoshoot te doen met uw Porsche, stuur mij dan graag een PB'tje via het forum Met vriendelijke groet, Patrick Lemmens Lemmensfotografie
|
19 okt 2012 13:52 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Re: Gezocht!
Zwart is niet zo'n spannende kleur Welkom op het forum
|
19 okt 2012 14:37 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Re: Gezocht! Porsche voor (gratis) fotoshoot.
rood overigens wel
_________________________________________ Nie janken.
|
19 okt 2012 19:00 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Of gaat het om het model?
|
19 okt 2012 19:02 |
|
|
arjan
|
Zeker in combinatie met zwart
|
19 okt 2012 19:06 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Welkom, is een cabrio iets voor je?
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
19 okt 2012 19:08 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Spannend model en spannende kleur ligt er alleen aan wanneer. Mag nat worden maar niet gezouten. Voorjaarskleuren zijn goed maar andere seizoen kleuren ook. Ik hoor het wel, en wil je meer modellen per keer dan zien we dat wel hier op het forum.
_________________________________________ Picasa album
|
19 okt 2012 21:39 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Zwart-zwart is uiteraard de ultieme kleurstelling voor je shoot En geen ouwe meuk
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
19 okt 2012 22:54 |
|
|
Delnoy
|
Trouwens, meerdere generaties naast elkaar niks voor je? Volgens mij vrijwilligers genoeg.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
19 okt 2012 22:56 |
|
|
oer911
|
Nee .....................alleen van die gevoelige IMS Lager.
|
19 okt 2012 23:22 |
|
|
Delnoy
|
|
19 okt 2012 23:25 |
|
|
Patrick911SC
Automotive FotograafTilburg
|
alvast harstikke bedankt voor jullie belangstelling Ik moet wel even melden dat ik een groentje ben op het gebied van fotoshoots en dit ook een van mijn eerste shoots wordt met een sportwagen! Ik hoop dat jullie dit niet erg vinden Maar het idee van Delnoy, om meerdere generatie's naast elkaar te zetten spreek mij wel erg aan Aan welke modellen denk je dan @delnoy ?? Ik weet niet of er iemand van jullie naar de Herfstmeeting komt van Leander in Den hout? Ik zal daar denk ik ook wel zijn als ik iets kan regelen met mijn werk! Gr. patrick
_________________________________________ Gezocht! Porsche voor fotoshoot op locatie! Interesse? stuur mij een PB'tje en je hoort snel van mij!
|
21 okt 2012 11:17 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Daar zijn er heeeeeeeeeeel veel dus dan kun je oefenen.
_________________________________________ Picasa album
|
21 okt 2012 12:31 |
|
|