Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:48

Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
mijn porsche op de rollerbank !!! 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: mijn porsche op de rollerbank !!!
@ Blaserlou - wist niet dat jij incrowd uit die scene was. Kom nog wel eens op wat Volvo forums en kan me niet herinneren slechte geluiden gelezen te hebben. Maar ben dan ook geen incrowd :lol:

09 nov 2012 16:15
Profiel
PorscheForum Rakker
ja
in de Krimpenerwaard
horn schreef:
@ Blaserlou - wist niet dat jij incrowd uit die scene was. Kom nog wel eens op wat Volvo forums en kan me niet herinneren slechte geluiden gelezen te hebben. Maar ben dan ook geen incrowd :lol:

"Was" :wink: :D

Heb een standaard Laserblue V70R gehad, kwam iemand met exact dezelfde tegen en deed een stoplichtsprintje wat gelijk op ging.
Stukje verderop afgesproken en die van hem bleek getuned te zijn door Rica.

Dus ik naar Rica omdat ik dacht een getunede auto te hebben :ba:
Roel jr. aangesproken en zit een uur met hem te praten, terwijl de auto inmiddels zo koud is als een glas Jaegermeister .
Roel stapt in mijn auto (waar net 1 dag nieuwe remmen onder zaten) en knalt volgas de parkeerplaats af en scheurt een aantal keer het industrieterrein over alsof hij hem gejat heeft.
Hij komt terug, stopt op de hoek van de parkeerplaats en neemt zijn mobiel op, zit daar 5 minuten te bellen terwijl hij zijn voet op de rem houdt (aut)
Ik loop naar hem toe en haal hem er uit, ivm eventueel kromme schijven.

Roel zijn antwoord,; als deze auto gechipt is dan is het wel de allertraagste ooit, dus ik denk dat ie niet gechipt is. (terwijl ik dus net gelijkspel had tegen een door hem gechipte auto :roll: )
Mijn remmen waren na dit geintje krom, waar ik voor terug gegaan ben, waarna ik werd uitgelachen.... :evil:

Ben daar na naar Marc gegaan die heel simpel een turbodruk meter in m'n auto hing en zo binnen 10 minuten kon zien dat ie niet getuned was.
Nadat Marc er klaar mee was. (MTE custom chip, dikke alu intercooler, 3" Ferrita downpipe, dubbele Ferrita uitlaat, K&N HPI kit, http://www.intraxracing.nl/?cat=product ... empers_1K2, enz enz enz) waren er niet veel meer die me bijhielden. :lol:

09 nov 2012 17:37
Profiel WWW
Moderator
PF #57
au... :bang: wat een verhaal man.

Ben ook een keer bij Marc geweest, leuke kerel, betrouwbaar verhaal, mooi bedrijf. Had redelijk snel daarna de volvo alweer weggedaan, dus ging niet meer op helaas. Weet wel dat Rob997 ook met zijn volvo bij marc is geweest en erg enthousiast is over zijn volvo.

09 nov 2012 17:51
Profiel
PorscheForum Rakker
968 CS Turbo M030
Wijk en Aalburg
Inderdaad een belachelijk verhaal ; en ook slecht voor de branche als geheel.

Mijn ( Peugeot ) goeroe is Paul Welther van Easytech in Bergschenhoek. 't is jammer dat z'n vermogensbank nog niet klaar is maar een echte, echte allesweter ! Groot circuit - en rallyeverleden in vele merken. Mijn vertrouwen heeft ie al sinds 1990.

Dp Engineering, net verhuisd van Nijmegen naar Boven Leeuwen, hebben mij 518 pk en 670 Nm geschonken in de Porsche 968. Pieter is super aardig, super behulpzaam en meedenkend en wat mij betreft ook een echte aanrader. Mijn 968 is bij hen/hem voorzien van een PnP Vems systeem. Verleden week afgesteld op zijn vermogensbank met b.g. resultaat. Nog niet helemaal klaar, we gaan binnenkort naar de 600 pk en 750 Nm ....

Groet, Frank

10 nov 2012 21:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Daar zullen ze in Wijk en Aalburg vrolijk van worden op de zondagochtend. :mrgreen:

10 nov 2012 21:21
Profiel
PorscheForum Rakker
968 CS Turbo M030
Wijk en Aalburg
Merken ze niets van ..... dikke muren in de kerk :)

Groet, Frank

10 nov 2012 23:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Ik zat vandaag het instructie boekje te bekijken van mijn 911 en daar stond zo maar in dat het verboden is om de 911 op een rollentest-vermogens-bank te zetten en het vermogen te meten. Echter zonder uitleg waarom :roll:

10 nov 2012 23:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3