_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
28 nov 2012 12:44
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Re: NOS vintage ski rack for 911
Gaaf !
Ik mikte ze altijd tussen de voorstoelen
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
29 nov 2012 22:22
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
past wel op jouw cabrio!
weet alleen niet hoe hard je met die dingen acherop mag...
Staat wel lekker retro
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
30 nov 2012 14:57
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Sinds ik 2-3 jaar terug de voorschermen en voorruit los heb gehad om beginnende roest te saneren, en nu alles er weer pico bello bij staat, heb ik de set winterbanden weggedaan en voorgenomen er niet meer mee door de pekel te baggeren... Die paar keer waren wel leuk, dus wie weet.
Lijkt me niet heel stevig zo achterop het fragiele motorklepje. Wel helemaal Bond style.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
02 dec 2012 1:16
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
heb wel dakdragers op de kop getikt waar een skibox op past , maar bij winter blijft ie lekker binnen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum