De 1e tests op Vliegveld Valkenburg met Highspeed camera's, die aan de portaaltjes boven de snelweg komen te hangen, geschikt voor ( duidelijk leesbare ) registratie van snelheden van 300+ km/u
U bent gewaarschuwd
Ik kan helaas niet linken naar ons INTRA net, maar geloof me, het is echt !!
De wens/opdracht komt van de Engelse Police, er was een M3 en een Nissan GT/R om met ruim 300 langs de (flits-) camera te rijden, en het kenteken was zeer goed afleesbaar. mooi staaltje techniek, toch ?
Grz. MArt.
_________________________________________ Groeten uit Twente
30 okt 2012 13:46
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: Vandaag gezien op INTRA net
je rijd dan toch al hard dan ! valt die bekeuring ietsje hoger uit
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
31 okt 2012 16:51
horn
PF #57
huh? die gatso's pakken je toch ook gewoon boven 300 km/u? Dat broodje aap verhaal dat je boven de 285 km/u niet meer geflitst kan worden is toch al lang ontzenuwd?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
31 okt 2012 16:59
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.
Regio Den Haag
Broodje aap niet helemaal Horn, ik heb me ooit laten uitleggen dat vroegah je twee keer geflitst werd omdat bewezen moest worden dat je je verplaatste. Uit de positiverschillen op de twee foto's bleek dat je je verplaatste. Als je toen harder reed dan, laat het 285 zijn, was je op het moment van de tweede foto inmiddels buiten het camerabereik. De camera kon niet snel genoeg twee foto's achter elkaar maken. Ik heb dit verhaal gehoord van iemand die die camera's onderhield en had geen reden aan dit verhaal te twijfelen. Is wel 25 jaar geleden.....
Misschien 25 jaar geleden niet. Maar de laatste 20 jaar toch echt een..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
31 okt 2012 17:42
horn
PF #57
Ik ken het verhaal. Maar ik dacht dat ik al vele jaren geleden gehoord had dat je die Gatso's er alleen uit kon rijden als je meer dan - ik meen - iets van 390 km/u reed.... Durf het niet trial-and-error uit te proberen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
31 okt 2012 18:37
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.
Regio Den Haag
Top Gear heeft het slechts over 170 mijl... klinkt toch een stuk langzamer....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum