ik kwam dit toevallig tegen toen ik op zoek was hoe ik de pcm uit mijn 2000 boxster zou kunnen upgraden. de bestaande pcm wordt geupgraded met een touchscreen met moderne navigatie!
Een mooie upgrade. Zoals het eruit ziet (op het filmpje), kun je alle functies gewoon blijven gebruiken zoals in de PCM 1 en heb je een moderne navigatie. Denk wel dat het een aantal honderdjes gaat kosten om dit om te zetten, maar dan heb je nog wel een systeem met de originele looks...
Vaak, en ook in dit Youtube filmpje, wordt aangegeven dat in het originele PCM 1 systeem maar kaarten t/m het jaar 2000 gebruikt kunnen worden. Echter heb ik nu kaarten in de PCM 1 van 2008, maar heb ook gezien dat CD's te koop zijn voor 2010.
Heeft dit mogelijk te maken met het 8-bit vs. 16-bit verhaal?
16 nov 2012 9:46
sunnyfunny
Re: upgrade voor pcm 1 !!
Leuke upgrade als je een iets betere navigatie wil. Ik vind mijn eigen TomTom op de telefoon toch fijner. Deze ligt meestal uit het zicht dus moet het met stem doen via de bluetooth verbinding. Voor betere navi kan je ook op zoek gaan naar pcm2. Deze schijnt een stuk sneller te zijn. Ben toch benieuwd naar wat het gaat kosten, altijd leuk zo'n nieuwe gadget, en wie weet welke upgrades er nog meer komen.
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
16 nov 2012 12:06
RODONDO
Re: upgrade voor pcm 1 !!
Ik heb de PCM2 op de 996 en moet toegeven dat die echt wel doet wat hij moet doen. Nog redelijk snel ook. Heb al wel veel klaagliederen gehoord over de PCM1.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Feedfetcher
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum