Auteur |
Bericht |
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Re: onder boete uitkomen??? Ja dat kan
| | | | beholt schreef: dat is absoluut niet het idee!!! Als je echt te snel rijdt dan heb je gewoon pech en moet je betalen vind ik. Maar niet die jippie bekeuringen van net buiten de woonwijk waar je nog 50 mag en dan een prent in de bus krijgt dat je 56 hebt gereden. Of midden in de nacht rij je 145 terwijl er geen kop op de weg is. Dat soort dingen. Boetes zijn aanvankelijk ingevoerd om de regels te handhaven i.v.m. de verkeersveiligheid. Nu is het een melkkoe | | | | |
Hoe stel je je dat dan voor: als je 50 mag, geen bekeuringen t/m 60 ? En als je dan 61 rijdt, is het dat niet flauw dat je net op die ene km te hard ineens toch zo een onzin-boete krijgt ? Het idee is natuurlijk dat je ergens een grens moet trekken toch, ongeacht waar je die dan legt ?
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
04 nov 2012 10:54 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 nov 2012 12:05 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Zo, ik ben het een keer met Horn eens !
Daarnaast vind ik het erg vermakelijk en ook wel storend, dat mensen die zo lopen te zeuren over "teveel ambtenaren en veldwachters die niet beters te doen hebben", vaak diezelfde overheid express opzadelen met bezwaren en procedures rond bekeuringen waarvan ze zelf dondersgoed weten dat die terecht zijn. Die kosten moeten ook maar eens verhaald worden op de veroorzaker. Ik kan geen reden verzinnen waarom ik dat zou moeten "funden" eigenlijk ...
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
04 nov 2012 12:59 |
|
|
beholt
|
kan me redelijk aan de regels houden Maar kan niet tegen het spekken van de kas door te gaan flitsen op plekken die er niet toe doen. Waar de kans hoog is dat ze "scoren". Ze staan nooit bij scholen bv.
|
04 nov 2012 13:58 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik wacht! Ben erg benieuwd!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
04 nov 2012 14:07 |
|
|
beholt
|
heb het gevonden allemachtig wat een correspondentie. Tenminste als je dat forum bedoelt van te snel op A50
|
04 nov 2012 14:16 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
04 nov 2012 15:34 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
04 nov 2012 16:38 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Toch maar even dit draadje gelezen, omdat ik pb's ontvang met de vraag of ik aan het trollen ben. Zonde van mijn tijd: bovenstaande te lezen en trollen ook.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
05 nov 2012 20:56 |
|
|
beholt
|
jouw foto zegt genoeg
|
05 nov 2012 21:58 |
|
|
beholt
|
|
05 nov 2012 22:01 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Klik op de oranje letters
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
05 nov 2012 22:03 |
|
|
bully
|
Alsof Sigrid dat niet weet
|
05 nov 2012 22:10 |
|
|
beholt
|
ja, mee eens. Je moet ergens een grens trekken. Als ik de baas zou zijn dan zou ik dit ook doen. En mensen bv wel flitsen maar dan een brief sturen. Sommigen zouden hier niet gevoelig voor zijn en gewoon hard blijven rijden. Die krijgen dan na 2 waarschuwingen een bekeuring. de mensen op hun verantwoording wijzen. Wat de gevolgen kunnen zijn van hard rijden. Nu is het te veel een melkkoe geworden en staan ze op plekken waarvan ze weten dat men te snel rijdt puur omdat het daar kan. Ze staan zelden bij scholen of bejaardentehuizen waar het echt belangrijk is. Agenten moeten hun quotum halen. Dat is toch gek?? die borden langs de weg vind ik bv erg goed.
|
05 nov 2012 22:17 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
+1
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
05 nov 2012 22:23 |
|
|
horn
PF #57
|
Is niet Sigrid. Hier heb je de topicstarter in actie...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 nov 2012 22:54 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Wacht nog steeds! En ben niet zo heel geduldig
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
05 nov 2012 22:57 |
|
|
bully
|
Speelde die niet bij FC-Bilderberg?.............
|
05 nov 2012 23:03 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou, volgens Olaf lijkt mijn kapsel daar momenteel erg veel op.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
05 nov 2012 23:07 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Hij had het tegen mij hoor
|
05 nov 2012 23:12 |