Auteur |
Bericht |
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Re: PORSCHE FORUM HUNT TROPHY 76
LeesHadden er bijna een lijk gevonden ipv de trofee!!!
|
27 okt 2012 14:07 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Tja die Sig. Snap nu waarom ze een middagdutje moest doen Omgang met jonge mannen is erg vermoeiend blijkbaar Maarre Sig, zonder gein, feli met je geslaagde hunt! Was weer leuk om te zien hoe het zich deze keer ontwikkelde. Dank voor de trofeeuitzettende hunters, toch weer leven in deze eeuwenoude traditie
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
27 okt 2012 15:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja, misschien wel een beetje jammer. Houd wel van een pittige woordenwisseling op zijn tijd met meneer/mevrouw Blauw. @beus. Dank. Het gaat snel de laatste tijd, kijken of ik het toch iets moeilijker kan maken. Maar nu ontbreekt nog iedere inspiratie. En die jonge mannen, sommige zijn echt aangenaam Ben blij dat ik dat lijk heb gemist
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
27 okt 2012 15:34 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Weet je t zeker?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
27 okt 2012 16:21 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Dank je
|
27 okt 2012 16:28 |
|
|
Pacoloco
|
Gefeliciteerd Sigrid.!! midden in de nacht gevonden.. Geen blauwpetten in Zaandam die je nummerplaat hebben opgeschreven?? Hoorde iets van een illegale straatrace van DH naar Zaandam.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
27 okt 2012 18:16 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... dat kan je wel zeggen .. wat 'n tijdstip Wij reden net iets eerder dan jou de perkeergarage uit ... geen politsist op de fiets of in een wagen tegen gekomen .... wel wat dronken heren die midden op de weg gingen en bleven staan ... dus we dachten al: als Sigrid daar straks in haar eentje langs komt Maar goed - jij genoot goede bescherming van lands-blauw Het hunten gaat wel weer snel - en ik hoop dat de vaart er in blijft zitten Enne ... gefeli! met het 'opgraven' 't was alweer (bijna) 3 jaar geleden voor je ... Hall Of Fame
|
27 okt 2012 18:36 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dank....(heb je echte naam niet eens gevraagd gisteravond, de mijne is gewoon Sigrid). Had ongeveer tot Zaandam steeds wegwerkzaamheden en zonder piepje voor flitsers durfde ik ook niet zo hard. De A1 naar huis heb ik wel snel afgelegd Daar kunnen ze wel staan langs de weg, maar zijn geen vaste camera's. Behalve die ene bij Baarn en die doet het al jaren niet meer. @Olaf: gelukkig dan inderdaad maar even een controle in blauw. Die gast bij de betaalautomaat was ook al zo van de wereld. De vaart van de hunt gaat er even uit. Niet binnen een paar dagen. Veel werken en volle weekenden. Dus moet ergens een moment vinden. Maar hier zal hij zeker niet blijven liggen, dat weet je wel.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
27 okt 2012 18:46 |
|
|
Pacoloco
|
Ik heet Taco, aangenaam.. En kijk maar uit met kapotte flitspalen, ik heb ook een keer als eerste kunnen vertellen dat ''ie'' het weer deed.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
28 okt 2012 9:56 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Inderdaad aangenaam, Taco!
|
28 okt 2012 11:35 |
|
|
nc700x
Sr.Praktijk instructeur ROCVAAssendelft
|
He Sigrid. Wanneer kunne we de volgende HUNT verwachten?? We zitten in spanning.
_________________________________________ Losers always whine about their best. Winners go home and verrek the prom queen.
|
07 nov 2012 12:55 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
dat zal nog even duren, in een ander topic heeft sigrid aangegeven dat door familie omstandigheden het waarschijnlijk even duurt
_________________________________________ remmen is angst
|
07 nov 2012 13:19 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Inderdaad. Ga mezelf morgen eerst eens opsluiten om bij te tanken. Afhankelijk van "de rest" meld ik zo gauw mogelijk wanneer ik denk te starten. Ik heb zelfs nog niet bedacht waar hij voorlopig mag rusten, dat is niets voor mij, meestal ben ik meteen bezig. Maar het echte leven gaat nu even voor!
|
07 nov 2012 16:38 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
sterkte sigrid, ook voor je familie.
er komt wel weer een tijd dat dit aardig tijds verdrijf is
_________________________________________ remmen is angst
|