Auteur |
Bericht |
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup versionBrabant
|
geef maar toe......wie o wie heeft er eentje ?
Heb ik de laatste tijd iets met de kleur geel en is dit een teken ? Vanmorgen op de a50 thv het pitoreske Heteren kwam ik deze trailer tegen. Vrachtwagen reed overigens door dus zal wel in Groningen / Twente afgeleverd zijn...... Nou wie....... Hahaha. wel leuk aanzicht zo'n volle lading mooie P's. Gr. Jurrie
|
29 nov 2012 20:33 |
|
|
Apolo2
Boxster Spyder '10
|
Re: geef maar toe......wie o wie heeft er eentje ?
Wie het ook is, hij/zij heeft hem en hij/zij heeft lef. Maar als ik zou moeten gokken... JP
|
29 nov 2012 20:35 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Jij mag nooit meer raden Noël... Jean-Pierre
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
29 nov 2012 20:42 |
|
|
horn
PF #57
|
ik zeg: wegenwacht.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 nov 2012 21:53 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Zie je best veel, dat geel
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
29 nov 2012 21:55 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Jurrie laat je toch mooi je auto wrappen
_________________________________________ Nie janken.
|
29 nov 2012 22:06 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Dealer/demo auto
|
29 nov 2012 22:06 |
|
|
Delnoy
|
Hmmmmm, nog niet eens zo'n gek idee. Waar is dat Photoshop Topic ook weer - Edit - Laat maar.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Laatst bijgewerkt door Delnoy op 29 nov 2012 22:10, in totaal 1 keer bewerkt.
|
29 nov 2012 22:08 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ik vind het een gave kleur! Als het maar geen foutje is in de kleurcode op het orderformulier; " Oh, u had zwart besteld? "
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
29 nov 2012 22:09 |
|
|
robvanvliet911
930 Turbo 85, 964 c2 cabrio 91
ex Carrera 4 cabrio 2001
ex Cayenne Turbo 2006
ex 944 1987 ex 944 1982
ex Porsche 911 T 1973Noord-Holland
|
Ik heb het aangedurft !!! Ik vind het een super kleur voor een 964 , vooral in combinatie met een zwart dak. De kleurcode staat goed in de papieren en in de kofferruimte.
_________________________________________ Als je het niet zelf kan , vraag het een ander.
|
29 nov 2012 22:40 |
|
|
Delnoy
|
Is ook heel mooi hoor, dat geel. Ook op een 997.
Laatst bijgewerkt door Delnoy op 30 nov 2012 8:53, in totaal 1 keer bewerkt.
|
29 nov 2012 22:56 |
|
|
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup versionBrabant
|
kiptandori haha.
|
29 nov 2012 22:56 |
|
|
mckok
996 TURBO!!! Ex 964 cabrio, ex 3.0SC, ex 944 turbo 2X.Zuid Holland zuid
|
Gaaf! Dat is weer eens wat anders! de meeste porsche's hebben maar een saaie kleur. allemaal maar Grijs grijs en nog eens grijs en zwart en blauw.
|
29 nov 2012 23:36 |
|
|
drknauf
|
is haast niet dik ook die kleur geel mooi
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
30 nov 2012 0:08 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
_________________________________________ Nie janken.
|
30 nov 2012 8:23 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
Sterker nog: bijna ALLE auto's worden gekozen in een saaie kleur. Afgelopen weekend uitzicht vanaf mijn hotelkamer; Ik bedoel maar...
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
30 nov 2012 9:36 |
|
|
jan-1
Porsche 911 SC
(ex 964 coupe, ex 993 targa)
|
Ja, geel, paars of ook (minder) gewaagd, rood. De kleurvraag is best wel te vergelijken met de vraag of een spoiler of extravagante velgen mooi zijn. Er zijn mensen, die het geweldig vinden om een organieke (gele, rode, paarse of....zwarte) porsche van allerlei toeters en bellen te voorzien, daar bijna opgewonden van raken Anderen vinden dit soort porsches ordinair. Ikzelf zou dat nooit zeggen, maar hecht aan een organieke uitvoering, liefst in het zwart, eventueel zilver en als het zo uitkomt in horizon blue . Een turbo uitvoering (ja, ik weet het.....dat is vloeken in de kerk) gaat mij al te ver. Het is allemaal een kwestie van persoonlijke smaak.
|
30 nov 2012 10:12 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Als je je auto ziet staan en je loopt er heen moet het je een goed gevoel geven Beetje het gevoel van vroeger toen je je vriendin/vriend ophaalde en haar/hem weer zag
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 nov 2012 10:38 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
|
Zo'n gele van TechArt is ook wel iets aparts...;
|
01 dec 2012 9:02 |
|
|
Alfred996MKII
997.1 S Coupé,
ex 996 MKII
|
| | | | jan-1 schreef: Ja, geel, paars of ook (minder) gewaagd, rood. De kleurvraag is best wel te vergelijken met de vraag of een spoiler of extravagante velgen mooi zijn. Er zijn mensen, die het geweldig vinden om een organieke (gele, rode, paarse of....zwarte) porsche van allerlei toeters en bellen te voorzien, daar bijna opgewonden van raken Anderen vinden dit soort porsches ordinair. Ikzelf zou dat nooit zeggen, maar hecht aan een organieke uitvoering, liefst in het zwart, eventueel zilver en als het zo uitkomt in horizon blue . Een turbo uitvoering (ja, ik weet het.....dat is vloeken in de kerk) gaat mij al te ver. Het is allemaal een kwestie van persoonlijke smaak. | | | | |
Mee eens
_________________________________________ De precisie 911
|
01 dec 2012 9:09 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Doe mij maar zo'n zwarte. Ik hoef niet zonodig op te vallen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
01 dec 2012 11:19 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Ik zou er geen moer om geven wat een ander vindt van mijn kleur, of die nu opvalt of niet. Het is je eigen auto. En het is eens een auto die goed staat met felle kleurtjes, dus waarom niet. Zelf zou ik voor rood gaan. Of groen en dan op zijkant in zwarte letters. Maar toegegeven, zwart staat ook wel mooi. Grijs daarentegen, bah .
|
01 dec 2012 11:45 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Superkleur voor en 911!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
01 dec 2012 12:03 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Het gaat er mij ook niet om wat een ander vindt van de kleur maar ik wil gewoon geen opvallende kleur op mijn auto. Kan bij dit soort auto's ook in je nadeel werken.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
01 dec 2012 13:59 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Rijdt al 18 jaar in de klassieke 911 in signalgelb, veel positieve reacties gehad, enige "nadeel" is dat soms "vliegjes/beestjes" denken dat het een bloem is en even "landen" (als hij geparkeerd staat) om te snuffelen.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
01 dec 2012 14:23 |
|
|