Auteur |
Bericht |
Pinin39
ondernemer in wegenbouwproductenborger
|
Re: Nog geen Boxster maar wel druk zoekende
reparatieasfalt , bitumenstrips , geotextielen , grindroosters , bitumenproducten , markeerverfen
|
10 okt 2012 20:03 |
|
|
Pinin39
|
zo we zijn weer een stapje verder .
Ik heb een mooie 2.5 zwart op het oog , geen tiptronica maar een plaatje van een auto (zoals ik nu heb gezien) We hebben al anderhalf week contact en donderdag of vrijdag ga ik heen te kijken en te kopen !
historie bekend en serieuze verkoper dus goed gevoel en ik laat het weten als het door is gegaan !
|
15 okt 2012 11:12 |
|
|
bully
|
Zwart/zwart van forummer die 996 is gaan rijden.
|
17 okt 2012 21:22 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Precies, mooie auto. Geschiedenis en onderhoud bekend, maar deze is ook bekend bij Jochem (JD) na het uitwisselen van onze Porsche ervaringen.
|
17 okt 2012 21:38 |
|
|
Pinin39
|
ook erg mooie auto !
|
17 okt 2012 21:55 |
|
|
bully
|
Yep, is de ex van RichardP, mooie kmstand enz.......
|
17 okt 2012 22:02 |
|
|
Pinin39
|
inmiddels is de zoektocht geslaagd met een prachtige 2.5 Boxster kleurtje zwart met hardtop .... een bekende van jullie de auto van PEC !
vrijdag opgehaald en zaterdag een dagje bij het hotel gestaan , helaas de saharazand heeft zijn werk gedaan en mooi zwart met zwart met bruine vlekken . Zondag naar huis gereden en direct na 5 minuten thuis de auto grondig gewassen en tot nu toe nog geen tijd gehad om er rijdend weer van te genieten maar elke avond sta ik toch echt een half uur te kijken naar de mooie lijnen van de Boxster !
ik ben er helemaal blij mee en we hebben inmiddels ruimte in de garage gekregen aangezien onze kleine vriend de Fiat 500L uit 1970 verkocht is . zaterdag even de garage anders inrichten en dan kan de zwarte bolide op tapijttegeltjes en bij de verwarming genieten als er sneeuw op komst is !
|
24 okt 2012 20:33 |
|
|
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
|
Veel (rij)plezier er mee!
_________________________________________ Approved Detailer Labocosmetica - GlanzDetail
|
24 okt 2012 20:40 |
|
|
PEC
ex boxster
|
fijn om te horen dat ie een warm nestje gevonden heeft
|
26 okt 2012 10:32 |
|
|
Pinin39
|
nou dat warm kunnen we onderstrepen , gisteravond de garage aangepast en er is nu zelfs isolatie aangebracht dus verwarmd , op een tapijtje en geïsoleerd ... ik zeg jou Ex heeft het prima naar de zin !
bedankt PEC ben erg blij !
|
26 okt 2012 10:39 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Van Harte; geweldige auto, de Boxster, veel plezier ermee!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
26 okt 2012 12:08 |
|
|