Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 apr 2025 22:53

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
:scratch: zet toch vraagtekens bij mijn google kwaliteiten,

maar geweldig bedankt, alles is goed over :cheers: :cheers: :cheers:

22 okt 2012 12:12
Profiel
PorscheForum Rakker
:salut:

KIES is een goed bewaakt geheim van Samsung :D

22 okt 2012 12:22
Profiel WWW
Groningen
En als Kies faalt, hier een lijst met >30 alternatieven.

22 okt 2012 16:22
Profiel
3.2S
010
Hey Dennis, eindelijk verlost van je Itunes. :thumleft: Bij Android sync je on the air. Heb 3 email accounts en 3 agenda accounts en natuurlijk maar één app om die allemaal te kunnen bekijken.

22 okt 2012 22:31
Profiel WWW
‘64 Kever
He, ik moest vandaag weer aan je denken joh... Had de Top 2000 aanstaan met Radiohead.... :cheesy:

(wel een lekker nummer trouwens ;) )

22 okt 2012 22:48
Profiel Facebook 
3.2S
010
Ik vrees dat Dennis niet de laatste is die overstapt. :mrgreen:

Oh ja, binnenkort komt Apple met een 7 inch iPad met weer een nieuwe connector. Wat zouden ze er voor vragen? 500 euries? Ik heb zo'n ding al weer een jaar voor 150$.

22 okt 2012 23:48
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
barolo schreef:
Hey Dennis, eindelijk verlost van je Itunes. :thumleft: Bij Android sync je on the air. Heb 3 email accounts en 3 agenda accounts en natuurlijk maar één app om die allemaal te kunnen bekijken.

Net zoals bij de iphone dus? Of wat wil je zeggen?

23 okt 2012 0:59
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
barolo schreef:

:evil: :bang: :bang:
Ik zou graag Itunes terug willen hebben, dat werkt tenminste en kost mij niet een halve dag.
De standaard import functie van de S3 had gewoon al moeten werken, eenmaal gewezen op Kies werkte dat goed.
Alles netjes overgezet en agenda bijgewerkt.
Koppel ik het apparaat later weer aan, zegt Kies doodleuk dat dit apparaat niet wordt ondersteund.
Al weer van alles geprobeerd, maar geen succes :bang: :bang:
Hoeveel mail adressen het aankan is niet interessant, het moet gewoon en simpel werken.

De S3 is verder een heerlijk apparaat, maar dit is onnodig en vooralsnog te onbetrouwbaar

23 okt 2012 7:07
Profiel
3.2S
010
Tja, ben niet voor niets een HTC fan. Geen plastiek en ik koppel helemaal niets aan mij smartfeun. Alles via de cloud. :thumleft:

23 okt 2012 7:33
Profiel WWW
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Echt hééééééél erg blij ben ik ook niet met m'n iphone... :?

Android blijft wat mij betreft toch een gebruikersvriendelijker systeem dan iOS, dat toch wel tekenen van 'slijtage' begint te vertonen.

Op zich een prima toestel hoor, zo'n iPhone 4s, maar ik had tóch liever een Samsung S3 gehad... :|

23 okt 2012 8:34
Profiel
Moderator
PF #57
wellicht ben ik maar een noob, maar wat is er dan zo onhandig aan iOS? Wellicht dat ik veel te weinig gebruik van dat ding, maar ik bel ermee, sms/whatsapp, check mijn mail, zoek af en toe wat op op internet en gebruik mijn contactinfo. En wat appjes om files en flitsers in de gaten te houden. Dat is ongeveer hetzelfde als totmbo doet op haar HTC, ook naar volle tevredenheid.

Ik vind die onderlinge strijd amusant (beetje lucht vs water) maar hoezo begint iOS slijtage te vertonen? Waar merk jij dat aan?
Is een serieuze vraag overigens.

23 okt 2012 9:52
Profiel
Vinkeveen
Tja... Als je gewend bent om heel eenvoudig je toestel te kunnen 'customizen', valt dat bij de iphone nogal tegen (vinnik)...

Ik heb hierboven al een aantal dingetjes aangegeven. Ik wil er hier nog wel een paar (herbe)noemen:

- widgets zijn niet mogelijk (terwijl ik dát nou juist een hele handige feature vind); live informatie van apps, of dat nou middels widgets is of in tegeltjes die de apps zelf vertegenwoordigen op het telefoonscherm zijn er niet en/of kan niet
- Je kunt je front-screen niet indelen zoals je wilt
- bepaalde apps kun je niet weggooien, of daar neerzetten waar jíj dat wilt
- je hebt alleen je frontscreen en geen subscreen waar je al je niet of nauwelijks gebruikte apps kunt neerzetten (ja, je kunt 'mapjes' maken, maar die maken het niet echt overzichtelijker en gemakkelijk benaderbaar)
- interactieve/bewegende achtergronden zijn niet mogelijk
- heel veel apps die bij Android gratis zijn, moeten bij de iphone aangeschaft worden (bijvoorbeeld Whatsapp)
- Geen uitbreiding van geheugen mogelijk met/door micro-sd kaartjes
- Het was groot nieuws bij de presentatie van iOS 5: Twitter-integratie! Daarna werd iets nieuws aangekondigd voor iOS 6: Facebook-integratie! Op Android is alles met alles geïntegreerd, wat betekent dat je foto's, applicaties, bestanden -wat je maar wilt- deelt met elk programma dat een deelfunctie heeft. Tik je bijvoorbeeld op een foto dan verschijnen (afhankelijk van de geïnstalleerde programma's) tientallen deel-opties en niet zoals bij de iphone alleen die opties waar apple van vindt dat je gebruik van mag/kan maken (een interessant voorbeeld hiervan is dat als ik 4 foto's wil delen via m'n gmail/exchange dan kan dat gewoon met Android; de iphone bepaalt voor mij dat die 4 foto's te groot zijn om te versturen en biedt dus niet eens de mogelijkheid om de 4 foto's te versturen/delen via gmail/exchange).
- ook fysiek is naar mijn mening de connectiviteit van Android-toestellen beter. Telefoons of tablets met Android werken bijna allemaal met micro-USB (voor data-uitwisseling en laden) en micro-HDMI voor aansluiting op monitors of televisies. Een groot aantal telefoons met Android verbind je gemakkelijk aan een monitor, toetsenbord & muis om te werken als op een reguliere pc. Iedereen heeft wel ergens een micro-usbkabeltje liggen, maar een iphone kabeltje. En nou komt apple opeens weer met een nieuwe connector... Kunnen straks al je duur betaalde randapparaten met iphone-dock in de prullenbak (bij wijze van spreken)...
- etcetera
- enzovoorts
- enzoverder

23 okt 2012 11:56
Profiel
Vinkeveen
Oh ja... Even een waarschuwinkje: http://www.iphone5kopen.com/problemen-m ... -iphone-5/

http://www.techzine.nl/nieuws/31938/ios ... bruik.html

http://nl.hardware.info/nieuws/30445/ge ... taverbruik

23 okt 2012 12:10
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
dus ik kan (om gebruiksvriendelijk te zijn...) er beter ene uit den ALDI kopen :?: :?: :?:

23 okt 2012 14:08
Profiel
3.2S
010
Allemaal as zaterdag naar de Aldi <speciale aanbieding voor de Apple 4S gebruikers>>: De Duitse supermarktketen ALDI heeft ons al meerdere malen verrast met goedkope Androidtoestellen in hun Wolfgang-serie. Nu kunnen we aanstaande zaterdag 27 oktober een simlockvrije topsmartphone met 4.5 inch scherm in de schappen verwachten voor 225 euries.

23 okt 2012 16:54
Profiel WWW
‘64 Kever
barolo schreef:
Oh ja, binnenkort komt Apple met een 7 inch iPad met weer een nieuwe connector. Wat zouden ze er voor vragen? 500 euries? Ik heb zo'n ding al weer een jaar voor 150$.
Giechel, hoor net dat het 7.9" is, VEEL groter dan die Android meuk :cheesy: (gniffel gniffel)

23 okt 2012 20:06
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
barolo schreef:

Je hebt echt geen flauw benul van wat je hier vertelt hé? Een typische apple hater die langs geen kanten weet waar over hij praat.
Een tablet van 150$ haalt in de verste verte niet de prestaties van een apple tablet van 500€.

En eerder zeg je ook dat je alles via de cloud doet en je pocht er precies over, terwijl ik al een anderhalf jaar mijn iphone niet meer heb aangesloten via de pc. Ook allemaal via de cloud.

Het is maar even duidelijk maken aan de anderen dat ze jouw commentaar best negeren, want het slaat echt nergens op.

23 okt 2012 20:17
Profiel
Vinkeveen
Oké, noem 's 1 ding waarin de IPhone 4s beter/sneller is dan een galaxy 2s (om nog maar van een 3s te zwijgen).

Ik maak het je nóg gemakkelijker: noem eens iets wat de iPhone wel kan, maar een Galaxy S2 (of S3) niet kan...

Nogmaals: ik heb nu een iPhone 4S, maar ik heb nog niets kunnen ontdekken. Ik vind het een heel fijn toestel, maar technisch en qua mogelijkheden haalt hij het gewoon niet bij een toprange Android toestel. Zelfs de kwaliteit van het beeldscherm is minder...

De volgende vergelijking gaat -vind ik- wel op: de iPhone is een Aston Martin en een Samsung Galaxy is een Porsche: De een is prachtig vormgegeven en doet alles wat je van een supercar verwacht, de ander ziet er (misschien) wat minder exotisch uit, maar laat de ander in alle overige opzichten z'n achterlichten zien. De een is als een kind zo blij dattie de een mag bezitten, de ander vindt het super dat hij de ander mag gebruiken...

23 okt 2012 21:06
Profiel
3.2S
010
Ik ben geen Apple hater. Snap niet waarom iedereen zo weg is van Apple. Ik wil graag zelf bepalen of ik een 5.5, 7, 8, 9 of 10 inch scherm koop en zelf bepalen of ik MP3 of MKV formaat wil gebruiken. Het 7 inch tablet (Amazon Kindle Fire) heb ik voor AndroidWorld gereviewd. Het kan goedkoop en het is snel en goed genoeg is mijn conclusie. Ik denk dat Google nu echt de aanval gaat inzetten met hun Nexus 7 inch voor 250 euries. Ik gebruik zelf al een jaar de 10 inch van Asus en ben daar zeer tevreden over. Het meest gebruik ik mijn 4.7 inch HTC One X. Voor mij het ideale formaat, alhoewel ik misschien toch nog een keer voor de Samsung Note 2 met 5,55 inch scherm ga.

23 okt 2012 21:38
Profiel WWW
‘64 Kever
Citaat:
Ik ben geen Apple hater. Snap niet waarom iedereen zo weg is van Apple. Ik wil graag zelf bepalen of ik een 5.5, 7, 8, 9 of 10 inch scherm koop en zelf bepalen of ik MP3 of MKV formaat wil gebruiken.
Maar een ander mag geen Apple van jou kopen? Want dat wil je niet begrijpen, dat is het probleem met "haters"....

Als je maar lang genoeg van die domme opmerkingen over iTunes blijft roepen, snapt iedereen dat je echt geen flauw benul hebt waar je het over hebt en kom je steeds vaker over als een trol. (serieuze opmerking dit!)...

Enne, Speedy: Dit is geen aanval ofzo, maar noem eens 1 ding aan die Android toestellen wat ik zou willen? Zoals Horn ook al zei, de iPhone doet precies wat ik wil en ik wil mijn telefoon niet "tweaken"...

Mijn gebruik: Ik heb alle apps op mijn telefoon op 1 scherm staan (ja, in mapjes), hij is niet gejailbreakt (wil immers niets aanpassen), ik heb in totaal misschien 10 Euro uitgegeven aan Apps (denk dat ik dat nog niet eens red, maar dat terzijde), dus ik snap het probleem niet helemaal? Ohja, hij is wellicht iets duurder dan een Android toestel met gelijke specs (qua snelheid en dergelijke), maar voelt steviger aan (zoals je zegt, al schijnt dat bij HTC niet zo te zijn) en is wat mooier qua design (puur persoonlijk, dat snap ik)... Al mijn Apps (die ik wil gebruiken) heb ik in maximaal 2 "kliks" geopend, ik sla niets op "in the cloud", maar gewoon op de plaatsen waar ik dat wil... Correctie, PhotoStream gebruik ik inderdaad wel in the cloud, die vind ik inderdaad wel handig! (en nee, ook daar heb je geen iTunes voor nodig)...

23 okt 2012 22:38
Profiel Facebook 
Vinkeveen
@Pascal: Ik weet natuurlijk niet wat jij precies wilt... Bovendien kun je ook niets missen, waarvan je niet eens weet dat het bestaat :lol:

Als je je mobiel zo beperkt gebruikt als jij aangeeft, waarom heb je dan zoveel geld betaald voor een iPhone, terwijl een Android-toestel dat de helft (of minder) kost dat ook kan?

Deze kost bijvoorbeeld minder dan de helft en kan ook alles wat jij zou willen:
Afbeelding
En naar mijn bescheiden mening zietie er niet verkeerd uit...

Begrijp me goed: ik val iPhone-gebruikers helemaal niet aan (h*ll, ik ben inmiddels zelf een iPhone-gebruiker), maar ik vind het wel opvallend dat iPhoners -kennelijk- niet kunnen inzien/accepteren dat er veel betere telefoons in de markt zijn die ook nog eens veel minder kosten...

24 okt 2012 8:38
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Jij spreekt zuiver over mogelijkheden, maar er is nog een aspect. Prestatiesnelheid.
De smartphones van 150 euro halen de prestaties van een iphone niet! Daarvoor moet je ook in de duurdere klasse gaan kijken.
Vergeet dat niet. Mijn oude 3GS is nog steeds een heel stuk sneller dan de nieuwste HTC Wildfire (X?) , ik heb het namelijk al vergeleken ermee. Ik was best verbaasd, maar toch leuk om te weten dat een 3 jaar oude smartphone nog steeds mee kan met de middenklasse van de smartphones.

En zoals Pascal zegt, veel mensen willen gewoon niet eens hun gsm tweaken. Hoe veel van die android phones staan nog steeds op hun standaard instellingen, best veel zou ik denken. Trouwens er is daar een eenvoudige oplossing voor, jailbreaken.
Daarbij android is ook niet zo zalig als je denkt, er zit immens veel bloatware op. Dit valt ook op te lossen door hem te kraken.
De enigste android gsm die ik iemand zou aanraden is trouwens de nexus. Deze haalt het meeste uit android.

24 okt 2012 9:13
Profiel
3.2S
010
Die Wildfire is echt te traag. Er zijn mensen die geen 500 euries kunnen besteden en die kunnen toch zo'n telefoon aanschaffen. Dat is de vrijheid van kunnen kiezen. Die Kindle Fire die ik getest heb, was razendsnel en het scherm was ook dik in orde. Misschien moet ik maar eens die nieuwe iPad mini aanschaffen om zelf eens te ervaren hoe het is. Dat ga ik alleen doen als ik geen iTunes hoef te installeren.

liTunes staat voor de afwijkende manier, die Apple zijn gebruikers opdringt, om te gebruiken. Ik heb begrepen dat je iTunes steeds minder nodig hebt. Wil je een MP3 of een ePUB, dan gebruik je daar iTunes voor. Het zal best wel zo zijn dat iTunes helemaal niet meer nodig is. Toen ik nog een iPOD had, zo’n 10 jaar geleden, had ik daar ook al een andere tool voor gevonden. iTunes staat voor mij ook voor de altijd tegen de industrie standaarden ingaan. Afwijkende formaten hanteren en opdringen aan de gebruiker. Zelf ben ik een voorstander van open standaarden, waarbij er geluisterd wordt naar de wensen van de gebruiker. Dat vind ik wel bij Android terug en niet bij Apple.

24 okt 2012 9:28
Profiel WWW
Vinkeveen
dobbelsteen schreef:
Jij spreekt zuiver over mogelijkheden, maar er is nog een aspect. Prestatiesnelheid.
De smartphones van 150 euro halen de prestaties van een iphone niet!

Volgens mij heb je die prestaties helemaal niet nodig als je ermee doet wat Pascal aangeeft ermee te doen...

Dat is ook eigenlijk meteen het punt wat ik wil maken: voor het ordinaire mobiel-gebruik (bellen, sms-en, whatsappen, zo nu en dan eens een website bezoeken, een agenda, wat appjes erop draaien, etcetera, enzovoorts, enzoverder) heb je geen iPhone of Android uit de hogere prijsklasse nodig; dat kan ook heel goed en behoorlijk snel met een goedkoper toestel. De Wildfire was gewoon maar als voorbeeld bedoeld...

Deze twee toestellen zijn voor onder de 200 euro te koop (simlockvrij, los toestel) en kunnen toch ook behoorlijk wat:
Afbeelding

Afbeelding

En vooral deze presteert heel goed en kost toch minder dan 200 euri:
Afbeelding

De gemiddelde smartphone-gebruiker zal niet/nauwelijks (kunnen) merken dat deze minder rekencapaciteit heeft ten opzichte van een toprange toestel...

Als je een toestel van 450+ euri koopt, ga ik ervan uit dat je er ook echt dingen mee zal gaan doen die (veel) betere prestaties vragen. Dan kom je inderdaad/uiteraard in de hogere klasse van Android-toestellen terecht. Als je dan in de toprange van Android-toestellen gaat zoeken, vind je toestellen die beter presteren dan de iphone en tóch (soms aanzienlijk) goedkoper zijn.

24 okt 2012 11:47
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Barolo in een YouTube filmpje :wink: :lol:

24 okt 2012 12:02
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 100  Volgende