Re: mijn porsche op de rollerbank !!!
"Was"
Heb een standaard Laserblue V70R gehad, kwam iemand met exact dezelfde tegen en deed een stoplichtsprintje wat gelijk op ging.
Stukje verderop afgesproken en die van hem bleek getuned te zijn door Rica.
Dus ik naar Rica omdat ik dacht een getunede auto te hebben
Roel jr. aangesproken en zit een uur met hem te praten, terwijl de auto inmiddels zo koud is als een glas Jaegermeister .
Roel stapt in mijn auto (waar net 1 dag nieuwe remmen onder zaten) en knalt volgas de parkeerplaats af en scheurt een aantal keer het industrieterrein over alsof hij hem gejat heeft.
Hij komt terug, stopt op de hoek van de parkeerplaats en neemt zijn mobiel op, zit daar 5 minuten te bellen terwijl hij zijn voet op de rem houdt (aut)
Ik loop naar hem toe en haal hem er uit, ivm eventueel kromme schijven.
Roel zijn antwoord,; als deze auto gechipt is dan is het wel de allertraagste ooit, dus ik denk dat ie niet gechipt is. (terwijl ik dus net gelijkspel had tegen een door hem gechipte auto
)
Mijn remmen waren na dit geintje krom, waar ik voor terug gegaan ben, waarna ik werd uitgelachen....
Ben daar na naar Marc gegaan die heel simpel een turbodruk meter in m'n auto hing en zo binnen 10 minuten kon zien dat ie niet getuned was.
Nadat Marc er klaar mee was. (MTE custom chip, dikke alu intercooler, 3" Ferrita downpipe, dubbele Ferrita uitlaat, K&N HPI kit,
http://www.intraxracing.nl/?cat=product ... empers_1K2, enz enz enz) waren er niet veel meer die me bijhielden.