Auteur |
Bericht |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Re: De porsche van Bob de Bouwer
Tja, moet eerlijk zeggen dat ik 'm best geslaagd vind.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
13 dec 2012 8:59 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Ja, het is een "bouwer", maar helemaal niet zo slecht als wat we eerder hebben gezien...
Het Spyder dak met bijbehorende Spyder/Speedster humps doen het goed! DRL's mogen van mij worden verwijderd.
|
13 dec 2012 10:55 |
|
|
fins
|
DRL's?
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
13 dec 2012 10:59 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Dagrijlichten. Ledjes voor petjes
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
13 dec 2012 12:50 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Volgens mij is het geen Porsche (dat hoop ik in ieder geval), maar de eigenaar heeft wel z'n best gedaan om 't geval op een Porsche te laten lijken: Volgens de URL is het een '911 Umbau'...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
13 dec 2012 17:54 |
|
|
MobileChicane
|
Ben bang dat het toch echt een verbouwde (verkrachtte?) Boxster is. Te vinden op de SEMA Motor Show 2011. Deze stond er naast:
_________________________________________ www.porsche-club-holland.nl
|
14 dec 2012 11:44 |
|
|
MobileChicane
|
_________________________________________ www.porsche-club-holland.nl
|
14 dec 2012 11:54 |
|
|
Evert Jan v H
ex 964 C2.
|
Had wat mij betreft op plaats 1 mogen staan. Lijstje meest onsmakelijke auto welteverstaan. Op die site gekeken en kan niet anders vaststellen ..
_________________________________________ Soms komen dromen uit. Moet je er wel wat voor doen.
|
14 dec 2012 16:54 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Dus een Nissan 360Z....Wow
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
14 dec 2012 17:17 |
|
|
drknauf
|
knap stukkie kunstwerk , zitten wel een paar uurtjes in
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 dec 2012 0:15 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Dus....
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
15 dec 2012 0:18 |
|
|
drknauf
|
dus testanegenvierenveertig .
|
15 dec 2012 0:22 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Het is echt erg als je je Porsche op een Ferrari wil laten lijken.....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
15 dec 2012 10:21 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Duitse grundlichkeit en italiaans flair....ik zie zo'n Porrari wel zitten
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
15 dec 2012 12:01 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
1 keer raden wie er nu eigenaar is van deze auto.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
15 dec 2012 18:18 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Gefeliciteerd. Wat ga je er van maken
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
15 dec 2012 18:58 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dan heb je Ben benieuwd wat je van plan bent (en wat je betaald hebt ). Feitelijk verdien je een medaille!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
15 dec 2012 19:14 |
|
|
Patrick
|
|
15 dec 2012 21:07 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
buiten het feit dat ik dit een mooie auto vind (en ik weet dat hier op het PF de meeste vinden : niet origineel = minder waard, dus zowiezo niet mooi ..... ) http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... um=1&pos=1een zekere Hendrik......
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Laatst bijgewerkt door ironpatje op 17 dec 2012 11:39, in totaal 2 keer bewerkt.
|
17 dec 2012 11:19 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Bijna goed.... Elferhenkie.... voor ingewijden....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
17 dec 2012 11:27 |
|
|
drknauf
|
dastoch een targa omgebouwd naar cabrio !
|
17 dec 2012 14:29 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Maar dan zonder cabriodak: die ja
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
17 dec 2012 14:50 |
|
|
Evert Jan v H
ex 964 C2.
|
http://www.autojunk.nl/2012/12/9ff-gt9-vmax-op-zandvoortIk had de vraag al gesteld of dit wel een porsche is.. Antwoord is iets van ja. carroserie, motor en zo te zien wat onderdelen hier en daar. Indrukwekkend vermogen maar verder
_________________________________________ Soms komen dromen uit. Moet je er wel wat voor doen.
|
19 dec 2012 21:34 |
|
|
Robbe
lada
|
nou, dat zie ik niet als een bob de bouwer. Dit is wel even een andere categorie, juist een prachtige wagen! Zelfde idee als een Ruf CTR3 of hoe heet dat ding. Dat is geen ombouw van een oude wrakke porsche, maar een supersportwagen met gebruikmaken van enkele nieuwe Porsche componenten. Een Bob de bouwer is juist op basis van een gebruikte auto. Niet vergelijkbaar.
Anders kun je een Koenigsegg ook een bob de bouwer Ford Pickup truck noemen, met zijn Ford Modular motor...
|
20 dec 2012 17:00 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Ik vind het inderdaad geen BdB maar om het nu een prachtige wagen te noemen?
|
20 dec 2012 18:31 |
|
|