Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:29

Antwoord op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Formule 1, seizoen 2012 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: Formule 1, seizoen 2012
Ben altijd wel fan van Olav Mol geweest. Jammer. Dan maar BBC.

Leuk foto overzicht Mike : :thumleft: :salut:

26 nov 2012 0:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Ik schakel ook nog wel eens naar het Duitse RTL.

Ik vind dat ook wel goed en hebben interessante (ex F1 coureurs)gasten.

26 nov 2012 0:28
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
ook die hebben die irritante reclame onderbrekingen . en niet te vergeten niki lauda die denkt de f1 wijsheid in pacht te hebben

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

26 nov 2012 0:32
Profiel WWW
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
horn schreef:
Ben altijd wel fan van Olav Mol geweest. Jammer. Dan maar BBC.

Stopt rtl7?
Ik kijk ook altijd bbc
Hebben overal lijntjes met de teams, direct na de race hebben ze altijd wel een teambaas
Gewoon veel meer inside info omdat de presentatoren uit ervaring praten

Ik ben geen fan van het karakter Alonso, maar die gast heeft gisteren wel briljant gereden en alles gedaan
wat er van hem verwacht werd.
Bij het zien van vettel die hard werd geraakt, dacht ik dit wordt een saai vervolg van de race.
Vettel ligt er nu al uit. Boy I was wrong.
Ook hulde aan Hulkenberg, deed toch mooi mee met de grote teams.

De race zat zo vol met van alles dat zou je er een boek over schrijven zou je het afdoen als overdreven en ongeloofwaardig.

Bij de bbc werd ook nog opgemerkt dat hun presentator Jake vertrekt, weet iemand hier daar meer over?

ook een briljant moment; Kimi:

“I went off at the last corner on lap fifty-two as I couldn’t see well with my visor being dirty and fogged up. Where I went off you can get back on the track by going through the support race pit lane, but you have to go through a gate. I know this as I did the same thing in 2001 and the gate was open that year. Somebody closed it this time. Next year I’ll make sure it’s open again.”

26 nov 2012 8:27
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
DeniS2 schreef:

Bij de bbc werd ook nog opgemerkt dat hun presentator Jake vertrekt, weet iemand hier daar meer over?
Ja,hij wordt presentator van het nieuwe sportprogramma van BT Vision! Jammer,hij presenteerde op een prettige ontspannen manier!

26 nov 2012 13:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Noord-Limburg
DeniS2 schreef:
Bij het zien van vettel die hard werd geraakt, dacht ik dit wordt een saai vervolg van de race.

Nou, dan nog moest Alonso 3e worden om kampioen te worden. En zonder de glijpartij van de Hulk was dat niet gebeurd. Dus als Vettel was uitgevallen, was het nog wel degelijk spannend geweest.

Anyway, een heerlijk seizoen, een heerlijke seizoensafsluiter.

26 nov 2012 14:15
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
wat dacht je hoeveel miljoenen dat glijdertje vd hulk mclaren kost :shock: :(

.

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

26 nov 2012 14:28
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
vond de drive-through overdreven. had niet het gevoel dat hij extreme risico's nam of dat hij er veel aan kon doen. weersomstandigheden en shit happens. Wel klote voor Hamilton.

26 nov 2012 14:43
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S
Iceman is 3e in zn comeback year ,wat een prestatie zeg ................. :cheers: :cheers: :cheers: :res:

ps ,prachtig om Kimi en Schumi wheel to wheel te zien racen ,fantastisch gewoon :drive:

26 nov 2012 15:38
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
+1 :thumleft:

Helemaal vergeten in alle tumult maar als de voorspelling aan het begin van dit seizoen gemaakt zou worden dat Kimi in een Lotus naar ''No. 3 overall' zou sturen had niemand dat geloofd (en velen het wel gehoopt :wink: )

26 nov 2012 18:06
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Mooie, spannende race met veel verrassende momenten. Een waardige finale!

Geweldig ook om Hulkenberg zo vooraan mee te zien strijden en een overdreven drive-through penalty inderdaad gezien de weersomstandigheden :roll:

26 nov 2012 18:50
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
horn schreef:
vond de drive-through overdreven. had niet het gevoel dat hij extreme risico's nam of dat hij er veel aan kon doen. weersomstandigheden en shit happens. Wel klote voor Hamilton.

+1 zwaar overdreven die drive-through. Alsof hij expres z'n wagen liet uitbreken :scratch:

26 nov 2012 21:52
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Update: Vettel heeft onder geel ingehaald in ronde 4 tijdens de laatste race.
Zodra Ferrari een protest in gaat dienen zal Vettel bestraft worden en is mijn vriend alsnog KAMPIOEN!!!

http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/20531638

29 nov 2012 3:51
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
in het filmpje zie je de opmerking dat aan de linkerzijde (onder de kilometerteller in het beeld) met een groene vlag zou worden gezwaaid en de inhaalmanoevre dus legaal zou zijn. Hoop het van harte. Los van het feit dat ik niet hoop dat die kleine spanjaard wereldkampioen wordt, zou dit wel een beetje een vervelende bijsmaak geven. Om zo te moeten winnen en om zo net te verliezen.

29 nov 2012 7:55
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
ik kan niet iets wat op een groene vlag lijkt zien.
Vooral hoop ik niet dat er vanachter de groene tafel [waarom benoemen wie die eigenlijk als groen?] het kampioenschap wordt beslist.
Tevens is het vergrijp niet dermate dat dit onrecht doet aan hoe Vettel, Alonso heeft verslagen.
Maar goed regels zijn regels en als het niet klopt, dan moet het bestraft worden.

Maar de gun factor aan Ferrari van mijn kant is niet hoog, op maandag verkondigde Ferrari direct dat Alonso de eigenlijke kampioen was en hij meer
recht op het kampioenschap had dan Vettel. Alonso was immers twee maal buiten zijn schuld om uitgevallen en dus hadden ze eigenlijk maar minder races
gereden :bang: :bang: :bang: :bang: :bang:

29 nov 2012 8:10
Profiel
Moderator
PF #57
DeniS2 schreef:
ik kan niet iets wat op een groene vlag lijkt zien.

kijk even naar het filmpje. net na het inhalen zie je links duidelijk in beeld een groene lichtbak. het verhaal zou zijn dat 100 meter daarvoor een knakker met een groene vlag heeft staan zwaaien.

29 nov 2012 8:16
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
En weer laten die verzuurde mannen bij Ferrari zien waarom ik ze echt helemaal niets gun. Het is daar één en al negativiteit. Zoek het nu een keer in je eigen zwaktes ipv in de fouten van je tegenstander. Ik hoop alsjeblieft niet dat dit Vettel duur komt te staan.

29 nov 2012 8:51
Profiel
PorscheForum Rakker
DeniS2 schreef:
Maar de gun factor aan Ferrari van mijn kant is niet hoog, op maandag verkondigde Ferrari direct dat Alonso de eigenlijke kampioen was en hij meer
recht op het kampioenschap had dan Vettel. Alonso was immers twee maal buiten zijn schuld om uitgevallen en dus hadden ze eigenlijk maar minder races

Als we zo rekenen was Hamilton waarschijnlijk kampioen geworden :popcorn:

29 nov 2012 8:53
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
[ferrari pet op] Nee want Hamilton is ook regelmatig uitgevallen door het falen van de techniek, dus is dat een onbetrouwbare auto. Onze rode auto's zijn nooit uitgevallen als gevolg van ons presteren enkel door wanprestaties van andere auto's die ons van het circuit hebben geramd. [ferrari pet af]
Tja als je het niet mee eens bent dat je het risico loopt dat een ander je een tikkie geeft moet je alleen over het circuit gaan racen. Met weinig auto's racen heeft F1 al eens geprobeerd in Amerika, si toen niet echt bevallen.
Het stukje op autoblog klik verwoord het wel goed en leuk.
Datzelfde dacht ik trouwens ook aan het begin van het seizoen over Vettel en RB, waren toen ook geen beste verliezers.

Ah ik was op zoek naar die marshall maar zie nu wel het groene scherm, het is duidelijk dat hij er voor inhaalt.

Was het trouwens niet een aantal jaren geleden dat Ferrari kampioen werd en er toen ook nog een protest tegen hun is ingediend ivm te veel flex in de vleugels?
Dat heeft het toen in ieder geval niet gehaald.

29 nov 2012 9:27
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
horn schreef:
Los van het feit dat ik niet hoop dat die kleine spanjaard wereldkampioen wordt, zou dit wel een beetje een vervelende bijsmaak geven. Om zo te moeten winnen en om zo net te verliezen.

Weet iemand nog over wie dat ging, toen er een team dacht dat ze gewonnen waren en al champagne opendeden. Hun team was al binnengereden.
En op het allerlaatste haalt een auto een andere auto in (beiden nog in de race) waardoor dat die gewonnen was, in plaats van het team die dacht dat gewonnen was.
Ik dacht dat het Hamilton was die op het allerlaatste nippertje toch zijn zege behaalde, maar ik vind er niets over terug op google.

29 nov 2012 10:34
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
2008
"..... Het gevolg is dat Massa met een achterstand van zeven punten begint aan de laatste race van het seizoen, de Grand Prix van Brazilië. In die race was hij 20 seconden of 300 meter lang wereldkampioen. Totdat Lewis Hamilton in de laatste bocht Timo Glock inhaalde, waardoor Hamilton toch wereldkampioen werd."

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Felipe_Massa :salut:

29 nov 2012 10:50
Profiel
Moderator
PF #57
je was me voor. Maar ja, ik heet dan ook geen 4Gb... :wink:

29 nov 2012 11:02
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
vanuit de reactie op autoblog:
even op klikken voor orignieel formaat en dan zie je een vlag uit het torentje komen, vraag is of dit een groen zou zijn

Afbeelding

ah en hier de kleur
Afbeelding

29 nov 2012 12:09
Profiel
Moderator
PF #57
groene vlag dus? inhaalactie toegestaan derhalve? alonso alsnog niet wereldkampioen? aggossie. :twisted:

29 nov 2012 12:14
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
DeniS2 schreef:

En vettel is 2 keer uitgevallen door een kapotte dynamo , laat die nou net van magneti marelli zijn , wat op zijn beurt een volle dochter is van de fiat groep , waartoe ook de Ferrari`s behoren.

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

29 nov 2012 18:35
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 189 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende