Auteur |
Bericht |
Pacoloco
|
Autorai
Wie gaat er mee naar de autorai? Ik zal vast een treintjes topic starten. Maar even zonder gekheid. Ik vind het wel jammer dat zo'n evenement niet doorgaat. Hopelijk is dit eenmalig en is ie er over 2 jaar weer gewoon. Ik ga er zelden heen maar toch.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
29 nov 2012 10:06 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Autorai
autobeurzen - fossiele overblijfselen. als je de kosten van zo'n beurs afzet tegen de marge die nu gemaakt wordt is het absurd om uberhaupt na te denken over het organiseren van zo'n festijn. Wel jammer dat het fenomeen verloren gaat. Heb er vaak met veel plezier overheen gelopen. Vroeger met pa, later alleen (rustmoment in de week ) of met vrienden. Wilde dit keer eigenlijk voor de eerste keer met mijn zoontjes gaan...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 nov 2012 10:10 |
|
|
drknauf
|
ga je met die kleine vanaf zaterdag naar essen harald
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
29 nov 2012 10:14 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
de laatste autorai een avond bezoek gedaan is toen goed bevallen, wilden dit jaar ook weer gaan. Mss toch nog even Essen meepakken dan
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
29 nov 2012 10:25 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Is autoraoi wel de moeite om naar toe te gaan? Van wat ik gehoord heb is het te duur en gaat er daardoor steeds minder volk. En doordat er steeds minder volk gaat, zijn de fabrikanten zo slim om hun onthulling van een nieuwe wagen niet op de autorai te tonen. En daardoor gaat er steeds minder volk .... eindeloze cirkel.
Dus is het beter dat ze er mee stoppen. Misschien een comeback maken onder nieuwe naam enzo.
|
29 nov 2012 10:26 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Zoals ik het gisteren op de radio begrepen heb had het niets te maken met de bezoekersaantallen maar met de hoge standkosten. Twee jaar geleden was het in Essen ook goed merkbaar dat niet ieder merk meer vertegenwoordigd was.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
29 nov 2012 10:32 |
|
|
horn
PF #57
|
nee. gisteren is nl besloten dat de Autorai in 2013 niet doorgaat. Vandaar ook dit topic.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 nov 2012 11:11 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
..
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
29 nov 2012 12:33 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Autorai ben ik nog nooit geweest, en zal ik ook nooit naar toe gaan: dan heb ik maandenlang slapeloze nachten.... 1X naar de motorrai geweest, en dat was ook niet goed voor mijn gezondheid........ Tegenwoordig zal het wat beter worden met al die ECO-hokken.....dan weet ik in elk geval wat ik heb en wat ik niet wil hebben en slaap ik ook gewoon beter.....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
29 nov 2012 13:03 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Ik bedoel uit ervaring van de voorgaande edities he
|
29 nov 2012 15:12 |
|
|
bully
|
Ach in Athene gaat ie gewoon door
|
29 nov 2012 16:40 |
|
|
shaggy
ex 964 c4 '89 zwart
997 c2 zwart
|
autosalon in Brussel is een alternatief is ook om het jaar,als ze dat op elkaar afstemmen kun je ieder jaar auto's kijken
|
29 nov 2012 18:20 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
De AutoRai is nooit populair geweest, ook qua primeurs altijd minimaal. Nee dan de beurs in Geneve of Frankfurt, veel beter.
Wat ook helpt: de m2-prijs verlagen zodat het weer interessant wordt voor de automerken. Kwestie van kosten/baten.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
29 nov 2012 20:50 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Lig er niet van wakker dat de AutoRai niet doorgaat. Het zegt wel iets over de economie Het duurt best lang voordat het pijn gaat doen maar ik vrees dat 2013 en 2014 voor menigeen particulier of bedrijf het zwaar zal krijgen. er zijn uitzonderingen maar die zijn schaars.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
29 nov 2012 21:50 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ook voor de RAI zelf een financiële aderlating van formaat!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
29 nov 2012 22:03 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Best jammer dat de Autorai niet doorgaat. Toch een nationaal evenement dat ineens stopt. Ook ik denk, dat het beter wat geweest de meterprijzen te verlagen. Natuurlijk heeft de Autorai internationaal geen grote naam, maar toch is het voor veel autoliefhebbers nationaal nog altijd een bijzonder evenement. Ook als er niet heel veel echte primeurs staan. Want velen vinden het ook bijzonder, om 'de nieuwe Golf', de suicide doors van de Opel Meriva of het nieuwste model Mini eens van dichtbij te bekijken. En even weg te dromen bij serieuze sportwagens, of bijvoorbeeld bij de exotische uitstalling die Autovisie 2 jaar terug neerzette. Gewoon een leuk evenement, en een nationaal ijkpunt, waarbij ik tevens vermoed dat veel bezoekers tijdens zo'n bezoek best serieus rondkijken met een mogelijke aanschaf van een nieue auto in het achterhoofd. Tenslotte lijkt het mij ook een gemiste kans voor veel studenten, zoals IVA studenten, die dagenlang kunnen ruiken en proeven aan het vak van autoverkoper en kunnen meemaken, wat er aan de klantzijde leeft in de autowereld.
|
30 nov 2012 9:02 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Sinds ze een "verbod" op zaken doen op de RAI hebben ingesteld is het mi een aflopende zaak geworden.
|
30 nov 2012 18:37 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Wij als kikkerlandje zijn niet interessant. Er is al jaren teveel luxe geweest waardoor ieder land zijn eigen show heeft. Een vrucht van de economische welvaart en te gek voor woorden natuurlijk als je ziet hoe dat circus de hele wereld over vliegt
Dus ja jammer dat er geen Autorai is komend jaar maar wel logisch. Ik geloof ook niet dat we deze de komende 6 jaar nog zullen hebben als het ooit al terugkomt...
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
30 nov 2012 21:37 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Ergens is het toch wel spijtig dat zulke trekpleisters, voor een leuk dagje met vrienden of om de vader-zoon band wat hechter te maken, verdwijnen. Amsterdam heeft in het verleden zelfs leuke premières gehad. Daar mondiale innovaties als de Turbo voor de grotere salons achter de hand werden gehouden, was de 993 RS in '95 voor het eerst in Amsterdam te bewonderen...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
05 dec 2012 22:20 |
|
|
shaggy
ex 964 c4 '89 zwart
997 c2 zwart
|
993rs heb ik nog nooit in het echt gezien,wel zeer mooie uitvoering waarschijnlijk onbetaalbaar nu.
|
05 dec 2012 22:34 |
|
|
Evert Jan v H
ex 964 C2.
|
Wouw .. nog nooit gezien !
_________________________________________ Soms komen dromen uit. Moet je er wel wat voor doen.
|
05 dec 2012 23:01 |
|
|