Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Het is af en toe net de AEX index. Bezoeken zijn goed, maar thuis komen en denken.......echt iedere keer een klap in m'n gezicht.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 nov 2012 0:07 |
|
|
Maba44
|
Goedmorgen allemaal! Blij kind hier ... Hij komt vandaag in het land . Zou Sinterklaas eindelijk rondgaan in een Porsche ?
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
17 nov 2012 9:24 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
ik heb ze er hier nog niet over gehoord. Zullen ze om 12u wel voor de tv zetten. Hopen dat de oudste (10) zijn mond niet voorbijpraat
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
17 nov 2012 9:29 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
IK las dit gisteravond: bron: http://nos.nl/artikel/441528-roermond-klaar-voor-sinterklaas.html Mogguh i.v.m. de crisis: het ontbijt
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
17 nov 2012 9:45 |
|
|
Maba44
|
Zelfs op het forum blijf ik op de hoogte van alles _. NRC kan de deur uit.... Straks naar het hockeyveld met de oudste , de moeders zullen wel weer om 6 uur opgestaan zijn en minimaal 2 uur alle kleding uit de kast gehaald hebben om vooraal niet die combinatie van 6 weken geleden aan te hebben... het zou zomaar eens iemand kunnen opvallen . Fijne dag allemaal en nu aan de Lavazza koffie.
|
17 nov 2012 10:07 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Goeiemorgen allemaal. Vanaf morgen het schoentje zetten.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
17 nov 2012 10:20 |
|
|
Maba44
|
Ik zet hem ook! Wellicht dat ik braver geweest ben.... of toch weer niet ?
|
17 nov 2012 10:40 |
|
|
Targa Floriaan
|
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
17 nov 2012 11:07 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
ondanks dat ik liever een P heb uit Duitsland dan uit Madrid, doe ik het er deze keer wel voor!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
17 nov 2012 19:25 |
|
|
Delnoy
|
Vandaag de Porsche weer opgehaald van zijn grote beurt. Meteen velgen met winterbanden erbij gekocht. Maar dit vind ik echt het allerbeste wat eraan gedaan is: http://youtu.be/matcGk5Jm2g
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Laatst bijgewerkt door Delnoy op 17 nov 2012 22:37, in totaal 3 keer bewerkt.
|
17 nov 2012 20:25 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Daar koop jij nog niet eens een litertje volle melk voor
|
17 nov 2012 20:41 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Je bent scherp de laatste tijd Olaf! Mooi geluidje Rob, heb je je rijbewijs nog
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
17 nov 2012 20:47 |
|
|
Delnoy
|
|
17 nov 2012 20:50 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Volgens mij hou ik nog 20ct over, precies genoeg voor één en driekwart scharrelei
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
17 nov 2012 21:03 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
|
17 nov 2012 21:10 |
|
|
Maba44
|
Vooral houden Delnoy . Een hoogzwangere dame laten sturen in een 997 is niet erg ideaal.
|
17 nov 2012 22:11 |
|
|
Delnoy
|
Ehhh, nog niet gemeld in hier maar Jessica heeft afgelopen zondag flinke bloedingen gekregen. De Echo afgelopen donderdag heeft een miskraam bevestigd. De tweede in korte tijd. Jammer, we hadden hier beiden een goed gevoel bij.
Gelukkig hebben we al twee prachtige kinderen.
|
17 nov 2012 22:35 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Bah, wat verdrietig Rob. Sterkte!
|
17 nov 2012 22:40 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Waardeloos man. Dit moet toch weer even verwerkt worden. Sterkte uiteraard ook voor jouw vrouw.
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
17 nov 2012 22:58 |
|
|
Pat Carrera 4S
|
Beste Rob, We hebben nog niet eerder kennis gemaakt, maar van deze kant heel veel sterkte gewenst!
_________________________________________ 964 C4 Cabrio '92 Ex 993 C2 '94 Ex 996 Turbo MKII '02 Ex 996 4S MKII '02
|
18 nov 2012 1:05 |
|
|
Edd997
911 997 Speedster Look
|
Ai Rob, das weer een flinke domper. Sterkte voor jullie.
|
18 nov 2012 1:17 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zeg Rob wat lees ik nu weer Zit niet echt mee de laatste tijd, sterkte voor jullie beide
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
18 nov 2012 1:26 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Slecht nieuws, Rob Sterkte voor Jessica en jezelf Een nieuwe dag - een nieuw begin .... wie schuift er aan
|
18 nov 2012 5:08 |
|
|
Targa Floriaan
|
om 4 uur? Vond t al vroeg toen ik om 6u met GT4 aan de slag was
|
18 nov 2012 8:45 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik.....schuif aan. Zo meteen naar Amsterdam voor een bijna 964 meeting. Met parkeervergunning op de gracht Maar als ik her en der goed gelezen heb, zijn er nog veel meer Porsche meetings vandaag. Klein en wat groter. Jammer dat het regent.
|
18 nov 2012 8:48 |
|
|