Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 7:49

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Richtingaanwijzer schakelaar 996 defect? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Richtingaanwijzer schakelaar 996 defect?
Vandaag een belletje van vrouwlief dat ze een probleem met de P heeft. Ik denk meteen aan spannende dingen met al die sneeuw en files vandaag. Echter, de richtingaanwijzer blijkt niet op rechtsaf te blijven staan. Via de zoekfunctie kom ik niet heel veel tegen. Iemand ervaring hiermee ? Ik vermoed een nieuwe schakelaar. Maar een andere tip is welkom. Alvast dank!

06 dec 2012 15:25
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Bericht Re: Richtingaanwijzer schakelaar 996 defect?
Hey!

Schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn, dat gelukkig wel goed zelf op te lossen is. Jammer genoeg kost het wel altijd weer geld...

Staat ook een link naar een instructievideo bij.

06 dec 2012 16:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Thanks ik had slechts gezocht op het forum :bang: . dat word een nieuwe scoren dus, maar wel lekker zelf prutsen! Mm Duitse degelijkheid.

06 dec 2012 21:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Gisteren een snelle rit naar Huizen. De richtingaanwijzerschakelaar is vervangen en dus kunnen we weer veilig door de stad. Nu zit ik naar de oude unit te kijken. Lijkt mij dat de schakelaar voor de boordcomputer en de cruisecontrol er los aan bevestigd zitten. Wellicht is het dus niet nodig de meest complete unit te bestellen. Iemand al eens zo'n ding uit elkaar gehaald ? Zat ook nog ff te kijken naar een comfort schakeling voor 3 keer knipperen. Is er al iemand die dit daadwerkelijk heeft ingebouwd in zijn 996?

13 dec 2012 11:37
Profiel
PorscheForum Rakker
voorheen 996 4s nu 911 3.2
sunnyfunny schreef:
Gisteren een snelle rit naar Huizen. De richtingaanwijzerschakelaar is vervangen en dus kunnen we weer veilig door de stad. Nu zit ik naar de oude unit te kijken. Lijkt mij dat de schakelaar voor de boordcomputer en de cruisecontrol er los aan bevestigd zitten. Wellicht is het dus niet nodig de meest complete unit te bestellen. Iemand al eens zo'n ding uit elkaar gehaald ? Zat ook nog ff te kijken naar een comfort schakeling voor 3 keer knipperen. Is er al iemand die dit daadwerkelijk heeft ingebouwd in zijn 996?

Hey! Dat zou ik ook wel willen. Op mijn doordeweekse Citroen C5 zit dat allemaal wel en als je eenmaal die 'Franse luxe' gewend bent........

23 dec 2012 14:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]