, is dat niet Romana, van zanger Rinus? Charming...
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
09 jul 2012 15:58
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
Dacht dat het een dronken Barbapapa was
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
toeter toeter toeter toeter toeter,... lekker aan de paal bij Hooters...
Het is d'r echt hè, is ze afgevallen???
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
09 jul 2012 16:01
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Tjeezzuzz, Maarten
Wat komt daar trouwens haar broekje uit kieren?!
09 jul 2012 16:39
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Dat zijn de 'flaps'; daar kan je dr mee trimmen, zodat ze beter rechtuit 'loopt'
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
09 jul 2012 16:51
3AE '99
987.2 Cayman S
Roosendaal
oh neee, nog erger mannen het is Rinus zelf....
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
09 jul 2012 17:10
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Je zal daar als klant een dollar onder dat broeksbandje moeten schuiven, dan heb je een uitdaging
09 jul 2012 17:55
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Stop je het toch in haar spaarpotje
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
09 jul 2012 18:28
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Ging vrijdag op het werk een lijstje rond met bijzondere domeinnamen..
All genuine URLs…
1. A site called ‘Who Represents‘ where you can find the name of the agent that represents a celebrity. Their domain name… wait for it… is www.whorepresents.com
2. Experts Exchange, a knowledge base where programmers can exchange advice and views at www.expertsexchange.com
3. Looking for a pen? Look no further than Pen Island at www.penisland.net
de lerares vraagt aan een leerling in de klas : - welke soort vrouw zou jij later graag hebben ? - ik wil een vrouw zoals de maan. - Wow wat een keuze ! je wil dus dat ze mooi en rustig is. - Nee ik wil dat ze ‘s avonds komt en ‘s morgens verdwijnt.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
14 jul 2012 7:44
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Haha de namen van die websites zijn fantastisch!
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
14 jul 2012 7:56
horn
PF #57
vriend van me zit met zijn kids in een guesthouse in Thailand op vakantie. Keek uit zijn raam naar het zwembad. Wie bedenkt die vorm????
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
15 jul 2012 16:03
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Vond hem wel leuk,
Een goed gevoel,
Een man komt thuis van het werk en zegt tegen zijn vrouw: Schatje, ik heb een nieuwe secretaresse. En weet je wat ? Ze had een blauw-zwarte bh aan ! Weet je wel, de kleuren van de CLUB. Nou ja, het stelt niet zo veel voor, maar het gaf me toch een goed gevoel.'
De volgende dag komt hij thuis, en zijn vrouw vraagt: 'Hoe was het op je werk ?' De man antwoordt: 'Fantastisch, ik liet mijn gommetje vallen, bukte om het op te rapen en weet je wat? Ze heeft ook een slipje in de kleuren van de CLUB ! Goed, het stelt natuurlijk niet zo veel voor maar het gaf me toch een goed gevoel.'
De volgende dag komt hij thuis en vraagt aan zijn vrouw: 'Hoe was je dag vandaag ?' Zegt zij: 'Goed hoor, we hebben een nieuwe postbode!!! Zijn penis is 5 cm langer dan die van jou. Goed, het stelt natuurlijk niet zo veel voor, maar het gaf me toch een goed gevoel !'
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
16 jul 2012 13:49
thedutchguy
ex 993 Targa
goh, geen jippie?
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
16 jul 2012 14:09
steef
Porsche 911 2003
Waterland
@molen: Dat vindt ik helemaal geen leuke grap!
Komen een man en vrouw bij de huisarts, omdat het allemaal niet zo lekker gaat.... Die arts kijkt eens naar de vrouw en zegt tegen de man: 'Je hebt een aardige vrouw..' 'Ik zal vertellen wat U moet doen....' Hij legt de vrouw op zijn behandeltafel, kleedt haar uit, en geeft haar een gigantische beurt..... 'Zo', zegt de arts, 'Dat moet 4 keer per week gebeuren!'
Zegt de man: 'Ik hoop niet dat ik dan elke keer mee hoef te komen....'
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
16 jul 2012 17:40
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Erg leuk verzonnen en gemaakt:
17 jul 2012 10:37
Ronaldo
964 c2
Den Haag
horn schreef:
vriend van me zit met zijn kids in een guesthouse in Thailand op vakantie. Keek uit zijn raam naar het zwembad. Wie bedenkt die vorm????
Waarschijnlijk dezelfde werkploeg die dit asfalt moest herstellen..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
17 jul 2012 22:15
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Echt gebeurd, heden avond in huize Delnoy,
Tijdens het avondeten terwijl ik net een hap nam van een kop tomatensoep zegt mijn 6 jarige zoon opeens : Sooooo mama, jij hebt grote borsten!
Proest.... mijn kleren konden direct de was in. Nu al een baas.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
18 jul 2012 12:19
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Jij zegt het, ik dacht het..
18 jul 2012 12:36
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Helaas, op dat moment niet aan gedacht. God wat moest ik lachen.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum