Vandaag een belletje van vrouwlief dat ze een probleem met de P heeft. Ik denk meteen aan spannende dingen met al die sneeuw en files vandaag. Echter, de richtingaanwijzer blijkt niet op rechtsaf te blijven staan. Via de zoekfunctie kom ik niet heel veel tegen. Iemand ervaring hiermee ? Ik vermoed een nieuwe schakelaar. Maar een andere tip is welkom. Alvast dank!
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
06 dec 2012 15:25
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Re: Richtingaanwijzer schakelaar 996 defect?
Hey!
Schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn, dat gelukkig wel goed zelf op te lossen is. Jammer genoeg kost het wel altijd weer geld...
Staat ook een link naar een instructievideo bij.
06 dec 2012 16:24
sunnyfunny
Thanks ik had slechts gezocht op het forum . dat word een nieuwe scoren dus, maar wel lekker zelf prutsen! Mm Duitse degelijkheid.
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
06 dec 2012 21:55
sunnyfunny
Gisteren een snelle rit naar Huizen. De richtingaanwijzerschakelaar is vervangen en dus kunnen we weer veilig door de stad. Nu zit ik naar de oude unit te kijken. Lijkt mij dat de schakelaar voor de boordcomputer en de cruisecontrol er los aan bevestigd zitten. Wellicht is het dus niet nodig de meest complete unit te bestellen. Iemand al eens zo'n ding uit elkaar gehaald ? Zat ook nog ff te kijken naar een comfort schakeling voor 3 keer knipperen. Is er al iemand die dit daadwerkelijk heeft ingebouwd in zijn 996?
13 dec 2012 11:37
HaraldL
voorheen 996 4s
nu 911 3.2
sunnyfunny schreef:
Gisteren een snelle rit naar Huizen. De richtingaanwijzerschakelaar is vervangen en dus kunnen we weer veilig door de stad. Nu zit ik naar de oude unit te kijken. Lijkt mij dat de schakelaar voor de boordcomputer en de cruisecontrol er los aan bevestigd zitten. Wellicht is het dus niet nodig de meest complete unit te bestellen. Iemand al eens zo'n ding uit elkaar gehaald ? Zat ook nog ff te kijken naar een comfort schakeling voor 3 keer knipperen. Is er al iemand die dit daadwerkelijk heeft ingebouwd in zijn 996?
Hey! Dat zou ik ook wel willen. Op mijn doordeweekse Citroen C5 zit dat allemaal wel en als je eenmaal die 'Franse luxe' gewend bent........
_________________________________________ Geweldig zo'n midlifecrisis. Had ik veel eerder moeten doen!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum