Auteur |
Bericht |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
Dat is idd enkele jaren geleden echt gebeurd. Alleen andere personages, maar zelfde verhaal, boze vrouw verkocht een gloednieuwe porsche voor 2000 euro ofzo nadat ze het vernam van de scheve schaats van haar man.
|
08 sep 2012 11:30 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
08 sep 2012 13:38 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
zou echt kunnen helpen
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
14 sep 2012 8:11 |
|
|
ironpatje
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
19 sep 2012 11:43 |
|
|
drknauf
|
deze ook dan maar .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 sep 2012 12:10 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 sep 2012 12:21 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
19 sep 2012 12:30 |
|
|
ironpatje
|
|
19 sep 2012 13:10 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
WTF : "Kenny ziet na mislukte relaties met zijn jongere zussen Kelly (18) en Jacky (16), en zijn nichtje Britney (15) nu opnieuw de liefde mislukken. Ook Sanny mislukte eerder al met haar grootvader Ricky (56) en oom Ricky junior (37)." Men houdt het daar wel erg in de familie???
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
19 sep 2012 14:47 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
19 sep 2012 15:17 |
|
|
ironpatje
|
je vergeet dan nog dat ze na hun echtscheiding hun sexuele relatie willen behouden (want dat is toch zo plezant) en dat ze al 2 kinderen hebben samen .... (geweldig, hoe komen ze er toch op, kijk ook eens naar het andere 'nieuws' op TV-Olen.....)
|
19 sep 2012 17:02 |
|
|
bully
|
En de reactie's
|
19 sep 2012 17:15 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Wat hebben insecten hier nou weer mee te maken??? Valt me mee dat er niet wordt gesproken over een hemofiliehuwelijk (hoewel sommige huwelijken daar wel op lijken )
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
19 sep 2012 18:12 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
En wat mag een 'gepansioneerde' zijn? Een hartstochtelijke 65+'er, of een bejaarde met een hele dikke huid
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
20 sep 2012 10:29 |
|
|
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.Regio Den Haag
|
misschien een geaffecteerd sprekende pensionado?
|
20 sep 2012 14:53 |
|
|
ironpatje
|
gewoon de waarheid....
|
24 sep 2012 14:24 |
|
|
ironpatje
|
|
25 sep 2012 10:49 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Een Nederlander, een Duitser, een non en een dame met een kort rokje met een mooie boezem zitten in een treincoupe. Op een gegeven moment rijdt de trein een tunnel in, het licht werkt niet dus is het pikdonker. Opeens klinkt er een harde klap en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Duitser pijnlijk in zijn gezicht te wrijven. 'Net goed', denkt de non, 'die Duitser heeft natuurlijk geprobeerd die meid te pakken en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!'
'Net goed', denkt de mooie meid, 'die Duitser heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!'
'Scheisse', denkt die Duitser, 'die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die mooie meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Die Nederlander realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de klap heb gekregen!'
En de Nederlander denkt: 'In de volgende tunnel sla ik die Duitser gewoon weer op z'n smoel!'
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
27 sep 2012 23:12 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
28 sep 2012 8:39 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Gisteravond kwam ik thuis van het werk en ik zag dat m'n vrouw nog niet thuis was...
Dus om haar een plezier te doen, zet ik haar favoriete muziek op. Vervolgens laat ik het warme water lopen. Ik voeg er nog een geurig schuimpje aan toe.
Als ze dan thuis komt is alles klaar...
... zodat ze gelijk aan de afwas kan beginnen!
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
28 sep 2012 13:17 |
|
|
ironpatje
|
Belgie uitgelegd aan Nederlanders...... http://youtu.be/HbObwRbnrXY
|
02 okt 2012 9:49 |
|
|
ironpatje
|
Regendansje.......
|
03 okt 2012 10:37 |
|
|
ironpatje
|
|
03 okt 2012 11:11 |
|
|
ironpatje
|
|
05 okt 2012 9:32 |
|
|
grogos
(ex) 911E 2.2 Targa -
(ex) 997.1 4S Cabrio -
(ex) 997.2 4S Cabrio -
(ex) 991.1 4S Cabrio -
nu 992 S CabrioHertogenbosch
|
Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter, en ziet een brief op het bed liggen. Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen. Liefste Papa, Ga even zitten als je dit leest… Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend. Ik ben passioneel verliefd, en het is best een vriendelijke jongen, ondanks zijn piercings, tattoos en zijn grote moto. Dat is nog niet alles: Ik ben zwanger, en John zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderduikadres, bij de broer van zijn vaders tante. Hij wil veel kinderen, en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom. En die sluier is echt handig hoor, tegen de zon en tegen de vliegjes… Ik leerde ook reeds dat marihuana niet verslavend is, en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden. John is al actief als tussenhandelaar in cocaïne en XTC en hebben dus ook ons eigen productiebedrijfje. We zijn echt goed bezig hoor! Het geld hebben we hard nodig, want we zijn nog jong, en we gebruiken zelf ook een klein beetje coke en XTC, en dat spul is hartstikke duur hoor… Haast niet te betalen! Je zegt altijd dat je van de liefde alleen niet kunt leven, maar omdat John geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt, kan ik toch ook wat meebetalen… Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen aids, zodat mijn John toch nog kan genezen… En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen. Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen! Je liefhebbende dochter…, Sesile XXXXX
PS: Papa, ben je er nog? En ben je niet te erg geschrokken? Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport. …Het mijne ligt op het nachtkastje…
|
08 okt 2012 21:20 |
|
|