Auteur |
Bericht |
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
3.2 met stuurbekrachtiging
Ik zag net een advertentie staan van een 3.2 met stuurbekrachtiging.
Bestond dit vroeger als optie ??
Gr,
Rufie.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
15 jun 2005 15:36 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
" De bijbel" nog niet aangeschaft Rufie
Optie M656 " geen stuurbekrachtiging" ..... ..... dus .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 jun 2005 21:33 |
|
|
sev
911 sc coupe 82'
chiffon weissHaarlem
|
Juist een van de voordelen van een porsche, dat je geen stuurbekrachtiging nodig hebt. Zo hou je het echte contact met de weg.
|
15 jun 2005 21:37 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ja, daarom rijden ze in de F1 ook met
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 jun 2005 21:43 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Eric, begrijp ik je nou goed ?
Ik dacht dat er geen stuurbekrachtiging bestond op een 3.2
Als er in een adv. staat MET stuurbekrachtiging, dan moeten we ons vragen stellen....??
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
15 jun 2005 22:08 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Wat is dat nou voor non-argument?
1. Formule 1 is voor mannetjes lichter/kleiner dan de gemiddelde vriendin/vrouw hiero.
2. Porsche doet niet voor niets niet mee aan die F1 flauwekul.
3. Porsche 917 had ook geen servostuur; QED.
4. De 3.2 heeft voor zover ik weet geen servostuur gehad, en dat is ook nergens voor nodig bij een 3.2.
En die code M656 heeft natuurlijk betrekking op de 964 (hoop ik, want anders heb ik geen gelijk ), de tabel in Morgan is nl. geldig t/m 1992
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
15 jun 2005 22:27 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Volgens mij heeft de vragensteller hiermee niet echt antwoord op de vraag......
Is het een optie geweest ooit ?
"Nee, je hebt het niet nodig....."
De 3.2 is nooit geleverd met stuurbekrachtiging, ook niet in de US.
De 3.6 (964) wel vanaf het begin.
Dus ook al is iedereen het eens dat je het niet nodig hebt en het lekkerder is zonder; is een 3.2 MET dus een raar verhaal.......
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
16 jun 2005 0:38 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
T/m de 3.2 heeft er NOOIT stuurbekrachtiging op de 911 gezeten...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
16 jun 2005 2:18 |
|
|
horn
PF #57
|
Grappig - als je vraagt naar het verschil tussen een 3.2 en een 964 komt er altijd wel iemand die roept dat een 3.2 zwaar schakelt, remt en stuurt en dus geen auto is waar je je vrouw in kan laten rijden. "Het is wel werken in een 3.2" en nu roept iedereen ineens dat je het niet nodig hebt?
Wellicht is het een 964 die omgebouwd is naar een 3.2
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 jun 2005 6:24 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... gevolgd door non-argumenten.
De lijst is een weergave van opties leverbaar vanaf de introductie van de SC in 1978 tot 1992 , maar vermeld bij de technische gegevens van de 3.2.
Stuurbekrachtiging is idd. één van de grote voordelen vanaf de 964.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 jun 2005 10:04 |
|
|
Anonymous
|
Wat een emotie om een simpele vraag...
|
16 jun 2005 10:28 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Oef, toch iemand die een duidelijk antwoord geeft.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
16 jun 2005 12:08 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
@Airhead:
Ben blij dat mijn vriendin/vrouw niet meeleest
Alhoewel, misschien mag ik dan wel F1 gaan rijden
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
16 jun 2005 20:28 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Ze hebben begin jaren '80 nochtans wél meegedaan. Prost en lauda hebben nog gereden met een McLaren Tag Porsche en elk heeft er het WK mee gehaald.
eueu.. Rufie... zonder servo uiteraard
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
16 jun 2005 21:45 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Mijn "bijdrage" was natuurlijk een klein beetje overdreven.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
16 jun 2005 22:07 |
|
|