Auteur |
Bericht |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Re: Duik in de techniek van 7 generaties Porsche 911
Super. Have fun
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
17 nov 2012 10:30 |
|
|
PieterZ
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 NachtblauwUtrecht
|
Bedoel natuurlijk vanaf de A2 richting oost...
_________________________________________ ......
|
17 nov 2012 10:55 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
17 nov 2012 11:14 |
|
|
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)Gem. Overbetuwe
|
Begin nu pas met lezen van dit topic, maar kan melden vanochtend in Heteren te zijn geweest. Ik vond het SUPER! Geweldig leuk om van Bert met de moeilijke achternaam een techniekpresentatie te krijgen (Bert werkt sinds 1987 voor Potsche en leidt Potsche monteurs op.......een echte kenner!) en daarna in die prachtige werkplaats van PCG de eerste 6 generatie op een rij en tegenover de 1e gen de 7e te zien staan. Steeds minder motor te zien met het vorderen van de generaties (tot geen zichtbare motor meer bij de 991), maar goed dat ben ik van de Cayman al gewend Verzorging was helemaal top, van ontbijtservice t/m lunch. Leuke goodiebag mee, met Porsche rijhandschoen (snap alleen niet dat dat er maar 1 is, maar dat zal wel aan mij liggen (bevestiging overbodig )). Porsche Import, Autovisie en PCG: hartelijk bedankt!
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
|
17 nov 2012 15:02 |
|
|
horn
PF #57
|
Bert is zeker niet nederlands... Porsche rijhandschoen is waarschijnlijk nog onderdeel van de winteractie - de andere krijg je als je een winterbeurt laat uitvoeren. Of het is geen Porsche rijhandschoen maar een Porsche r*khanschoen. Dat kan natuurlijk ook.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 nov 2012 15:07 |
|
|
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)Gem. Overbetuwe
|
Bert is hartstikke Nl, maar ik vind het minder kies om voor- en achternaam op een forum te zetten, los van dat het een bijzondere achternaam is Tja......tis wel een rechterhandschoen......zou kunnen dus Nu ik het hele onderwerp nalees lijkt het er op dat de meeste forummers in de middag zijn geweest, of zijn de ochtendmensen introverter Ben zelf overigens ook via de reservelijst uiteindelijk gebeld en geplaatst. Heb geen abo op Autovisie.
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
|
17 nov 2012 17:58 |
|
|
horn
PF #57
|
mijn grapje sloeg op jouw tweemaal Potsche.... (mijn grapjes zijn meestal al niet leuk. als ik ze nog moet gaan uitleggen al helemaal niet....)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 nov 2012 18:03 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
17 nov 2012 18:06 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Vanmiddag geweest. Super goed verzorgd. De dame van de PR gaf aan dat er deze sessie meer vragen waren dan ochtends. Hierdoor liep presentatie 35 min uit. Had idee dat de middag veel PF-ers bevatte En goody bag bevatte wel degelijk 2 handschoenen. En voor de bijdehandste onder ons ja links en rechts en ja zelfde maat en ja zelfde soort/kleur
|
17 nov 2012 18:14 |
|
|
Porcay
|
Had 'm nog niet gezien 'Potsche' Werkelijk stupide van me, maar dat krijg je op zo'n tablet. Net nog even gekeken en ik heb echt maar 1 handschoen.....en zelfs een linkse naar nu blijkt! Jammer maar helaas. Zijn er nog linkshandige rakkers hier
|
17 nov 2012 18:51 |
|
|
pto
|
Ook vanmiddag geweest.
Super georganiseerd. Complimenten voor de organisatie !!
En ook bij mij ging het ook niet goed met de handschoenen: 2 maal rechts. Gelukkig kwam er op tijd achter.
_________________________________________ PTO
|
17 nov 2012 20:08 |
|
|
Targa 1977
997 C2, ex-996 4s, ex-964 C2, ex-911 2.7Hoogland
|
Perfecte ontvangst bij PCG. Weer een hoop geleerd vanmiddag. Porscheforum was goed vertegenwoordigd. De PR dame van Porsche vertelde dat er volgend jaar bij het 50 jarig bestaan van de 911 het nodige georganiseerd gaat worden. Ben benieuwd.
In iedere geval PCG en autovisie bedankt.
_________________________________________ If you have everything under control you don't drive fast enough
|
17 nov 2012 22:30 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Wat een super dag vandaag met heel veel waardevolle informatie over onze Porsches. Een zeer interessante presentatie van een echte Porsche adept, werkt bijna heel zijn leven bij Porsche en wist echt alles tot in het detail. De evolutie van onze auto's in een vogelvlucht...... Na het theorie gedeelte kwam de praktijk, alle auto's op een rijtje, ieder op een brug, we hebben ze dus van boven en onder kunnen bekijken met alle mooie verhalen erbij. Nooit gedacht dat ik dit allemaal erg interessant zou vinden. Daarna van een monteur nog uitleg gekregen over een motor die gereviseerd was en netjes ingepakt in plastic folie, als een koude schotel, midden in de garage stond. Daarna nog een bakkie koffie en doorpraten met de andere geinteresseerde. Goody bag en hanschoenen en hup in de Porsche weer naar huis.
Wat een car........en weet nu waar die vandaan komt!!!
Allemaal erg goed georganiseerd bedankt aan PCG, PON en Autovisie.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
18 nov 2012 0:33 |
|
|
Aircooled911
964 C2 Cabrio
|
Was perfect geregeld allemaal. Bert (de Nederlandse Porsche guru) loodste ons door de 7 verschillende modellen en vertelde daarbij veel technische details over de verbeteringen in de loop der jaren en leuke anekdotes. Geweldig hoe enthousiast deze man vertelt over Porsche. Was gelukkig ook voor wat minder technisch onderlegde personen goed te volgen.
|
18 nov 2012 15:52 |
|
|
Delnoy
|
Hmmmm, leuk dagje gemist zo te horen. Dat zijn dan twee pilsjes Frank
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
18 nov 2012 15:57 |
|
|
Dimma
968 CS Turbo M030Wijk en Aalburg
|
No problemo, Rob, was erg leuk en heel prima verzorgd ! Nogmaals dank voor je sponsoring Groet, Frank
|
18 nov 2012 16:08 |
|
|
Delnoy
|
Graag gedaan, heb liever dat iemand een leuke middag heeft dan dat er niks mee gedaan wordt
|
18 nov 2012 16:49 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Was idd een hele leuke middag!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
18 nov 2012 23:09 |
|
|
DenJohnny
|
Dit lijkt mij een geweldige zaak. Kijk jongens: als wij ons een Porsche kunnen permiteren, dan kunnen wij ook dit aan. Zo een bezoek doe je maar een keer! Ik weet dat men in het buitenland denkt, dat Belgen en Nederlanders zuinige mensen zijn. Dat klopt ook. Maar zuinig is niet gierig. Zuinig is slim investeren. En een Porsche is altijd een goede investering
|
19 nov 2012 10:24 |
|
|