Auteur |
Bericht |
robbie965
965 Lgemonde
|
ik vind dat je daar best trots op kunt zijn
dat begon vroeger al met wie de snelste brommer had
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
18 jun 2005 0:12 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
18 jun 2005 7:20 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Geloof ik graag want elk steentje/putje dat zich op de weg bevindt voel je in zo'n wagen en ik veronderstel dat jij er dan nog de originele Fuchsen op had liggen waardoor hij nog vrij soepel op de baan lag. Dat vind ik nu juist zo knap aan die 930'ers die nog aanvoelen als heel brute maar puur mechanische sportkarren van 20-25 jaar terug zonder al te veel electronica. Dat stuur MOET je gewoon elke seconde goed vasthouden.
Die verhoudingen in 2de en 3de haal ik niet. 130-135 in 2e en 200-210 in 3de en hij zat op 7000 rpm. Ligt er misschien aan omdat ik er 18inch velgen op heb liggen.
Wat zijn de snelheden in 2-3-4 die je nu behaalt met die 5-boite ?
Michael,
Kun jij iets zeggen over de topspeeds die je in 2de en 3de haalt ?
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
18 jun 2005 7:42 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nee hoor, nooit een brommer gehad, gewoon slim geweest, 2 jaar doorgespaard, rijbewijs gehaald en een kever gekocht
|
18 jun 2005 9:19 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Inderdaad, had de originele 16" Fuchsen toen met Bridgestones die super reden, later (8000 km na nieuw) de achterbanden vervangen voor Marshalls zonder N codering. Oei, harder dan 220 op de teller was niet verantwoord!! je had 2 banen nodig, leek wel dronken Weet niet precies welke snelheden ik nu haal, geloof : 125 in 2, 175 in 3, 225 in 4 en de rest in 5. Ik zal proberen om dat dit weekend eens te testen. Kan natuurlijk ook in het instructieboekje kijken naar de curves, maar zie het liever met eigen ogen. Mr. niet krakende versnellingsbak schreef:
Michael, laat mij maar even....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
18 jun 2005 10:55 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
18 jun 2005 22:12 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
je weet niet wat je hebt gemist paSCal
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
18 jun 2005 23:31 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Is een 86er met de originele eurobak en ook niet gereviseerd.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
18 jun 2005 23:44 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
ongeveer 140 in z'n 2 en 220 in z'n 3.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
18 jun 2005 23:46 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Rij jij zo hard dan?
|
19 jun 2005 14:29 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Voor 2 weken terug 6 uur s'morgens van Swalmen naar Horst en terug naar Reuver in 35 minuten, gelijk half N. Limburg gewekt .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
19 jun 2005 20:13 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
19 jun 2005 22:45 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Nee, vliegt gewoon zo traag
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
19 jun 2005 22:46 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
das vrij snel
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
19 jun 2005 23:36 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
't Is dus bijna zover. Gisteren de P binnengedaan bij Van Beurden.
Programma :
- autokeuring
- jaarlijks nazicht/onderhoud
- upgrade van de motor
- nieuwe remschijven + remblokjes achter en voor
Zit nu wel tot volgende week zaterdag zonder P
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
28 jun 2005 21:55 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Ik zit ook effetjes zonder [beurtje, apk], maar volgende week krijg je een andere auto terug. Ik hoop wel dat je uitlaat niet ontploft .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
28 jun 2005 22:10 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Die galvanisé uitlaat heeft wel grote buizen hé dus 't zal wel meevallen zeker
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
28 jun 2005 22:20 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Onderschat niet de klappen wat ie gaat krijgen..... , dacht gisteren nog dat de hele achterkant detoneerde...
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
28 jun 2005 22:26 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Staat hij dan niet een beetje te rijk afgesteld soms ? Wat is je verbruik momenteel ?
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
29 jun 2005 20:09 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Hij MOET zelfs rijker afgesteld worden.
Verbruik hou ik niet meer bij, is toch alleen maar om van te .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
29 jun 2005 23:21 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
hm ! Belooft...
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
30 jun 2005 21:23 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Zeg Michael, vraagje : heb jij verleden jaar na je upgrade die nieuwe turbo eerst een tijdje ingereden of zo ? Indien ja, hoe en hoelang ?
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
01 jul 2005 20:18 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Nee, niet echt, heb verder ook niks gehoord over inrijden ofzo.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
02 jul 2005 0:26 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Dus direct full speed mogen geven ? Ik heb gisteren een mailtje hierover gestuurd aan ImagineAuto en daarnet een antwoord gehad. Ze raden toch aan om de eerste 100 km niet te boosten, daarna is alles toegelaten.
Overigens wel zeer knap zo'n nieuwe turbo. Zit totaal geen speling op die as en het draait als boter.
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
02 jul 2005 0:37 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Heb de eerste 100 km niet echt geboost.
Wacht maar eens af na die 100 km en het molentje eens echt mag draaien .
Toch niet te geloven dat zo'n nieuwe turbo hier meer dan 2000 euro kost, dat noem ik echt de reinste bezijkerij .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
02 jul 2005 0:44 |
|
|