Auteur |
Bericht |
arjan
|
Re: Treintjestopic voor treintjes naar de Porsche herfstmeet
@Lionhunter, bedankt voor de ontvangst langst de A16 met een kofferruimte vol met lekkernij en koffie ook leuk om ook weer wat nieuwe gezichten te zien en kennis te hebben gemaakt......
|
28 okt 2012 18:28 |
|
|
Lionhunter
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
|
Hoi Arjan, geen dank, het was een kleine moeite. En op een kan water (voor de thee) en een paar glace koeken na was alles schoon op. Ik/wij vond(en) het ook heel leuk om jullie en de anderen te ontmoeten. Daar is zo'n minimeeting als een treintje een prima gelegenheid voor. Tot de volgende meeting
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
|
28 okt 2012 19:04 |
|
|
MarkGT3
|
Mmmmm ergens iets mis gegaan met Het treintje A16 !.. Stonden met 3 auto's Bij de Esso ons al af te vragen waar de rest was
... Volgende keer beter !!
Gr. Mark
_________________________________________ Drive it like you stole it
|
28 okt 2012 19:17 |
|
|
Lionhunter
|
Hallo Mark, mijn oprechte excuses . Ik lees nu ook dat ik het in het overzicht niet aangepast had, dat wij bij de Mac daarachter zouden afspreken (meer parkeerplaatsen). Wij zagen ook geen Porsches meer langskomen en zijn toen maar gaan rijden. Hopelijk kan ik het met een volgende trein goedmaken?
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
Laatst bijgewerkt door Lionhunter op 28 okt 2012 20:14, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 okt 2012 19:31 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Sylvia, hartstikke bedankt voor de organisatie van het 'treintje' en het regelen van de warme dranken en koeken op deze toch wel frisse dag.
Arjan, Peter en de rest, leuk om jullie te ontmoeten! Hopelijk hebben we binnenkort weer een meeting.
|
28 okt 2012 20:02 |
|
|
William k
|
dank voor de koffie ook van mij ! super geregeld. en weer een meeting: A16 meeting, : bij goed weer zelfde plek, zelfde tijd. zelfde koffie ook ? wie dr wil, prik een datum !!
|
28 okt 2012 20:13 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Oh zo leuk 8 van die bakken achter me, het waren er eerst 10 maar 2 hoorden daar waarschijnlijk niet bij maar wilden waarschijnlijk wel want ze reden beiden verkeerd.
_________________________________________ Picasa album
|
28 okt 2012 20:22 |
|
|
Lionhunter
|
Waren dat twee witte met blauw en rode strepen en met zo'n dingetje boven op het dak? Tijdens het verzamelen bij de A16 vanmorgen heb ik 2 wagens + een motor met dezelfde kleuren op de parkeerplaats langs zien rijden. Wij vroegen ons toen ook al af of ze hier op het forum meekeken
|
28 okt 2012 21:11 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
He mooi leeuwtje dat waren ze, heb jij ze ook gezien????? dan is het tijd dat er bij het landelijk parket en de rest van de ambtenaren zwik investeringen gedaan worden in landkaarten want ze zaten dan wel heel erg uit de buurt.
_________________________________________ Picasa album
|
28 okt 2012 22:03 |
|
|
hilmp2
|
Sluit me aan bij de opmerkingen over de ontvangst op de A16 (goed geregeld Sylvia) en de kennismaking met anderen. Errug gezellig (zegt ook mijn TOTMBO).
@William: lekker tempootje terug !!
Gr. Ric
|
29 okt 2012 14:36 |
|
|
William k
|
dank je ! was 'netjes' toch.
|
29 okt 2012 16:09 |
|
|
Marcel987
's-Gravenhage
|
Ik sluit mij ook aan bij de andere opmerkingen, vond het tof om jullie te ontmoeten en met het treintje mee te rijden. Bedankt voor de koffie en de cake ook namens mijn vrouw Jolanda.
_________________________________________ Cayman 987 S
|
29 okt 2012 16:40 |
|
|